{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

opret så mange hest som muligt ? {{forumTopicSubject}}

nu er dette ikke et emne der omhandler dem der er ejer af mange heste, og emnet er heller ikke ment som et angreb, jeg undre mig bare over en en ting.

Det virker som om der er nogle brugere, der ligesom bare opretter en masse heste bare for at havde dem oprettet, altså hvor der ikke er særlig mange billeder, og teksten er ekstrem manglefuld, og der står nærmest det samme i alle heste profilerne brugeren har oprettet.
DEt undre mig meget at man både skal have sin gamle part, naboens hest, den nye parts nabo og fold kammerat, bondemandens to shetlænder, kusines mors søsters datters venindes pony og sin part hest oprettet ?

Jeg vil jo gerne gerne give bedømmelser igen når nogle giver min Nosey en kommentar og bedømmelse, men mister jo helt modet når man kommer ind på sådan en profil med 15 heste med præcis lige ringe billeder og gerne sådan kun 5-6 billeder og en helt intetsigende tekst.

Hvorfor er det at man bare skal have så mange heste oprettet og endda for en hver pris, for hvis de bliver afvist, pga dårlige billeder og tekst eller manglende tilknytning ender man med en hævn karakter og en sviner over pb ?
Er der nogle der kan forklarer mig om hvorfor det er at man gør dette ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opret så mange hest som muligt ?
  • #1   20. apr 2010 Der er vel nok nogen der ser det som en konkurrence i at have flest heste oprettet.. Gider heller ikke at side og bedømme 15 heste for 1 bruger..

Enig med dig..:D

Følger lige med..:D

• #2   20. apr 2010 Er helt enig med jer begge! smiley

• #3   20. apr 2010 jeg må indrømme at jeg har mine to solgte heste her inde og så har jeg mine to nuværende og min morsm og det fordi jeg rrider ham mindst lige så meget som min or gør..

Men vil være enig med´trådstarter, at jeg heller ikke forstår dem der har venindes mors kusines datters pony oprettet.,

• #4   20. apr 2010 enig der burde være flere grænser for hvornår nok er nok og hvad grunden til man opretter hesten er

• #5   20. apr 2010 er faktisk enig.. mine oprettede trænger til en seriøs opdatering... har en 3 års, med tekst lignende... "kender hende ikke hun er jo et føl... er så lige påbegyndt tilridning, såe... " jeg har ikke fremmedes heste oprettet, har dem der står på matriklen, dvs. mine, min svigerindes, som jeg har ejet det halve af, og min fars, som jeg træner og udstiller som var det mine... altså har jeg kun heste hvor jeg har ejerfornemmelser... + stutteriet ejes af min far, men drives af mig (-:

• #6   20. apr 2010 Puha, er helt enig.

Nu har jeg selv min mors hest oprettet - men eftersom han kun er hendes på papiret, og hun egentligt ikke har interesse for heste, så ser jeg det som min - tror også maks hun har brugt ... 10 timer på ham, i hans 5 leveår. smiley

Men ja .. gamle parter især, giver mig pres.
    Solgte heste er iorden - du EJEDE dem.. Meeen, du har aldrig ejet din part. at den er solgt.. fint .. så det på ingen måde ''din'' mere (dermed ikke sagt det er hvis det er din egen hest du har solgt.)

• #7   20. apr 2010 Der er også nogen der opretter DØDE heste? d;
    Er enlig imod det da man på INGEN måde kan opdatere profilen d;

• #8   20. apr 2010 Olga -
    Nu ved jeg ikke om du mener opretter, eller om hesten var herinde inden den døde.
    Jeg havde Jess herinde inden - og det så intet problem i mit hoved.
    Meeen, dem der opretter en død hest, har jeg det os sådan lidt.. :s
    Men reglerne siger jo så at man må, og så må man bar acceptere det.

• #9   20. apr 2010 Rissh !
    Jeg mener at de ER døde FØR man opretter dem ;D

• #10   20. apr 2010 Olga - Der er jeg enig. smiley

• #11   20. apr 2010 Det er jo ok hvis hesten LEVEDE da man oprettede den men døede senere hen.. (:

• #12   20. apr 2010 Jeg er enig med det der med de døde heste (-: men f.eks hvis min hest blev slettet af en hacker f.eks, så ville jeg oprette hende igen .. men

• #14   20. apr 2010 Hmmm og hmmm... Hvis det er en hest man fx har haft i mange år og SÅ solgt, det er okay i min verden hvis man har et par stykker af dem. Men jeg må indrømme at dem der har 50 heste oprettet, med 6 dårlige billeder, ringe tekst og stejlende heste, burde overveje at slette dem!

Synes det er okay at man har mors kusines datters hest oprettet, hvis ikke man har andre oprettet. For man har trods alt noget mere glæde af HG når man har en hest oprettet end når man ikke har =)

• #16   20. apr 2010 Stine -
    Hva hvis din søster, ikke har HG, men gerne vil have sin hest vist frem? smiley
    Altså, nu er jeg ikke i situationen, men hvis min søster ikk havde HG - så gjorde vi det nok også på den måde.

• #17   20. apr 2010 Tænker det samme som Stine Grønlund..:D

• #18   20. apr 2010 rissh
    så kan hun vel oprette en bruger?

• #19   20. apr 2010 Enig med dig!

• #21   21. apr 2010 Elisabeth & Stine -
    Nu mener jeg det koster i oprettelse, og det gad jeg ikke betale, hvis det bare var for at vise min hest frem. smiley

(Det kostede dog ingenting dengan jeg kom ind her..)

• #22   21. apr 2010 Jeg kan heller ikke se hvorfor de ikek lige venter til de har nogle flere billeder..

Eller hvis de har købt hesten ikke kan skrive noget om den overhovedet :S

Jeg havde Breezer oprettet selv før jeg fik ham hjem, der var 6 eller 7 billeder og en beskrivelse af ham..

Tallulah var også oprettet inden hun kom hjem, det var med 5 billeder og en beskrivelse..

De parter og heste jeg ellers har haft har jeg slettet..

Der står ikke man SKAL slette når den er solgt eller man ikke har part mere, men jeg syntes profilen bliver uoverskuelig når der er mange heste på og over halvdelen står som *solgt* eller *tidligere part*

Kommentér på:
opret så mange hest som muligt ?

Annonce