Mærkelig eksamen! {{forumTopicSubject}}
Hej derude
Har lige været oppe til min sidste eksamen i dag (HF)... skønt med sommerferie
Nå, men det var kemi C. Jeg skulle op i et forsøg med tilhørende rapport. Havde printet alle rapporter ud og taget med.
Skal lige siges, at jeg først startede på kemiholdet halvvejs inde i året, så der var nogle forsøg, jeg ikke havde lavet.
Trak så selvfølgelig et af disse forsøg Da jeg kom ind i forberedelsen kunne jeg ikke finde rapporten, og blev så nervøs at jeg gik helt i sort og bare sad og var ved at tude, var overbevist om at jeg havde glemt at tage den med!
Halvvejs inde i forberedelsestiden finder jeg den så endelig. Men kan slet ikke finde ud af det, samtidig er jeg sur og ked af det over, at jeg absolut skulle trække noget, som jeg ikke har været med til at lave. Sådan noget sker altid I alle eksaminer, jeg har været til gennem tiden, har jeg kun een gang trukket det, jeg gerne ville, det var i mediefag. Selvom jeg plejer at være godt forberedt.
Nå, men det går så okay det første stykke tid, da jeg gennemgår forsøg og resultater (som jeg har hentet fra nettet, da jeg jo ikke har lavet det).
Så begynder de at spørge, og jeg føler mig bare blank på det hele :S Jeg kunne virkelig ikke finde hoved og hale i noget som helst.
Da jeg kom ud sad jeg bare og stirrede ud i luften med tårer i øjnene, var sikker på, jeg ville få allerhøjest 02. Syntes virkelig det var gået af h til.
Så kommer jeg ind og får karakteren at vide: "Det var fint. Du har fået 10."
Wow, jeg må have lignet et stort spørgsmålstegn Kunne slet ikke sige noget bagefter, var målløs
Andre der har prøvet at bedømme sig selv så forkert? Kan virkelig ikke forstå, at jeg kunne have en opfattelse af forløbet, der var så meget ved siden af :S
Men ja, har det også med at forvente, at medmindre jeg kan ALTING ethundrede procent, så dumper jeg... Så "overforbereder" mig altid
aug 2006
Følger: 55 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 107 Svar: 1.177
Jeg kender det aalt for godt
Da jeg kom ud fra min matematik eksamen i '10.' klasse sidste år begyndte jeg at tude og sagde til alle det var gået af lort til... Jeg kom så ud med et 10 tal xD Fuck jeg følte mig som en idiot, har stået og tudet over en eksamen hvor jeg har fået den anden bedste karakter... Dygtig Louise
Har også prøvet det omvendte, kom ud fra Samfundsfags eksamen i 9. klasse og var sikker på et 10 eller 12 tal da det var gået helt fantastisk!
Jeg fik så et 7 tal, og deres eneste kritik var, jeg var for nervøs i starten (Dvs. de 30 sekunder det tog mig før jeg vidste hvordan jeg skulle starte), ellers havde de kun godt at sige, så jeg fatter simpelthen ikke hvordan de kom frem til det skide 7 tal... Fuck jeg var sur mand
apr 2008
Følger: 71 Følgere: 71 Heste: 3 Emner: 154 Svar: 1.946
Jeg har prøvet noget lign. på min uddannelse som landmand, i febuar skulle jeg op i kemi/matematik, jeg var sindsyg nervøs og følte overhovedet ikke jeg havde styr på noget af det jeg havde læst på - Nå men jeg kom så ind og de begyndte at spørge ind til en masse som jeg virkelig var usikker på, men jeg svarede så godt jeg kunne uden overhovedet at være sikker på om det var rigtigt det jeg svarede (:
Jeg kom ud på gangen og sad og ventede jeg var virkelig nervøs og var sikker på jeg enten fik 02 eller 4, jeg blev kaldt ind og min lære så mega glad ud og sagde " Sarah tillykke du har fået 12" Jeg troede virkelig ikke på det og måtte spørge om det var rigtigt, var virkelig overrasket over resultatet, men skønt var det (: Min lærer havde givet mig 4 i det fag på årsplan og han var virkelig selv overrasket over hvor meget jeg kunne til eksamen for jeg havde aldrig vist det i klassen (:
nov 2004
Følger: 26 Følgere: 25 Heste: 1 Emner: 28 Svar: 1.037
Men tillykke - det er altid bedst at blive positivt overrasket
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 8 Emner: 304 Svar: 1.450
Landko: Årh, nice, det er da helt vildt, du kunne få 12 så Lige 12 synes jeg ellers man plejer at være ret sikker på når man får
aug 2006
Følger: 192 Følgere: 187 Heste: 7 Emner: 99 Svar: 1.600
Jeg skal op til min sidste eksamen på tirsdag - her kan jeg være så uheldig at trække en kemi-rapport... jeg bryder mig bestemt ikke om kemi
apr 2008
Følger: 71 Følgere: 71 Heste: 3 Emner: 154 Svar: 1.946
okt 2007
Følger: 64 Følgere: 69 Heste: 3 Emner: 17 Svar: 371
Så tårene sprang bare frem da jeg skulle ud og vente på min karakter.
Da jeg så kommer ind og høre hvad de har bedømt mig på og derefter siger jeg har fået 10 ! begynder jeg igen at græde xD mega pinligt og bliver også spurgt om hvorfor jeg er ked af det ? (Flot simone, du får 10, også tror de fanme du er ked af det) men fik da fremstammet at jeg bare var glad ..
Og i 10'ende klasse tysk eksamen, klarede jeg at få et 4'tal hvor det meste af eksamen forgik med en samtale mellem min lære og sensor xD de eneste ord jeg husker jeg har sagt er ja og nej (på tysk selvfølgelig) spørg lige om jeg var forvirret over den karakter? xD men ja, man får aldrig det man regner med
nov 2006
Følger: 38 Følgere: 38 Heste: 2 Emner: 363 Svar: 4.370
Jeg har prøvet at få 12 til eksamen i samfundfag og alligevel gå bagefter og bebrejde mig selv for alt det jeg manglede at få sagt eller som jeg synes jeg skulle have sagt anderledes.
(",)
okt 2009
Følger: 45 Følgere: 45 Heste: 2 Emner: 32 Svar: 285
syntes det gik så dårlligt at efter jeg havde fået minkarakter blev jeg i tvivl om hun havde sagt 12 eller 2 ? ^-^'
-typisk mig! :')
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 8 Emner: 304 Svar: 1.450
nov 2006
Følger: 38 Følgere: 38 Heste: 2 Emner: 363 Svar: 4.370
(",)
Mærkelig eksamen!