12. aug 2007 Følger: 179 Følgere: 187 Heste: 4 Emner: 1.012 Svar: 8.121
mit alter ego "Ester" ;-) {{forumTopicSubject}}
nej jeg er bestemt ikke rablende gal og har heller ikke nogen former for personligheds spaltning, dette er blot en mega god undskyldning for nogle gange ikke opfører sig lige så pænt som man da kunne.
Nu må i alle møde mit alter ego Ester, Ester er den onde dame der bor inde i mig, og kommer frem nogle gange, Ester kan godt lide kage, uuuhhh ja kage, og slik og chips ogrigtig meget cola, dette er også skyld i at jeg overvægtig, men Ester er rigtig god til ovetale mig til at tage det alt forkerte mad rigtig mange gange.
Ester er gennerelt ond, hun elsker at komme med uforståelige mærkelige kommentarer til situationer, og hun hader at folk siger hende imod, uhhh nej man skal aldrig sige Ester imod, for Ester er en diva og divaer har en mening om alt og den er altid den rigtige.
Ester kommer tit op i mig når jeg føler mig uretfærdig behandlet eller folk opfører sig umarnerligt, jjaaa så kommer Ester frem og fortæller hele verden hvor skabet skal stå. Især når unge fører beslutter sig for at sidde lige ude foran mit soveværelses vindue og råbe og skrige midt om natten, så er det ikke mig der kommer frem i vinduet og pænt beder dem om at gå et andet sted hen, nej så er det Ester, og Ester sover altid med noget sjovt nattøj og har meget vildt nathår, men hun er stadig ikke bange for at åbne vinduet og råbe "hallo gider i godt at skride det er da for dumt der det" og når de unge fyrer tror at de kan debattere med Ester for de " skal du diskutere med MIG" meget hårdt igen fra Ester mens hun stirre ondt på dem, det kan knække enhver ung fyrs mod på at argumentere for hans rettigheder.
Ester er en dame der kan lide at blive behandlet som en madamme, og hun hader at stå tidligt op, ser i Ester ser nemlig ikke godt ud før langt hen over kl 10, og Ester vil helst ikke ses som morgengrim.
Ester er den type dame at hvis hun bliver skubbet på dansegulvet inde på et diskotek, og "forbryderen" ikke siger undskyld, så tager Ester tilløb til og så bliver der skubbet igen.
Ester kan også sagtens finde på at være sjov, men hendes humor er mere den der slagd pratical joke humor, som ikke særlig mange bryder sig om, hun kan f.eks finde på, når hendes mor er meget bange for at sætte brødristeren til ovnstikket, fr det kan ikke slåes fra i strøm, ja så råber Ester højt BANG, så hendes mor flyver ud af køkkenet i et hop.
Ester elsker også at drille dem der er mindre end hende, hun kunne finde på, den gang hendes lillebror var lille, at sætte en cykelelastik til hans bukser og fæstne det til en krog i gange, og så se hvor mange forsørg det tog ham før han fandt ud af at han var bundet fast.
Ester elsker heste, og Ester er møg lige glad med om hun lugter af hest, eller om det genere andre, for ester ved at når hun lugter af hest, så er det bare et tegn på at hun haft det møg hyggeligt for ikke så lang tid siden.
Dog kan Ester godt være sød, hun vil gerne hjælpe de gamle dame i bussen.
Jeg håber at i nød at møde min Ester, men husk vi har nok alle lidt af Ester i os på en eller anden måde
dec 2007
Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 1 Emner: 48 Svar: 446
nov 2008
Følger: 80 Følgere: 73 Heste: 7 Emner: 320 Svar: 5.593
aug 2007
Følger: 103 Følgere: 120 Heste: 2 Emner: 664 Svar: 3.105
jun 2007
Følger: 95 Følgere: 87 Heste: 2 Emner: 44 Svar: 1.890
sep 2006
Følger: 101 Følgere: 95 Heste: 5 Emner: 249 Svar: 889
aug 2007
Følger: 179 Følgere: 187 Heste: 4 Emner: 1.012 Svar: 8.121