{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
515 visninger | Oprettet:

Indbrudstyve?? {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg er alene hjemme, da jeg stadig ligger syg - og min kæreste er på arbejde. Vores udlejer (Arne) bor i huset ved siden af, og er en meget ambitiøs forretningsmand og håndværker - en mand der altid har gang i noget og kender alle mennesker. smiley

Nå men, jeg sad inde i stuen og ville så ud og prøve og få lidt at spise, så da jeg står og finde noget toastbrød frem, så hører jeg én bil - jeg tænker straks "det er nok Arne", men kigger alligevel efter. Det er så en mørkegrå landcruiser på gule plader, med to mennesker inde i. Jeg tænker, at det er nok bare nogen der skal besøge Arne - men da jeg kigger efter Arnes bil, så er den væk! De kører og jeg tænker ikke mere over det.. Pludselig kører bilen omme i vores indkørelse, og kører meget mistænksom rundt. De kører igen om i Arne's indkørelse, og holder og venter.

Jeg bliver meget bange og kravler ind i sengen, da jeg hører en kæmpe lyd som om, at døren bliver brækket ind.. Jeg råber højt "hvem er det?" flere gange, og da lyden fortsætter og jeg ikke bliver svaret, så går jeg ud til døren. Jeg ser dem flyve ind i bilen.. Jeg går så ind igen. Jeg stiller mig i stuevinduet og kigger på dem i bilen, da jeg ser, at føren af bilen trækker noget over hovedet.

Jeg skynder mig ud til døren (to meter fra bilen) åbner den, og råber hej til dem. Da de ser mig kører de så om og holder på den anden side af huset, så jeg ikke kan se dem. De har nu været omme i vores gårdsplads én gang, men siden har jeg ikke set dem..

Puha! Det skal lige siges, at vi bor ude på landet på en gård til 3 millioner kroner, og der er blevet stjålet meget herude omkring..

Det hele er lige sket inden for de sidste 20 minnutter.

Hvad skal jeg gøre? Jeg fik nummerpladen..

Undskyld hvis det hele lyder lidt mærkeligt, men sidder og ryster helt vildt og vil bare ud med det hele, smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indbrudstyve??
Kommentér på:
Indbrudstyve??

Annonce