{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.060 visninger | Oprettet:

Uforskammet!!!! {{forumTopicSubject}}

puha, sidder med en følelse af magtesløshed og vrede efter en lille tur inde på markedet.

der er en hest til salg, en traver, sat til 3000. den første der skriver byder 1000 kr for hesten, men kan kun afbetale, dvs at køber ikke kan betale de 1000 kr på en gang!. WHAT ?! hvis man ikke engang har 1000 kr til en hest der kan rides, hvordan har man så overhovedet råd til opstaldning, smed, dyrlæge osv... personligt ville jeg takke pænt nej til sådan en henvendelse. men annoncens ejer ser det ikke som et problem.

der er kommet mange bud på hesten og hver gang der kommer et nyt er det som om ejeren reservere hesten til vedkomne, og der er total forvirring i indlæggende til annoncen og hvem der egentlig har førsteret til den osv.

anoncens ejer virker virkelig desperat for at sælge hesten hvilket er okay, da man kan stå i en situation der kræver det. men denne desperation udmynter sig i at hun
prøver at sælge, alle der skriver i annoncen, hesten ved at sige at hesten er perfekt for dem. hvordan kan annoncens ejer vide det når man kan læse at ejeren ikke har noget problem med at sælge hesten uden anden kommunikation en over annoncen. altså ubesigtiget. jeg kan ikke forstå dem der byder på en hest de aldrig har mødt, hvad nu hvis det bare ikke er den hest det skal være? der står i annoncen at hesten kan være varm, og i lige netop sådan et tilfælde mener ejg da at det er vigtigt at prøve hesten så man kan se om kemien passer.

men folk er åbenbart desperate eftersom der ikke er kommet nogen bud over 3000 og man vil købe en varm hest ubesigtiget.

får bare totalt vredes udbrud da jeg læser dette! jeg har virkelig ondt af den stakkels hest. den kan risikere at ende som kastebold, da ejeren åbenbart er ligeglad hvor den havner!

og hvad er det for noget svineri at byde 1000 kr for en hest og så forlange at afbetale!?
hvad sker der i folks hoveder?

undskyld det meget sure opstod men hold op hvor folk nogen gange opføre sig mærkeligt! og jeg bliver så sur og frustreret på den stakkels hests vegne...

hvad mener i om denne fremgangsmåde for at få solgt/ købe en hest?

personligt mener jeg at det er fudstændig uacceptabelt!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uforskammet!!!!
  • #1   28. apr 2010 jeg kunne ikke være mere enig med dig! ;o)

• #2   28. apr 2010 det er trist

• #3   28. apr 2010 Jeg syntes det er iorden hvis vi er oppe og tale om 60,000 om man e.v.t tager 4 - 5 manede hvis begge parterner er enige med solle 1000 kr skal man sgu kunne klaske i bordet ellers er det godt nok for meget personen har jo ikke engang rad til opstaldning kun hvis hun har sin egen gard og det er hun jo naermst tvunget til?:o) skuffet og lidt sur over det faktisk gar til herinde?:o)

• #4   28. apr 2010 Jeg er fuldstændig enig med dig.
    Har også set folk byde total skamløst på lidt dyrere heste.

• #5   28. apr 2010 Jeg kan godt se hvad du mener, men sælger har vist heller ikke nogen skrubler over at "købe" hest ved siden af hendes salg af traveren.
    Hun bød på en af mine islænder og vi aftalte en pris hun hun skulle gi ved afhentning, så ville hun afdrage(det ønskede jeg ikke) så kunne hun læg 1000kr ved afhentning og så betale resten når hun "fik" nogle flere penge - HALLO hvor klog er hun så...Byd kun hvis du har penge!
    Derefter måtte hun ikke købe for sin mor og ridelære. Hun er 17år og i mit hoved kun 10år, for så mange heste HUN har budt på ved siden af salget her, så mun hun være DESPERART for at sælge den hest, hun kun selv har haft i kort tid...Hmm...

Min hest fortjente ikke sådan en ejer :0)

• #6   28. apr 2010 Tjah, jeg kan nu ikke se købere har noget galt i halsen her, men sælger tværtimod.
    Hun har da for det første lige fået hesten, og leder efter ny, så umidelbart ingen desperat situation ang salg..
    For det andet har hun også budt på en af mine, trods det at den overhovedet ikke matchede hendes søgekriterier, hun havde sørme lige glemt at læse annoncen!

Men gad vide hvad vedkommende der solgte traveren til hende ville tænke, hvis de læste hendes salgsannonce?

• #7   28. apr 2010 hende der sælger den er åbentbart virkelig despera efter at få den solgt. hun har haft en anden annonce, og hun afltaler noget med dem der vil købe den og så når næsten alt er aftalt sletter hun alle beskederne og starter forfra..

• #8   28. apr 2010 sikker på det ikke er et barn

• #9   28. apr 2010 Hun er 17 år, det er hende der sidder på hesten på billederne.

• #10   28. apr 2010 tja 17år... hun burde sgu skamme sig! og nogen burde holde bedre øje med hende!
    og så byde på så mange forkellige heste ved siden af, uha hun tror jo bare at hun kan få alt forærende, med hensyn til afdrag osv.
    men så lyver hun jo hvis det er hendes hest, for i annoncen stod der at hun solgte den for hendes mor, som gerne ville have en rolig fjolle.

og godt det ikke var mig det havde solgt hest til hende! var blevet så tosset over at se hvordan hun behandler hesten. hun sælger hesten igen en måned eftre hun har købt den! det kunne tyde på at det er foregået på samme måde som den annonce hun har nu.

burde man egentlig ikke melde hende når hun laver det nummer med at lave afteler og så sletter og bare starter orfra? synes ihvertfald ikke at hun skla have lov til sådan noget.

tænk at det kan foregå. bliver bare så vred og ærgelig!!!

• #11   28. apr 2010 nej lige præcis.

men nu kan jeg ikke finde annoncen igen så hun kan få en ud stemme! ØV!!!!! for det er sgu ikke iorden.

gamle skader der bryder op er en helt reel grund til at sende hesten tilbage eller sælge. men hun nævner ikke nogen skader eller andre fejl på hesten

• #12   28. apr 2010 Jeg kontakter hendes mor i morgen og finder ud af hvad der lige sker der . Syntes bestemmt ikk at det er helt normalt

• #13   28. apr 2010 nej det synes jeg bestemt heller ikke

• Louise C a
    Louise C a Tilmeldt:
    apr 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #14   28. apr 2010 for mig lyder det som om hun prøver a tjene så meget som muligt. HUn har lige skrevet en pb til mig om jeg godt må købe den, men hva jeg vil gi for den :S i annocen står der 3000kr. Altså for pokker man må da vide hva man vil have for den hest man sælger.
    Stakkels hest

Kommentér på:
Uforskammet!!!!

Annonce