DIN mening-bankernes investeringsrådg? {{forumTopicSubject}}
DIN mening om bankernes investeringsrådgivning?
Hej Alle!
Vil du gerne give din mening til kende omkring bankernes investeringsrådgivning? Så læs mere nedenfor!
Jeg er finanselev, og står for at skal skrive min fagprøve i løbet af de næste 3 uger! Jeg vil gerne belyse folks meninger omkring bankernes investeringsrådgivning og kundernes holdning til bankerne og mediernes dækning af samme, samt dækning af finanskrisen.
Hjælp mig gerne med at svare på de 7 nedenstående spørgsmål! Spørg endelig hvis I er i tvivl, jeg skal nok holde et vågent øje herinde
For at vide lidt om jer, må I gerne skrive fornavn, alder og evt. beskæftigelse.
For at fastlægge jeres persontype, må I gerne prioritere følgende ord, alt efter hvad I mener passer mest på jer: Empatisk, Grunder, Udviklende, Resultatorienteret.
Her kommer så spørgsmålene:
1. Hvad er god investeringsrådgivning for dig? (generelt første tanker..)
2. Hvad lægger du mest vægt på i investeringsrådgivningen? (Risiko, afkast, historik, forventninger eller andet..)
3. Hvad mener du om bankernes investeringsrådgivning? Har du fået et bedre eller et dårligere indtryk siden 2008, og hvorfor?
4. Hvad meget følger du med i mediernes dækning af bankernes rådgivning, finanskrise osv? Hvad mener du om dækningen?
5. Hvad mener du, at bankerne kan gøre bedre i deres investeringsrådgivning?
6. Mener du der er nok forbrugerbeskyttelse i bankverdenen? Fortæl gerne hvad du kender til af klagemuligheder?
7. Eventuelt? (din mening om noget, der ikke kommer under spørgsmålene..)
På forhånd tusind tak for hjælpen
Mvh Sanne K
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
DIN mening-bankernes investeringsrådg?