{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
620 visninger | Oprettet:

vægt tab, gode råd. {{forumTopicSubject}}

Hej piger(:
jeg har efterhånden taget lidt for meget på.
jeg er 166 høj og vejer 67kg
nogle vil sige at det normalt, men jeg er utilfræds med mig selv.
jeg vil meget gerne tabe mig, men er efterhånden løbet tør for idér.. jeg bøvler meget med mit knæ, så kan ikke løbe!
jeg cykler ca. 6 km hverdag og går ture med hestene og alene. er tit i skoven med min hund. jeg spiser nok ikke helt sundt, men heller ikke fastfoot osv.
har i nogle gode råd?

- Jeanette

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vægt tab, gode råd.
  • #1   7. maj 2010 sådan noget som mavebøjninger og andre ting i den retning smiley for det første er det hårdt, hvis du gør det rigtigt, og så får trænet nogle muskelgrupper, som også er godt til ridningen smiley

• #2   7. maj 2010 ja, har tænkt på mavebøjninger, giver de ikke også flad mave?(;

• #3   7. maj 2010 Bug siden www.madlog.dk der kan du tælle de kalorier du spiser osv, så du ikke overstiger dit maximum.

pisse god side! smiley
    kender mange der bruger den, selvom de ikke er tykke, bare for at styre deres vægt.. man kan også tabe sig, så skal du bare spise mindre kalorier end den tillader

Håber du kan bruge hjælpen..

• #4   7. maj 2010 hvis man vil tabe sig bør man:

spise mange gange dagligt (gerne 6 gange dagligt, morgen, middag, aften, og et mellem måltid imellem).. - det holder forbrændingen oppe

spise en MASSE grøntsager, gerne grove som gulerødder, kål osv... - det fylder og mætter i lang tid.. (sitbilt blodsukker forebygger "upsere" med slik osv, da når man har lyst til slik og usunde ting, ofte er fordi man er ved at gå "sukkerkold" og har brug for hurtig energi)

spise fisk flere gange ugentligt (både fisk på konserves og frisk fisk)..

minimer indtaget af kartofler, ris, pasta og brød...

HUSK man ikke skal være fedt forskrækket (hvis kroppen ikke får nok fedt er der blandt andet flere vitaminer som ikke kan optages i kroppen.. PLUS man KAN risikere at tabe hår, hvis kroppen mangler fedt)

• #5   7. maj 2010 jo... bare husk også at styrke de skrå mavemuskler, det giver det bedste resultat smiley

- færre kalorier end den tillader.. vil nærmere sige færre kalorier end du forbrænder.

• #6   7. maj 2010 Ja det er en meget normal vægt du har, husk på at aktive piger har flere muskler end ikke aktive, og muskler vejer mere end fedt!!

Undgå søde sager slik, chips og sodavand. også gå tur el være aktiv, inden du spiser så din forbrlænding er igang til når du skal spise!

• #7   7. maj 2010 Dog koster det penge at have det smiley men det er ikke dyrt.

• #8   7. maj 2010 www.madital.dk er en gratis side næsten magen til madlog (i hvertfald samme princip)

• #9   7. maj 2010 *Christina *Laguco* * : ang. alli. Jeg har hørt at unge mennesker ikke kan tåle dem på samme måde som ældre, da de får diarre osv, hvis man ikke går fuldstændig op i det.

Jeg har selv haft dem, og solgte dem, da min venindes mave gik fuldstændig amok, under kuren og efter..

men ja, det kan godt være det bare var hende smiley

• #10   7. maj 2010 Den hellige gral i vægtab er kosten. Så spis sundt og det hele kommer af sig selv.

Jeg har på et tidspunkt spist sundt og tabte mig der 4 kg. Jeg trænbede også men jeg træner meget hele tiden, er træningsfreak. men da jeg ændrede kost så wupsi. røg det bare af mig

• #11   7. maj 2010 Mavebøjninger er gode og du kan jo også tage en tyk bog og holde oven på hovedet i mens du laver mavebøjningerne.. Det gør jeg og det giver rigtig meget med en bog på hovedet..:D..<3
    Held & lykke..<3

• #12   7. maj 2010 Hm spis sundt og altid morgenmad smiley råvare og sørg for ikke at spise alle mulige færdigretter. 2000kalorier om dagen - så kører det smiley XD
    Motion & sund kost er jo det bedste forslag! hm men kan godt se det er svært et dårligt knæ :P.. styrketræning er også en god ide sammenstidig med at man laver noget som forbrænder, som at løbe, cykle el. lign, du kan jo evt. også svømme, hvilket er rigtig skånsomt for alle led smiley
    Held & Lykke smiley

• #14   7. maj 2010 spar på alt som indeholder stivelse
    så brød, pasta, ris, kartofler, majsprodukter skal holdes på et absolut minimum. så skal du bare se løjer.

• #15   7. maj 2010 mette
    - lyst brød smiley

• #16   7. maj 2010 lav nogle ændringer i dine spisevaner som de andre siger, men gør det kun i sådan en grad du ved du ikke falder tilbage, for så er det hele spildt.

istedet for at løber, kan du gå, du forbrænder mere hvis du går i et lidt højere tempo end normalt, og så sørg for at du bruge armene flittigt når du går smiley hvis du døjer med knæet skal du have nogle sko med en høj fjedrede bund, så det ikke støder op i dit knæ når du går.

jeg fik afvide af en veninde i dag, at mavebøjninger ikke er så godt til at give flad mave, da man primært træner den ovre sektion af maven, istedet skal man ligge sig på ryggen, strække sine ben så de er et par cm over gulvet, og så løft dem op og så ned igen uden at røre gulvet.

og jeg hørte i radioen at popcorn er godt når man vil tabe sig, fordi der er mange fibre i, så det kunne du jo erstatte dit slik med hvis du bliver lækker sulten smiley

• #17   7. maj 2010 heidi
    bare husk der også er en del salt i popcorn, og danskere (og andre menesker) får generelt ALT for salt

Kommentér på:
vægt tab, gode råd.

Annonce