403 visninger
|
Oprettet:
Jeg leder efter den perfekte støvle!:D {{forumTopicSubject}}
Kære HG!
Jeg er endt lidt i en blindgyde med hensyn til ridestøvler.
Når jeg skal ud til min hest, er der aldrig et fodtøj, der passer mine behov, og det er gået hen og blevet en plage:/
Støvlerne/skoene skal bruges til ridning på bane og i skoven. De skal kunne holde til lidt af vært. Man skal kunne bevæge sig frit i dem, for jeg skal kunne arbejde fra jorden med dem. De skal også kunne klare lidt vand og mudder!
Har kigget på de der Dubarry støvler, men de koster også bare en herregård...
jul 2005
Følger: 55 Følgere: 62 Heste: 5 Emner: 359 Svar: 4.356
Så holder dine ridestøvler sig pænere i længere tid. Og læderet mørner ikke.
Kan anbefale pioneer ridestøvler.
mar 2008
Følger: 1 Følgere: 8 Emner: 35 Svar: 313
mar 2008
Følger: 1 Følgere: 8 Emner: 35 Svar: 313
jul 2005
Følger: 100 Følgere: 91 Heste: 1 Emner: 54 Svar: 127
Som staldstøvler laver dublin og 4horses nogle ganske udemærkede jodphurs, til fair priser. Dertil kan du købe leggins og ride med når det ikke udseensmæssigt behøver tat være smukt, ved fx skovtur
Når du så skal bruge en støvle som er flot, og praktisk (lang støvle) kan jeg anbefale pioneers. Jeg har selv et par af deres som jeg er tilfreds med. Hvis du er til de mere "løse" støvler tror jeg at catago laver nogle som er utrolig holdbare!
Håber det kunne bruges
Anna (:
aug 2005
Følger: 46 Følgere: 47 Heste: 1 Emner: 55 Svar: 496
og Lacrosse Ridgetop
jan 2008
Følger: 34 Følgere: 35 Heste: 3 Emner: 90 Svar: 1.067
Jeg er desværre ikke til jodhpurs eller fine ridestøvler, da jeg ikke tror de vil være optimale til min træning. Rider ikke stævner in the moment;)
aug 2009
Følger: 48 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 479 Svar: 4.399
og de lange har er det bedste langskaftet ridestøvler jeg har prøvet, men har dog ikk helt vændet mig til at ride helt i dem endnu.
men kan klart anbefalde moutian horse
feb 2008
Følger: 149 Følgere: 150 Heste: 3 Emner: 51 Svar: 2.046
Jeg leder efter den perfekte støvle!:D