689 visninger
|
Oprettet:
kommission - hvad ska jeg sætte den u {{forumTopicSubject}}
hej HG
Ja nu har jeg kigget markedet igennem, og synes ikke rigtig jeg kan finde ud a hvor jeg ska indsætte en annonce, så håber lige i vil hjælpe mig
Jeg vil gerne tage kommissions heste i ridning, men jeg synes ikke det hører til under hverken part eller køb/salg, hvor ville i ligge den henne??
Læg mærke til dette er IKKE en annonce, men spørgsmål til placering af annonce
på forhånd tak
maj 2008
Følger: 174 Følgere: 181 Heste: 10 Emner: 150 Svar: 1.329
dec 2006
Følger: 76 Følgere: 71 Heste: 6 Emner: 279 Svar: 2.061
maj 2008
Følger: 174 Følgere: 181 Heste: 10 Emner: 150 Svar: 1.329
Det er ikke tilladt at oprette kommercielle annoncer i Markedet (eller andre steder på siden). Markedet er udelukkende beregnet til privat køb, salg og bytte. Alle annoncer skal være af varer man selv ejer og ikke af varer man kan skaffe.
Derudover er det ikke tilladt at oprette annoncer om at man f.eks. importerer varer eller har et større eller mindre lager af varer. Herunder betegnes også fotos og tegninger eller andre ting som laves på bestilling. Det vil sige at firmasalg der på nogen måde konkurrerer med kommercielle forhandlere er helt og aldeles uønsket på siden.
HesteGalleri.dk forbeholder sig retten til at slette enhver markedsannonce samt profil, der ikke overholder de fastlagte brugerbetingelser uden varsel i øvrigt.
dec 2006
Følger: 76 Følgere: 71 Heste: 6 Emner: 279 Svar: 2.061
kommission - hvad ska jeg sætte den u