{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.294 visninger | Oprettet:

Optimalsadel.dk // SUPER TILFREDS !!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne give den største ros til Optimalsadel.dk

Jeg har lige købt en bomløssadel, barefoot stella med tilhørende trykfordelende underlag, trense og kopfjern..

Jeg havde bestilt det hele d. 23.04.10 og har fået det hele idag d. 04.05.10.

Leverngstiden blev forøget af den islandske askesky og gav derfor ufrivillig forlænget ferie for optimalsaddel.dk, men det var der oplyst om inde på hjemmesiden.. Så det vidste jeg jo.. :=D

D. 28.04.10 får jeg en mail med, at det trykfordelende underlag jeg har bestilt i sort, har hun ikke hjemme, men hun anbefaler andre lige så gode underlag eller spørger om jeg vil annullere ordren, da hun ikke har det jeg ønsker. Jeg vælger bare et underlag i brun istedet.

Jeg overførte penge 29.04.10 og så var der jo en masse ikke-bank dage, som Optimalsadel jo ikke kann gøre for... hi hi

Hun skriver på hjemmesiden, at hun har prisgarenti - og det må man sige.. Jeg fandt kopfjern og underlag på nettet billigere, og fik det til den pris. Ydermere har jeg fået et overtræk til sadlen med gratis og fik også leveringen gratis..

Så jeg er godt nok en MEGET tilfreds kunde!!!

Jeg vil til hver en tid handle hos Optimalsadel.dk en anden gang!! Super kundeservice, god vejledning og hurtig levering..!!

Og hvis nogen af jer andre påtænker at investere i en bomløssadel, så vil jeg til hver en tid varmt anbefale Optimalsadel.dk!!!

NB: Nu håber jeg ikke at HG ser dette som udhængning, da udhænging er et negetivt ord med negativ betydning og dette udelukkende er positiv!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Optimalsadel.dk // SUPER TILFREDS !!!!
Kommentér på:
Optimalsadel.dk // SUPER TILFREDS !!!!

Annonce