{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
391 visninger | Oprettet:

Tema sang / hvad sker der for HG ? {{forumTopicSubject}}

Først , er der nogle der ved hvad Nordea's "temasang" hedder.. ? smiley kan simpelthen ikke finde navnet på den smiley

og så til noget andet. Er det mit net der f*cker eller?
Oppe i menu linjen blinker det hele, som om der er "nye hændelser" , "nye beskeder" og "grupper"
Selvom jeg været inde og se det hele og der ikke er sket noget nyt , så bliver det ved.. Det er godt nok noget underligt noget xD

Og sidst men ikke mindst.. Nyder i rare Hg'er det lækre forårs vejr vi har i dag.. smiley ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tema sang / hvad sker der for HG ?
  • #1   7. apr 2010 Det med at blinke er ret norrmalt smiley det kan løses dels ved at slette cookies mens du ikke er på nogle af gallerierne eller trykke på "min konto"

• #2   7. apr 2010 Dit net fucker .. haha.. Min blinker i hvert fald ikke. Og jeg har været syg - så har siddet indenfor og kigget ud på skolen smiley super fedt.. men skal undervise om en lille times tid, så der kommer jeg lidt ud. Satser på ridebanen er god i dag smiley

• #3   7. apr 2010 Har både trykket "min konto" opdateret siden. Og prøvet at logge ind og ud.. Det er noget mærkeligt noget smiley
    Plus. Den skriver jeg har en ulæst besked inde på min konto , 2 ting der er sket annoncer jeg følger med i og en ny hændelse i et video klip..
    Og har tjekket det hele .. flere gange smiley tossede internet..

Kommentér på:
Tema sang / hvad sker der for HG ?

Annonce