{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
457 visninger | Oprettet:

Kom nu hjem :-( *operation* {{forumTopicSubject}}

Havde aldrig, i mit liv troet det skulle ske for os. men jo, selvfølgelig skulle det ske for os...

For omkring to timer siden, skreg min mor efter mig, og jeg kunne hører panikken i hendes stemme. så jeg skyndte mig ud, men inden jeg vidste af det, stod min hund i sengen, med blod over det hele.. jeg gik fuldstændig i panik selv, mens jeg prøvede at få hende ud.

jeg fik lov at se hendes sår, hvor jeg fandt ud af at hun havde skåret hele poten op, helt ind til senerne... og det svømmede ud med blod..

Afsted til Dr. Dyr, hvor hun fik bandage på, for at stoppe blødningen, efter omkring 45 minutters ventetid, kom vi ind, og fik afvide at hun skulle opereres smiley
hun havde muligvis skåret nogen af senerne over. så nu må vi se smiley

vi kan hente min lille prinsesse igen klokken 10.
og jeg kan slet ikke vente, for hold da op hvor er det ubeskriveligt hårdt! selvom jeg ved hun bliver okay, og det kun er et mindre indgreb, så er ventetiden ulidelig.

så jeg vil bede jer, om hvis det lyster, at kigge forbi hendes profil, og sende en hilsen til den lille charmetrold.

det vil hjælpe meget! ihvertfald, lige skænke den lille pige en tanke, eller to.

tak på forhånd!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kom nu hjem :-( *operation*
Kommentér på:
Kom nu hjem :-( *operation*

Annonce