{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

jeg er i syvsind {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen

jeg er virkelig i syvsind
jeg har alle mine heste stående på mine foreldra's gård
hvor min bror han også bor
det har fungeret rigtigt fint og vi har haft det dejligt sammen alle sammen lin til her for ca 3 månder siden
hvor min bror og han's kone vælger at blive skildt
der er det at det hele går galt
min bror begynder at være rigtig dum
og rigtig led over for ikke kin mig men også mine foreldre
siger at jeg ikke kan ride og siger at jeg rider mine heste forkert
at jeg er dum og ja at jeg er en lille snot forkælet møg unge der forlov til alt for meget
det viser sig så sener at han faktisk bare har ville have lidt sjov og faktisk har fortrut brudet med sin kone
så han prøver at vinde hende tilbage
uden held
han giver mine foreldre skylden for brudet
og kalder dem en masse rigtig grimme ting
og er meget ubehalig
over for os
han er simpelthend uden samvittig hed
han har smadret skermen på min far's og min trailer han suntes ikke han's kunde være der
alle vores heste var rendt ud af folden og jeg spurte om han lige gad og hjælpe med at få dem ind igen
til det svarede han meget kold "for hans skyld kunde de da blive lørt ned hele bundet han var ligeglad da det jo ikke var hans heste og sådan er han bare helevegen igennem
det er kun ham og hans der duger alle andre og andres er han skide ligeglad med
bare han får det som han vil have det
han har så fundet en ny dame det er så bare min x veninde
som faktisk har ageret min søster de sidste 16 år dette har jeg det rigtigt mærkeligt med
når mine foreldre ikke er hjemme er de begge to rigtig ondskabsfulde over for mig
tror de ejer det hele
hvis jeg har mine heste inde så skal de lige pludselig også være der tager mine ting "det er jo bare dine ting" kan de finde på at sige
når jeg rider tager de ikke det minste hendsyn i sær når jeg rider min hingst så kan han finde på at sadle sin hoppe op og ride lige ind foran mig og stoppe når hun er i brunst så er det sku svært at ride hingst
de og tror de kan behandle folk som de lyster
min bror har meldt at han vil flytte fra egendommen
vilket vil sige at mine foreldre skal købe ham ud dette i sig selv er ikke noget problem men det tager jo lige lidt tid at få alle papirene på plads
jeg er ved at blive sindsyg over den måde han behandler alle på
hvad skal jeg gøre
skal jeg bare smile og vende den anden kind til
eller skal jeg sige hvad jeg mener om hans opførsel
jeg vil jo helder ikke gøre det svære for mine foreldre en det allerede er
jeg har virkelig bare sådan en lyst til at slå han så hårdt lige midt i hovede
hvad ville i gøre

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg er i syvsind
  • #1   8. sep 2010 Hvis han flytter løser det forhåbelig tingene for jer ellers synes jeg du skal sige hvad du føler, både til ham og dine forældre. Dine forældre skal nok klare sig, selvom du siger noget. Går han for langt, vil de nok sige stop.

Så sig du bare din mening.evt. tal med dine forældre først, hvis du har brug for deres opbakning.

• #2   8. sep 2010 vi er alle meget træt af ham

• #3   8. sep 2010 Forstå jeg godt. Folk i smerte er ofte ikke nemme at omgås og du kan ikke gøre så meget, han skal selv finde vejen frem og det kan godt tage lang tid, desværre.

Men for jeres eget bedste, så sig fra og han vil også få noget af tænke over hvis i siger fra og måske fremme den proces han er i.

• #4   8. sep 2010 Kan man ikk melde ham? altså, hvis han bliver ved kan man jo gå til politiet. men regner ikk med det er noget i har lyst til, nu det er din bror s;

Jeg ville nok bare håbe på at det ville gå hurtigt med flytningen og så ikke gøre noget.

• #5   8. sep 2010 Folk der bryder med hinanden kan give en utrolig stor vrede indeni hos nogle personer, den vrede er meget svær for dem at komme af med, før de har givet helt slip på den anden person. Det lyder ikke som om din bror har givet slip på sin eks. endnu.

Vreden kan udvikle sig til hævnagt og begge dele går ud over de nærmeste også og hans nye dame følger trop er jo så rigtig dårligt, for hun puster til gløderne og bekræftigere ham i at hans vrede følelser er iorden.

Bare sørg for at du ikke gå i diskusion med ham hele tiden, tal roligt og bestemt til ham, og undgå konflikt med ham. Hvis du siger din mening (hvilket ville være godt for dig), så sig det også roligt og gør det ikke til en kamp, går bølgerne højt, så gå.

• #6   9. sep 2010 Enig med Berit.
    I sådan en situation er det vigtigt at i hvert fald en af jer er rolig og fattet. i dette tilfælde må det jo så være dig. Vis/fortæl ham at gu er det sku træls, det der er sket, men han må ikke lade det gå ud over jer i så stort et omfang. For så er det ikke kun konen han mister i sidste ende.

Kommentér på:
jeg er i syvsind

Annonce