{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

annonce {{forumTopicSubject}}

Har lige oprettet en annonce under part pga at vi godt kan bruge en hjælpende hånd med hestene en gang imellen, så nu er mit spørgsmål tll jer hvad synes du om annoncen og hvad kan jeg gøre bedre?

der står følgende i annoncen:

Overskrifk: kom og nus med vores heste

Vi søger en pige(eller dreng), der vil hjælpe med at passe og nusse om vores heste.

Vi har ikke rigtig nogen krav udover at du selv skal skaffe transport ud til hestene.
Vi har en følhoppe på 6 år, 2 på 1 år og 4 føl som der er til salg.

Vi har ingen krav til din erfaring med heste, men du skal være sød ved dem og respektere dem, men samtidigt skal du kunne vise dem at det er dig der bestemmer.
Du er altid velkommen til at tage nogle med dig.

Vi udlåner ikke hestene.

Vi har 14 Jydske heste i alt, 5 voksne hopper som hver går med føl, 2 på 2 år og 2 på 1 år.
ingen at hestene er tilredet

Hvis du vil vide mere om hestene, så ring eller skriv.

Hestene står ca 18 km vest for Hobro i Hærup ( ved Klejtrup)

Vi vil ikke give noget for at du kommer og nusser om hestene.
Men du skal heller ikke give noget for at nusse om dem

vores nr er 98 54 68 05

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  annonce
  • #1   5. aug 2010 det lyder godt smiley

• #2   5. aug 2010 "Vi søger en pige(eller dreng), "

Jeg ville nok ændre det til "Vi søger en" Eller fjerne parentesen om dreng, det virker somom i klart foretrækekr piger, men gerne vil tage dreng hvis ingne piger melder sig smiley

"Vi har ikke rigtig nogen krav udover at du selv skal skaffe transport ud til hestene. "

Det er ret normalt at man ikke henter og bringer parter, så jeg vil slette det helt smiley

"Du er altid velkommen til at tage nogle med dig." Den ville jeg slette, da den hør under noget man aftaler senere hen smiley

"Vi vil ikke give noget for at du kommer og nusser om hestene.
    Men du skal heller ikke give noget for at nusse om dem" Den ville jeg korte ned til "Det er gratis at nusse hestene"

Og så vil jeg tilføje et alders krav samt krav om forældreopbakning når de er under 18 smiley

Kommentér på:
annonce

Annonce