657 visninger
|
Oprettet:
Bøn til markedet {{forumTopicSubject}}
Er jeg den eneste herinde der ville ønske at hestegalleri fulgte i heste-nettes fodspor og lavede forbud mod at lave bytte-tekster i salgsannoncerne?
Det er hamrende irriterende at søge på et produkt og få 400 forslag hvoraf over halvdelen kun er folk der søger den pågældende ting i bytte.
Jeg synes det ødelægger søgefunktionen og det ville i mine øjne være super skønt hvis folk i stedet henviste til en bytteannonce hvis de ville bytte.
sep 2005
Følger: 18 Følgere: 22 Heste: 4 Emner: 80 Svar: 750
Eksempelvis søgte jeg efter PC gamacher og blev straks overfust med annoncer som godt nok var fra folk der ville sælge, men de søgte pc i bytte i stedet for salg.
okt 2009
Følger: 118 Følgere: 104 Heste: 2 Emner: 170 Svar: 1.783
okt 2006
Følger: 78 Følgere: 99 Heste: 2 Emner: 60 Svar: 875
jul 2005
Følger: 85 Følgere: 82 Heste: 7 Emner: 303 Svar: 4.412
Er også træt af useriøse købere og sælgere.......der burde være et udstemningssystem for folk der gentagne gange byder hvorefter man ikke høre en fløjtende fis fra dem.....eller sælgere der ikke svare. :S
sep 2005
Følger: 18 Følgere: 22 Heste: 4 Emner: 80 Svar: 750
Jeg har set at flere af hesteannoncerne skriver direkte i annoncen at kontakt skal ske over tlf og så er jeg sikker på at de er blevet skånet for mange af de useriøse henvendelser.
Der er mange ting der kan forbedres herinde, men jeg ville i hvert fald ønske folk ville holde deres bytte-teskster ude af salgsannoncerne, så man kan bruge søgefunktionen optimalt.
Bøn til markedet