{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
565 visninger | Oprettet:

Dårlig ryg {{forumTopicSubject}}

hej folksen
har lige brug for at komme ud med det hele nu
i år 2006 fik jeg slide gigt i ryggen og det er blevet meget slemmer efter årene. en af mine puder i ryggensøjle er skubbet 4 mm til vester side.
jeg kan i sove om natte pga smerter og kan kun lægge på ryggen nu.
Læge vil ikke sygemelde mig pga jeg har så mange smerter og kommune sender mig ud i noget min ryg ikke kan holde til Ved ikke hvad jeg skal gøre
kan næste ikke noget længer pga af mine smerter jeg kan ikke gøre rent eller noget i vores hjem.

Og min slide gigt er blevet meget slemmer og jeg kan ikke rigtigt rette mig ud og ja spiser krafitig smertestille piller men de tag ikke så meget af mine smerter

ved bare ikke hvad jeg skal gøre mere
det er som om man skal brække ryggen eller sådan før de gider og høre på hvad man har at sige .

Undskyld men skulle lige ud med det

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dårlig ryg
  • #1   16. sep 2010 hvorfor vil lægen ikke sygemelde dig?

• #2   16. sep 2010 det danske system er fucked up..

du burde virkelig tage op på din kommune og brokke dig over sygt meget over at de ikke vil syge melde dig..
    du kan jo intet... hvordan skal du så kunne arbejde..

kan de ikk operere for at hjælpe dig..

• #3   16. sep 2010 jaer..
    så er du sikker på at få hjælp...

• #4   16. sep 2010 De vil ikke operer mig over hovede de mener are det skal tænes væk .
    ja flot spader min ryg er ved at falde sammen

Nej min læge mener godt jeg kan havde en arbjede hvor de passer på min ryg men hvor gør kommune lige det hende har været i det system i næste 5 år nu har ikke lavet andet end at kæmpe min sag for de skulle for stå mig .

Jeg har prøve næste alt og igen ting har hjulpet på min ryg har lige købt ny seng til over 10000kr for at se om det kunne hjælpe men nej da det hjælp hele ikke ved sku ikke hvad jeg skal gøre længer er ved at køre træt i det nu synes jeg

• #5   16. sep 2010 op med hovedet...

hvordan trænesvæk..er det mangel på muskler til at støtte søjlen eller er det en ting som ikke kan trænes væk..

har du prøvet et støtte korset... kender en der har et og han siger det hjælper helt vildt.. hans ryg er faldet sammen..

• #6   16. sep 2010 nej det vil de nok ikke give mig skulle ikke under mig . når nu må jeg jo se hvad de siger her i løbet af næste uge igen

• #8   16. sep 2010 har snakket med kommune min sagbehandler har sygemeldt mig i 3 mdr nu . så skulle vi se der fra men nu er jeg så langt henne at jeg nok skal havde min far med til de samtaler da han kan finde ud af og slå i det bord end jeg kan .
    Han har stort sethvad med til mine samtaler siden 2006 men ja nu må jeg se hvad der sker
    kan de ikke finde ud af det vil jeg nok gå videre med det til bt eller sådan noget nu er jeg blevet pisset på i næste 5 år det holder jeg sku ikke til igen

• #11   16. sep 2010 ja det skal da lige sige . Mig og min forlovede har været ved at gå fra hinanden pga af det at det tog hårdt mig jeg kan ikke gøre så mange ting længer . vores hunde kommer der en pige og lufter ca 1 gang i ugen så ellrs må jeg op ellers gør manden det når han kommer hjem . men ja synes ikke selv det kan være rigtigt sådsn de behandler folk

Kommentér på:
Dårlig ryg

Annonce