Hvad synes i? :O {{forumTopicSubject}}
Ja, vi har en gruppe som hedder "Imod betaling for annoncer og videoer", og vi har haft dette emne igang derinde, hvor vi har skrevet om og til HG, men der er desværre ikke så mange, som der ser det derinde, og synes også godt, at vi kunne bruge nogle flere synspunkter på det, og noget mere opbakning til det, så nu vil jeg gerne høre, hvad i synes om det:
http://hestegalleri.dk/html/for_messagedetail.asp?Msg_ID=614202
Vi håber lidt, at der er nogle voksne, som har samme holdning som os til det hele, som også vil skrive til HG og udtrykke deres mening, så de kan se at det ikke bare er "børn", som ikke har andet at lave, som skriver, og at det faktisk er lidt mere seriøst
aug 2008
Følger: 65 Følgere: 57 Heste: 6 Emner: 583 Svar: 3.975
aug 2008
Det lange brev der?
Jamen du skriver da bare et!
Men du må meget gerne ligge det du skriver ind her, så vi alle kan følge med i, hvad der bliver sendt og skrevet
dec 2008
Følger: 38 Følgere: 34 Heste: 3 Emner: 124 Svar: 1.403
derfor har sat VIP på.
Er i inde i den gruppe klar over hvor svært det er at holde en
så stor side som HG igang?
HG kan ikke klare at der bliver oprettet så mange videoklip
samt annoncer, så bliver siden utrolig langsom og måske
går ned fordi serveren ikke kan klare det.
Og så synes jeg det er ledt af jer at "svine" HA'erne til. Det er ikke
deres skyld at det er kommet på. PLUS, de har (undskyld sproget)
for f*nden ikke gjort det for at irritere os brugere herinde.
Jeg synes det er helt fint at de har sat VIP på, så har man også
fri for så mange <i>useriøse</i> videoklip og annoncer OG siden går ikke ned.
dec 2008
der vil blive når alle i brok-hoveder er væk!
I dør vel for f*anden ikke af at i ikke kan oprette annoncer samt
videoer.
Synes at hvis i ikke kan acceptere at der er kommet VIP, netop for
at siden ikke skal gå ned, skal i bare smutte ind på den anden side.
Det synes jeg er respektløst, og især sådan som i skriver inde i
emnet.
Jeg tror i får svært ved at finde nogle voksne som har samme mening
som jer, for de vokse kan godt se idén med VIP, og forstår at det ikke
er fordi det vil gøre HG til et surt sted.
Tænk over det !
apr 2008
Følger: 28 Følgere: 26 Heste: 1 Emner: 26 Svar: 151
dec 2008
dec 2008
Hvis jeg selv kunne finde på at formulere mig ordenligt
havde jeg også gjort det.
dec 2008
feb 2004
Følger: 190 Følgere: 194 Heste: 14 Emner: 314 Svar: 2.557
dec 2008
Men synes da bare de skal smutte væk fra HG, hvis de er så
utilfredse som de giver udtryk for.
sep 2005
Følger: 68 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 4.279
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.410
sep 2005
mar 2005
sep 2005
Det er jo ikke sådan, at I kan springe til og sige til admin, at "nu er der altså nogen, der vil have det på den her måde, og så bliver det sådan".
mar 2005
sep 2005
apr 2008
Følger: 28 Følgere: 26 Heste: 1 Emner: 26 Svar: 151
aug 2008
Desuden så tjener Bazoom penge på reklamer, og hvis i har læst mit brev ordentligt, så kommer jeg også med en løsning, og en løsning som faktisk muligvis vil skaffe dem flere penge end det de får nu, da man skal betale for hver annonce man opretter, men det skal bar evære et meget lille beløb (tre annoncer, og så er pengene for VIP (hvad annoncer angår) jo allerede tjent ind) + at dem der vill have det, som før i tiden var VIP, altså annoncerne på forsiden osv, de betaler jo VIP oven i. Så det kan næsten kun give dem størrer indkomst! Så hvis i havde læst brevet jeg skrev ordentligt, så ville i heller ikke tænke på det
Desuden så synes jeg ikke, at de skal tage penge for videoer, men derimod lave en begrænsning! Sådan så hver bruger måske maks kan have 5 videoer oprettet af gangen. Det vil også få folk til at prieroterer (kan ikke lige huske hvordan man staver til det) hvilke videoer der skal ind, og derved kommer kun de mest seriøse videoklip ind
Så kan slet ikke forstå hvorfor i bliver så sure over det. Og det lyder heller ikke til at i har læst mit brev ordentligt mht de svar i skriver herinde, så synes lige i skal læse det igennem en ekstra gang, og så svare noget, som der ikke er et alternativ til i brevet
Og nej, det med videoer havde jeg dog ikke fået skrevet noget alternativvt til i brevet, og det beklager jeg, men det har i så fået her
Og det skal jo lige siges, at det her ikke er det aller første brev som står i emnet vi snakker om, det er det lange nede af ved bunden i emnet, som jeg har, for som sagt, mindes ikke rigtig, at jeg kan relaterer til det i skriver om her.
Men respekterer jeres holdninger!
mar 2005
Plus du burde skrive i et mere formelt sprog for at få det til at se seriæst ud..
Og så er det ikke at fratage frihed at man skal være VIP for at oprette annoncer og videoer, som sagt kan det gøres andresteder.. Det er ret sjællendt jeg selv gør det, og syntes det er synd og skam at galleriernes servere skal fyldes op med alle de videoer der kommer, og hvis folk holdte op med at lave samlede annoncer (Fx "når jeg bytter søger jeg dette" osv, så ville der være langt mere plads til rigtige annoncer..
aug 2008
Men det med videoer, som jeg skrev lige oven over, så synes jeg bare, at de skulle lave det sådan, at hver bruger maks kunne oprette 5 videoer (eller hva antal de nu mener er passende, for at serveren kan trække det)
Og ja, jeg synes også, at det er mega irriterende med alle de useriøse annocer, men hvis man nu skulle betale 10,- for hver annonce man oprettede, så ville der muligves også blive mindre af dem, da folk jo ikke bare kan betale én gang, og så oprette ALLE de annoncer som de har lyst til. Hvis de skal betale hver gang, så opretter de måske kun én eller to useriøse, for flere penge vil de fleste ikke bruge, på noget der er useriøst
Men med en bedere søgefunktion, som jeg også har nævn ikke er god i brevet, så ville det også være MEGET lettere, at finde de annoncer, som var relevante for en
Hvad synes i? :O