{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  11 september 2001 wold trade center
  • #1   8. sep 2010 jeg ser det dog ikk.
    men den dag det skete hehe sad mig og min mor i hver sin ene af stuen og kastede paprør(dem fra køkkenruller) efter hinanden(for sjov), da jeg pludselig tænde tvet, og så et fly flyve ind i et tårn.

• #2   8. sep 2010 Jeg var ved at gøre klar til at skulle til teori undervisning til kørekort og var dybt opslugt af at se det, på vej til undervisning flyver nr 2 fly ind i den anden bygning, kæmpe chok igen. Tænker bare på den her bekendt, for vidste han arbejdede i N.Y. i det område. Jeg for så fat på ham og han er OK men voldsomt rystet og fortæller hvordan alt det her støv fylder gaderne og hvordan det var at se og opleve få bygninger derfra.

• #3   8. sep 2010 Så det også, det var virkelig rørende!
    Jeg var kun 6 år da det skete, men kan tydeligt huske jeg kom ind i stuen og så flyene, flammerne og tårnene der styrtede sammen, og jeg troede virkelig at det var 3. verdenskrig eller noget, så jeg gik ind på mit værelse og begyndte at græde, krammede min hund og sagde: "nu bliver der krig, buller" xD ret vildt at man kan huske det

• #4   8. sep 2010 jeg var syg den dag og var hjemme fra skole. Siden vi kune havde 2 kanaler den gang så var der jo ikke så meget andet at se på. Ringede til min mor og sa det..det var nesten så man bare ventet på at Bruce willis skulle komme og redde verden

• #5   8. sep 2010 Jeg kan huske den dag som var det igår sad og snakkede i tlf imens det skete med min morbror.
    Havde fået en lille pige nogle dage før, så sad også og gav hende mad.

• #6   8. sep 2010 jeg har set at man vil bygge en moske lige ved siden af hvor bygningen faldt

gå ind på you tube og skirv mis you daddy og tag den med en pige som er blivet tegnet og hør den det er om 11 sep

• #7   8. sep 2010 Jeg boede i Houston Texas, og jeg husker tydeligt den morgen, da jeg tændte for fjernsynet inden jeg skulle i skole. Der var vildt panik alle steder, og frygten for flere terrorangreb var stor. Også i Houston pga olie, og et angreb der ville lamme hele landet.

• #8   8. sep 2010 De næste mange dage var der ingen fly, og der var stort set lukket alle steder. Skolen var lukket i en uge.

• #9   8. sep 2010 Jeg kan os huske den dag, jeg var 11 år og var syg så lå på sofaen og så tv, jeg troede også det først at det var en film men det gik ligesom langsomt op for en at det var virkeligt, jeg fulgte nyhederne hele dagen pga. og det er ikke noget jeg normalt gør! (:

• #10   8. sep 2010 jeg kan huske jeg var ved at dø af skræk , har fødselsdag d 12/9 nemlig og var sikker på at det skulle ødelægge min fødselsdag , og endnu værre var min far i usa samtidig ..

• #11   8. sep 2010 Jeg kan huske at strømen var gået hjemme ved os, så vi kunne ikke se tv eller hører radio.
    Min mors kæreste kom hjem til os hvor han fortalte det, og vi troede ikke på ham. Vi skulle ned på posthuset, og der fortalte hende postdamen hvad der var sket, og det var først der at det gik op for os at min mors kæreste havde haft ret.
    Da strømen kom igen, sad vi oss bare og så tv hele dagen/aftenen

• #12   8. sep 2010
    Filmen syntes jeg er irriterende amerikansk og overdramatiseret og generelt bare for meget... Bare typisk amerikaniseret som de er så gode til.

• #13   8. sep 2010 Så det heller ikke igår, men min ex og jeg var på en græsk ø, og skulle hjem dagen efter, men alt blev lukket.. vi gik langs stranden og troede at det var en film der kørte på skærmene inde i restauranterne, men pludselig gik det op for os at det var virkelighed... Meget væmmelig fornemmelse..

• #14   8. sep 2010 Jeg skulle have været til gymnastik den dag - men det endte med hele familien sad foran tv'et hele aftenen...

Kan huske vi var så bange for at der var sket nogen af vores venenr noget - vi har boet 5 år i New Jersey hvor min far arbjedede på Manhatten... En af vores venner arbejdede nemlig i bygning lige ved siden af World Trade Center smiley Var en MEGET ubehagelig dag smiley

Kommentér på:
11 september 2001 wold trade center

Annonce