{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
354 visninger | Oprettet:

1.G ... Hvad synes i? {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige for 2 dage siden startet på gymnasiet i første G. Var lidt nervøs, men alligevel også sikker på at det var det jeg skulle. Det går fint nok, men er en smule bange for at niveauet og forventningerne er for høje i gym.
Eller er det bare en angst man lige skal overvinde? Hvad synes i andre eller hvordan har i det med det? (Andre som har gået eller også er startet) Altså mine karaktere/gennemsnit er nok normalt/ til den bedre ende (i hvert fald standpunktskarakterne)

Nogle der har det på samme måde ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  1.G ... Hvad synes i?
  • #2   11. aug 2010 Nu starter jeg i 3.G på mandag, og jeg havde det os sårn lidt, puuuuha nu er man startet her og er nervøs osv. men det er bare noget man skal over (: det kom jeg (: mine karakterer lå lidt mere i den lave ende i folkeskolen men ligger ikke helt dårligt nu (:

• #3   11. aug 2010 Er lige startet i dag og sys det er awesome smiley Har kun haft én blok ind til videre, er også spændt på niveauet, men må bare gøre alt hvad jeg kan. Det er så fedt med alle de nye mennesker smiley

• #4   11. aug 2010 Sådan havde jeg det også da jeg startede i 1 g sidste år.. : ) Men for mig har det været et rigtig godt år, man skal selvfølgelig lige finde sig til rette og sådan..
    Men det går alt sammen.. : )

• #5   11. aug 2010 Synes SLET ikke det er anderledes end 9 klasse - ikke 1.g! Det er bare rent pyller hvis man klager over det efter min mening.
    Ja man ryger fra 12 ned til 4 og 7, men kun fordi læren forventer du SIGER noget i timerne, hvor de i folkeskolen giver dig 12 bare de ved du ved det.

Jeg startede i 3.g i mandags så kan ikke udtale mig om 3.g endnu.
    Men kan sige at 2.g, det er DER man har lov at pyller for det er fandme hårdt!.. Ikke svært, men HÅRDT!

• #6   11. aug 2010 TAS.
    Ja du har ret i at hvis man vil have nogen gode karektrer skal man sige noget.. Eller dumper du godt nok nogen karekterer ned...
    Synes nu heller ikke 1 g var vildt hårdt, jo der er flere lektier og afleveringer men i folkeskolen lavede man sq nærmest heller ikke noget. ( :

• #7   11. aug 2010 Er lige begyndt i dag (: Frygter lidt niveauet er for højt, har haft et friår efter 9'ende og alle de andre kommer fra folkeskole/efterskole, så de kan det meste, jeg har ikke holdt noget som helst ved lige s; Vi lavede også nogle gruppe opgaver, hvor jeg bare sad og var blank mens de andre fandt det ene svar efter det andet :b
    Men folk virkede helt cool, så jeg skal bare være bff med den mest nørdede pigei klassen ;D

• #8   11. aug 2010 Jeg blev student fra HTX i sommers, og jeg havde også den følelse af at jeg slet slet ikk var klog nok ! Men jeg klarede mig gennem det med et meget bedre resultat end jeg nogensinde havde ture håbe på..
    Gode råd:
    - Sig noget i timerne, ikke bare svar på spørgsmål, men spørg også hvis der er noget du ikke forstår
    - Jeg lærte at jeg ikke skulle samligne mig med andre, for tingene kan gøres på mange forskellige måder, og der er ikke nogen måder der er bedre end andre (:
    - Lad være med at bryde helt ned hvis der er noget du ikke forstår det skal nok komme (:
    - OG lærerne er altid klar til at hjælpe! Og det er ikke pinligt at spørge om noget igen, selvom det lader til alle andre har forstået det (:
    Det var de 3 bedste år i mit liv (:

• #9   11. aug 2010 Årh tusind tak for jeres svar!
    Jeg klager ikke smiley ;) hehe jeg har allerede sagt noget i alle timerne.. Har også tænkt mig at knokle.

• #10   11. aug 2010 Er lige startet idag og ved ikke hvordan jeg skal klare 3 år endnu. Det skal nok gå, men som vandreklasse, er det hårdt på en stor skole, med krykker og et opereret knæ...

• #11   11. aug 2010 Hvis man vil noget med sit liv, så fuck hvad andre tænker og sig noget i timerne ja! smiley

BE THE NERD!

Kommentér på:
1.G ... Hvad synes i?

Annonce