{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Vil hun blive sur, eller? {{forumTopicSubject}}

Jeg står i den kedelige situation at min super søde part pony ikke gider hentes på fold. smiley
Jeg var ude hos ham idag og jeg kom aldrig længere end ud på folden, hvor jeg så prøvede at fange ham i næsten 2 timer. Og det regnede Øv øv...

Nå men gårdenjerens datter kom også for at prøve at fange ham - men uden held...

Så gik jeg lidt ud fra folden for at give ponyen en lille pause så han måske ville være nemmere at fange bagefter...
På vejen mødte jeg så to super søde damer den ene var mor til den anden. Jeg forklarede dem så at jeg havde svært ved at fange ham. De gik med ned for at prøve om de kunne få ham ind - men uden held...

De var skikre på at jeg ikke ville få ham ind idag.. så de tilbød at jeg møtte tage "morens" ene frieser ind ´for at strigle den..

De spurgte så hvor jeg kendte hesten og ejeren fra og jeg forrklarede at jeg havde skrevet til ejeren som havde sat en part anonnce ind på nettet, og at jeg næsten lige var startet som part..

Damen som ejede frieseren - Tyra sagde så at hvis jeg en dag opgav micky, måtte jeg gerne få part på Tyra.

Mickys ejer syntes også at det er syndt at jeg spilder min tid på ham når han ikke gider mig..
Og JA hvis jeg skal være ærlig vil jeg hellere have part på Tyra. smiley

Men tror i at ejeren af min nuværende part bliver sur over at jeg springer fra hendes hest til en anden som står det samme sted?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil hun blive sur, eller?
Kommentér på:
Vil hun blive sur, eller?

Annonce