{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
10.416 visninger | Oprettet:

hjælp til invitation!!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Hej HG...

ja da det er blevet min tur til at fylde 25, skal der selvfølgelig holdes en fest...men men men... jeg har ingen ideer til en sjov og anderledes invitation...

gider simpelthen ikke den traditionelle, det vil glæde mig at se... bla bla bla... det er for kedeligt.

så kære HG kom frisk og hjælp mig med en sjov og anderledes invitation, som vækker opsigt og giver folk et smil på læben smiley

på forhånd tak smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til invitation!!!!!!!
  • #1   13. sep 2010 Lav det som en stævning (indkaldelse til retten)

"du/i er hermed indkaldt til at dukke op i jeres fineste pus den og den dato kl ..

• #2   13. sep 2010 Stævning (centreres)

Undertegnede stævner hermed (centreres)

........................................................

Til at give møde på (der hvor festen skal holdes) (centreres)

Datoen for festen

Påstand: Sagsøger, (navn på fødselaren) bliver gammel, hvilket kan dokumenteres, idet de 2 midterste cifre i sagsøgers cpr-nr. er " ?? "
    Da sagsøger p.g.a begyndende svagheds- og alderdomstegn umuligt selv kan æde og drikke de mængder af fast føde, der er forudbestilt, er det af største vigtighed, at du /I træder hjælpende til (Husk: man skal være god ved de gamle). Der skal naturligvis medbringes masser af godt humør samt en god appetit. Det kan oplyses, at der i.h.t sagsøgers private festregulativ § 2 stk. 3 kræves særdeles gyldige undskyldninger for ikke at møde op.

Mange Hyggelige hilsner

................................

Den 1.september - er det utroligt nok xx år siden, at et under kom til verden, da blev jeg født.

Derfor vil det glæde mig at se: ( Navne )

(dag) d. (dato) 2005

På Hotel D'Angleterre

var der desværre optaget, så derfor fester vi på denne adresse: hvor og tid ( hele kapitel skrives med småt )

Menu: Forret: Escargots a la bourguignonne
    Hovedret: Saltimbocca alla Romana
    Dessert: Crepes Suzette

kunne I sikkert ikke lide. Så derfor bikser jeg et eller andet sammen. ( hele kapitel skrives med småt )

Bamses venner underholder:

et andet sted, og kunne derfor ikke komme, men jeg skal nok finde nogle gamle, men gode bånd til at svinge efter. ( hele kapitel skrives med småt )

Festtøj: Smoking og lang kjole.

passer ikke til lejligheden, så kom som I er. ( hele kapitel skrives med småt )

S.U. senest d.xx/xx-xx på tlf.

Kærlig hilsen
    ( navn )

I henhold til takt og tone.

Det er ikke fordi det interesserer mig et klap at se mennesker efter en trættende arbejdsuge, (Guderne skal vide, at jeg hellere gik i seng) eller fordi jeg skylder hverken jer eller nogen anden at invitere til fødselsdag, men simpelthen fordi, at det nu éngang er skik i dette land, at man "bare" fordi man fylder år sender en indbydelse til nogle fuldkommen latterlige og ligegyldige personer, og beder dem komme og spise og drikke dyrt købte madvarer og vine, som spildes på tæpperne, har jeg den blandede fornøjelse at anmode:

(Navn)

om at være til stede: (Her skrives først dag, derefter dato + år, og til sidst klokkeslæt)

ved: (Adresse)

Hilsen (Dit navn)!

Hvis I mod forventning møder op, så lad påklædningen være besynderlig som altid.

Lad mig vide om I kommer, da det er for dumt at låne flere stole end højst nødvendigt.

I det jeg iøvrigt er dødtræt af al den selskabelighed man er ude for, sender jeg trods alt en venlig hilsen.

SU. senest (Dato -år - tlf.nr.)

• #3   13. sep 2010 lav det som et nyheds oplæg

• #4   13. sep 2010 uh de er gode!!!

kom gerne med flere, så der er lidt at vælge imellem smiley

• #5   13. sep 2010 Jeg fandt dem på nettet smiley

fylder selv 25 år til feb smiley

så jeg skal også snart igen med overvejelserne om at jeg gider holde en fest .

• #6   13. sep 2010 Vi havde Royalt tema til min konfirmation, så vi inviterede grever og baronesser til prinsessens konfirmation hos kongen og dronningen osv ;D

<b>Helle og Louis P</b>
    haha ! Hvor er de gode !

• #7   13. sep 2010 Du kan også lave dem som en kontaktannonce.
    Vi fik invitation til svendegilde for ikke så længe siden, den lød..

<b>Kontaktannonce</b>

Mit navn er xx xx. Jeg er enlig og derfor søger jeg nye bekendtskaber.
    Jeg er med på lidt af hvert. Jeg er ligeglad med om du er mand/dame, alene eller et par. Bare du/i er friske på at komme ud og spise og måske få en drink bagefter.
    Så kan vi se hvad det udvikler sig tíl.

Hvis det har interesse, foreslår jeg at vi mødes xx xx..
    Skal vi sige d. xx xx kl. xx xx

Festlige Hilsner

xx xx

--------------------------------------

den var lidt anderledes og egentlig rimelig komisk.

• #8   13. sep 2010 Helle - Jeg kan d godt skaffe Hotel D'angelettere smiley

Super fede invitationer!

Kommentér på:
hjælp til invitation!!!!!!!

Annonce