{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
313 visninger | Oprettet:

hvd hedder en gryde eller lign til kyl {{forumTopicSubject}}

lige et helt andet emne...
jeg elsker at lave fersk kylling i ovn...

ved man kan få et eller andet til sin kylling så den ligesom står op ( evt et spyd eller lign) eller en oind eller noget der drejer den.. eller noget man kan ligge den på... bare et eller andet så jeg kan klave min kyllng så den bliver lige lækker på alle sider..

hvor nu er den i fad og hver gang jeg vender den ødelægger jeg den lækre sprøde side med lækkert skind ??

så hva hedder den gryde eller " ting" man skal bruge ??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvd hedder en gryde eller lign til kyl
  • #1   12. apr 2010 Emnet skal flyttes til off topic (:

• #2   12. apr 2010 Du skal ihvertfald have en stor ovn hvis den skal stå op dér. Ved mange sætter den på en dåsesodavend/øl... Altså op o måsen og lad den stå på den. Ellers kan man også få en dims der virker på samme måde til en weber grill. Kan ikke huske hvad det hedder men du kan sikkert finde den på webers hjemmeside. Har aldrig set det til en ovn, netop pga manglende plads

• #3   12. apr 2010 i vores ovn er der et elektrisk grillspyd, det sættes i på skrå gennem ovnen og så kører det rundt, måske kan din ovn også det, eller måske man kan få et som ikke roterer, tror aldrig vi har haft en ovn hvor man ikke kunne få et grillspyd til, men spørg hos en som sælger komfurer.

Lotte

• #4   12. apr 2010 det er noget der ligner en køkkenrulleholder... bare til kylling... ved bare ikk ehvad den hedder så jeg kan ikke søge på den smiley

• #5   12. apr 2010 har du fundet ud af det hedder noget så simpilt som... et kyllingestativ :O)

Kommentér på:
hvd hedder en gryde eller lign til kyl

Annonce