8. maj 2004 Følger: 6 Følgere: 5 Heste: 3 Emner: 270 Svar: 1.043
Keder du dig ?..så få et grin her {{forumTopicSubject}}
Vitser...
Det var en hare og og ræv der var ude at gå i en skov.
Så mødte de en lykkegris. Den sagde de måtte få tre ønsker opfyldt hver.
1. Ræven ønskede alle ræve i skoven var hunræve.
1. Haren ønskede sig en motorcykel.
2. Ræven ønskede at alle ræve i naboskoven var hunræve.
2. Haren ønskede sig en hjelm til sin motorcykel.
3. Ræven ønskede sig at alle ræve i hele verden var hunræve.
Haren tænkte sig om, og ønskede at ræven var bøsse.
--------------------------------------------------------------------
Det var en mand og hans kone:
Manden kommer hjem fra arbejde , da han kommer ind ad døren, råber han:
- Hej skat jeg er hjemme!
- Godt du er kommet, hylderne er faldet ned igen,, gider du ikke lave dem? spøger konen til det svarer manden:
-NEJ! ligner jeg måske en håndværker?
og med de ord lader han rodet være.
Dagen efter kommer manden hjem og råber som altid:
-Hej skat jeg er hjemme!
-godt du er kommet jeg har haft problemer med det varme vand vil du ikke ordne det? spørger konen til det svarer manden:
-nææ ligner jeg måske en bliken slager?
og vandet bliver ikke ordnet(han er ikke så renlig at han går i bad hver morgen)
-Hej skat jeg er hjemme!
-godt du kom jeg har haft store problemer med at tænde lyset og jeg har prøvet at skrifte pæreren men det virker stadig ikke vil du lave den? spørger konen og håber for èn gangs skyld et ordenligt svar, men alligevel svarer manden (ret flabet):
-nææ! ligner jeg måske en elektrikker?
og det bliver heller ikke ordnet.
-Hej skat jeg er hjemme!
meget afslppet svarer konen:
-Hej skat jeg har fået ordnet både hylderne, vandet og lyset af nabo drengen på 18.
-nå skulle han ikke have noget for det? spørger manden
-jo svarer konen (med et lille smil)
-hvad?!
-enten skulle jeg gå iseng med ham eller også skulle jeg bage en kage til ham. svarer hun.
-nå så bagte du vel en god kage til den rare nabo dreng.
-nææ ligner jeg måske en bager!
Manden og konen står ude på badeværelset. Pludselig snubler konen og slår hovedet ned i gulvet så blodet sprøjter ud over det hele. Først går manden i panik, men så kommer han i tanke om, at han jo bare kan barbere sig i køkkenet...
-------------------------------------------------------------------
Jeg havde knap sat mig ned på wc´et i lufthavnen, da jeg hørte fra nabobåsen:
"hej hvordan har du det?"
Nu er jeg ikke typen der starter en samtale på et offenligt toilet, men jeg ved ikke lige hvad der gik af mig, så jeg svarede:
"Jo, tak jeg har det godt"
Den anden fyr sagde:
"hvad laver du?"
Hvad er det for et spørsmål tænkte jeg. Jeg syntes,at det begyndte at lyde idiotisk, men svarede alligevel:
"-Ja det samme som dig- ude at rejse". På dette tidspunkt prøvede jeg at blive færdig med mit gøre mål som bare F..., da der kom et nyt spørgsmål:
"Må jeg komme over til dig?"
Nu begyndte det at blive rimeligt skræmmende, men for at være høflig, svarede jeg:
"Nej... Jeg er lidt optaget lige nu!".
Da hørte jeg fyren på den anden side sige noget nervøst:
"Du jeg ringer dig lige op igen lidt senere. Der sidder en idiot i båsen ved siden af mig og svarer på alle mine spørgsmål"
En morgen vågnede Tarzan, fordi han hørte nogen kalde på ham. Han skyndte sig ud. Han greb fat i lianerne og svingede sig fra lian til lian...men pludselig gik det alt for hurtigt at han mistede sin arm! Han kunne ikke holde sig oppe på lianerne så han faldt ned. Og så fik han en gren i øjet, så øjet faldt ud. Han faldt ned til krokodillerne. Han skyndte sig op af muderet, men en af krokodillerne bed hans pik af...Tarzan gik til jungle-doktoren og sagde hvad der var sket. Doktoren tænkte sig lidt om og sagde: Jeg kan erstatte din arm med en gorilla-arm, er det O.K?
Jaja, sagde Tarzan. Han fik gorilla-armen syet fast. Øjet kan jeg erstatte med et ørne-øje, O.K? spurgte Doktoren. Jaja sagde Tarzan. Han fik sat øjet på. Nå hvad med det mellem benene du ved? spurgte Tarzan. Ja, den er lidt sværere. sagde Doktoren. Vent nu lidt! Jeg har det jeg kan sye en baby-elefant snabel på O.K?. Tarzan sagde selvfølgelig ja..hvad ellers. Så fik han baby-elefant snablen syet fast. Efter han var færdig sagde han: Kom over til mig om en uge og fortæl hvordan det var. ( en uge efter ). Jungle-doktoren spurgte hvordan det havde gået, og Tarzan svarede: Ja, det med gorilla-armen er helt vildt godt, jeg har aldrig kunnet svinge mig så hurtigt som nu. Det med øjet er fantastisk, jeg kan se masser af kilometer væk. Jah...det med baby-elefant snablen er værrere, det går fint når jeg svinger mig i luften...men...når jeg kommer ned på jorden så propper den græs op i røven på mig...
Det var fredag, og klasselæreren ville lave en konkurrence med klassen elever, som skulle foregå hver fredag.
Konkurrencen gik ud på, at de skulle svare på et spørgsmål.
Hvis de svarede rigtigt, fik de fri for skolen om mandagen.
Læreren spurgte:
- Hvor mange liter vand er der i
Atlanterhavet?
Det kunne klassen ikke svare på, så de fik ikke fri om mandagen.
Næste fredag sagde læreren; Er I klar? Nu kommer spørgsmålet..
- Hvor mange græsstå er der på en fodboldbane ?
Det kunne klassen selvfølgelig heller ikke svare på.
Klassen var sure over, at læreren altid stilled spørgsmål, der var umulige at svare på, så de lavede en plan til næste fredag.
Om fredagen sagde læreren som sædvanlig: Er i klar ? Nu kommer spørgsmålet.
I det samme fløj der en tomat igennem lokalet, som splattede ud på tavlen.
- HVEM GJORDE DET!? råbte læreren
- Det gjorde Brian! Vi ses på tirsdag !
mar 2005
Følger: 262 Følgere: 261 Heste: 9 Emner: 372 Svar: 3.083
mar 2005
Følger: 262 Følgere: 261 Heste: 9 Emner: 372 Svar: 3.083
der var en gang en dregen som lege i sin sadenkasse hans mor råbet du skal inden så havde de spise og så skulle de i seng så sove de liget så vågen dregen han kunne ik sove mere så gik han ind til sin mor og far og spuget om han måtte sove der det måtte han da godt MEN du må bare ik kigge under duden OK!!!! det gør jeg ik hov min bamse er væk jeg kælver lig ned efter den jaja så så han at hans mor havde en ragerse og han far havde en bil og fars bil køret ind i mors ragerse
kommer måske med nogle flere om liget
dec 2005
Følger: 65 Følgere: 95 Heste: 4 Emner: 2 Svar: 1.154
feb 2006
Følger: 14 Følgere: 12 Heste: 5 Emner: 3 Svar: 27
Keder du dig ?..så få et grin her