{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
636 visninger | Oprettet:

Syg - hvad kan det værre? {{forumTopicSubject}}

Tja.. Jeg var lige kommet på toppen, efter en hård uge, med sygdom, den dag jeg stod op og skulle til eksamen, rejste mig fra sengen, gik ud mod trappen, det hele snorede rundt, mine ben faldt sammen under mig, jeg var øv over det hele, havde feber. Det eneste jeg kunne var at ligge og sove.. efter 3 dage uden bedring tog min mor og far mig til lægen.. Hun tog en blodprøve, og sagde det bare var en infektion.. da jeg så skulle ud af rummet, kunne jeg næsten ikke gå, så min far bar mig.. &så kommer det fra lægen gud er det så slemt.. Som at hun ikke troede på mig..

Jeg har mange gange før været hos læge fordi min hals har været hævet.. De sagde det var pågrund af at jeg røg, jeg stoppede så med at ryge, så kom jeg derind igen ca en uge efter, havde fået ondt i halsen igen.. SÅ kommer det fra lægen.. : det nok bare en infektion...

Jeg er så begyndt at få de symptomer igen.. Svimmel, ondt i hoved, min krop er øv OVER det hele..

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre.. Orker ikke at tage til lægen og få afvide at det nok ikke er så slemt ? Er træt af at de ikke tror mig..jeg kan sidde og tude for mig selv ..

-Nogen der har en idé til hvad det kan værre ?

-burde jeg skifte læge? (hende jeg har nu siger altid at det ikke er så slemt, men hvorfor skal jeg så værre så dårlig?)

- Eller skal jeg bare indordne mig det hun siger ?

Tak for hjælp på forhånd...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Syg - hvad kan det værre?
Kommentér på:
Syg - hvad kan det værre?

Annonce