{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvem er fra Aars omegn?
  • #1   30. jun 2010 Kommer fra mellem Blære og Aars smiley Startede med at ride i Aars for mange år siden, men da der var en masse bøvl med skiftende (dårlige) ridelærere, valgte jeg og mine forældre at skifte til Hornum og der er jeg ellers blevet ved med at ride smiley (Er aldrig skiftet tilbage, selvom Aars idag lyder til at være ganske god igen, da jeg er blevet rigtig glad for miljøet og alle dem, man kender i Hornum, selvom jeg kan ride til Aars..)

• #2   30. jun 2010 Jeg er medlem i klubben men starter kun stævner for klubben. rider hvor hesten er opstaldet, så får pt ikke undervisning.

har redet lidt i Hornum hyggeligt sted

• #3   30. jun 2010 Hehe, ok smiley Ja, det er rigtig hyggeligt i Hornum - det er da lækkert, at du kan få undervisning, hvor din hest er opstaldet. Jeg skal altid have gang i bil og trailer smiley

• #4   30. jun 2010 jeg er min egen træner har brugt Charlotte Jørgensen .

og Casper og Daniel Cassøe . men så flyttede jeg hesten, så pt har jeg ingen underviser .

rider du stævner

• #5   30. jun 2010 Nej, har ikke redet stævner de sidste år. Jeg gjorde på Melissa indtil jeg blev 16 optil nogle C-stævner LA niveau, men også en del D-stævner. Men så fik jeg en unghest, der først skulle trænes op og nu går hun bare super og vi er 100 % klar, men tjaa.. er bare aldrig kommet igang. Og nu er jeg så flyttet til Aalborg for at studere og min lillesøster har overtaget Cherie, så jeg kun rider hende 2-3 gange om ugen :-S Så det er ikke helt optimalt, men bedre end ingenting smiley Men ingen tvivl om, at hun skal til at vises frem, da hun er mere end klar til alle LA-klasserne i dressur og har en fantastisk gang med god bæring og sving smiley Så håber snart vi kommer igang smiley

Du starter vist en del?

• #6   2. jul 2010 Jeg bor ved Simested, ca 15 km fra aars smiley

Kommentér på:
hvem er fra Aars omegn?

Annonce