surt opstød, folk blander sig formeget {{forumTopicSubject}}
nu synes jeg det er sjovt at sidde og se billeder af andre
men f*ck hvor har folk godt nok travlt med hvordan andre ser ud. og især hvis de har meget make-up på.
nu er jeg typen der kun går med mascare, da min hud ikke har godt af at blive smurt ind i brun creme og diverse, men gik selv med meget da jeg var yngre. og min kæreste kan ikke fordrage brun creme, derfor bruger jeg det ikke mere.
jeg kender folk af alle afskygninger, og ligegyldigt hvordan folk ser ud, kan de f*ndme godt være meget dejlige mennesker, om de bruger meget makeup, er emo, hippie, rappere, uden makeup osv.
det vigtige når man bruger meget brun creme/foundation osv. er man kan ligge det ordenligt uden der kommer kant, kommer der kant synes jeg ikke det er pænt, men jeg kan da se at det ikke er et problem for mange der lige får sådan en lille bemærkning med at de er klamme osv.
hvis man synes sådan noget synes jeg at man skal lade være med at skrive, eller skrive det på en måde, så personen kan bruge det til noget.
til gengæld bliver jeg også irreteret når piger med meget makeup skriver at drenge kun kigger efter piger med stil (går ud fra det er mode) og meget makeup. der bliver jeg også lidt harm, for sådan kan man heller ikke generalisere. der er mænd til alle slags. ja, nogle fortrækker poptøser, mens andre fortrækker dem der ser natulige ud, andre fortrækker hippier osv.
generelt synes jeg folk i danmark har så s*ide travlt med hvordan andre ser ud. og der er ikke noget der er rigtigt eller forkert. om man kan lide det eller ej, siger det jo ikke noget om hvordan personen er. folk er godt nok blevet overfladiske og meget ondskabsfulde synes jeg.
jeg mener ikke man skal synes alt er pænt, men synes man det ikke, så ti stille, eller kom med en kritik man kan bruge til noget.
undskyld mit lange sure opstød, er bare blevet så træt af at folk skal være onde ved hinanden hele tiden, i skolen, på hg, jobbet.
nov 2003
Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.393
nov 2006
Følger: 92 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 279 Svar: 3.518
jul 2007
Følger: 209 Følgere: 213 Heste: 11 Emner: 669 Svar: 2.239
sep 2009
Følger: 38 Følgere: 37 Heste: 3 Emner: 90 Svar: 417
Signe *spider-pig* Nu som Jesus L
det er jeg også enige i. vi mennesker er for hurtige til at dømme folk. og alle bliver dømt hver gang de bliver set på. vi gør det alle sammen.
jeg dømmer selv, først på udseende, jeg kan hurtigt tænke noget om en pige, men med det samme man så hilser på hende, så er hun den mest imødekommende og venlige person.
og efter jeg har lært de mennesker at kende som jeg har, er jeg blevet meget bedre til at tage den med ro før jeg snakker med mennesket.
jeg tror så også at når mange piger dømmer andre piger, er der jalousi bag. det kender jeg fra mig selv. det vil jeg godt indrømme. det er jeg heldigvis ved at vokse fra.
men ligegyldigt hvad men udfra udseende dømmer folk til, er det altid min mening at man godt kan snakke ordenligt til folk.
i mine øjne er alle folk venlige til det modsatte er bevist, hvis man kan sige det sådan
sep 2009
og efter jeg har lært de mennesker at kende som jeg har, er jeg blevet meget bedre til at tage den med ro før jeg snakker med mennesket.
altså at dømme folk før jeg snakker med dem
aug 2006
Følger: 192 Følgere: 187 Heste: 7 Emner: 99 Svar: 1.600
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 29 Heste: 2 Emner: 690 Svar: 2.978
Min x-kæreste besluttede en dag, jeg skulle have make-up på, og holdt mig fast, mens han forsøgte at lægge noget på. Så jeg kender det den anden vej fra.
Og så er nogle folk bare syge i hovedet.
nov 2003
Følger: 22 Følgere: 177 Heste: 5 Emner: 484 Svar: 8.393
nov 2007
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 59
jeg tror personligt at det anderledes gør nogen mennesker utrygge.
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.676
Jeg vil meget hellere være naturlig - uden makeup og ja, Mmm.. synes bare det er dejligst.. Så kan man os gøre lidt mere ud af det når man skal til fest :o) ..
dec 2006
Følger: 69 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 22 Svar: 645
Og så er en meget stor del af danskeres dagligdag, at de skal brokke sig =)
sep 2009
lige præcis. jeg tror så også alderen har meget at sige mange gange men det er synd for dem det går udover
sep 2009
det tror jeg også er helt rigtigt
sep 2009
kan du heller ikke tåle mascare?
altså man kan jo sagtens gøre sig intrasant at kigge på uden makeup. sæt håret op, og sæt pynt i håret ( et flot spænde, pandebånd en blomst), tag et flot ur på, eller arm bånd, brug fingerringe. et prangende bælte osv. hvis det kunne hjælpe dig lidt.
det er langt fra kun det makeup man har på, der afgøre om man ser kedelig ud eller ej. det er også alt andet tilbehør, og det vigtigste, DIN UDSTRÅLING
sep 2009
rigtigt også her, men jeg synes heller ikke det er forkert at dem der går med meget makeup. det er deres smag, og det skal de have lov til. det er ikke fedt hvis vi alle skulle ligne hinanden
surt opstød, folk blander sig formeget