{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
657 visninger | Oprettet:

Bøn til markedet {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste herinde der ville ønske at hestegalleri fulgte i heste-nettes fodspor og lavede forbud mod at lave bytte-tekster i salgsannoncerne?

Det er hamrende irriterende at søge på et produkt og få 400 forslag hvoraf over halvdelen kun er folk der søger den pågældende ting i bytte.

Jeg synes det ødelægger søgefunktionen og det ville i mine øjne være super skønt hvis folk i stedet henviste til en bytteannonce hvis de ville bytte.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bøn til markedet
  • #2   25. mar 2010 Det kan vi hurtigt blive enige om, men der er ingen pointe i en søgefunktion hvis den resulterer i 50 svar man ikke kan bruge.

Eksempelvis søgte jeg efter PC gamacher og blev straks overfust med annoncer som godt nok var fra folk der ville sælge, men de søgte pc i bytte i stedet for salg.

• #3   25. mar 2010 Rigtig meget kan gøres bedre !

• #5   25. mar 2010 Fuldstændig enig, bruger sjældent markedet af den grund.

• #6   26. mar 2010 kunne ikke være mere enig. Markedet som funktion er ualmindelig uproffessionelt udformet smiley

Er også træt af useriøse købere og sælgere.......der burde være et udstemningssystem for folk der gentagne gange byder hvorefter man ikke høre en fløjtende fis fra dem.....eller sælgere der ikke svare. :S

• #7   26. mar 2010 Jolly&Camino: Problemet på det punkt er at man kan skrive kommentarer i annoncen og når så de små piger (sorry) sidder og surfer rundt så er det så nemt lige at smide en kommentar eller 10 selvom de liiige skal skaffe pengene eller snakke med mor og far først.
    Jeg har set at flere af hesteannoncerne skriver direkte i annoncen at kontakt skal ske over tlf og så er jeg sikker på at de er blevet skånet for mange af de useriøse henvendelser.

Der er mange ting der kan forbedres herinde, men jeg ville i hvert fald ønske folk ville holde deres bytte-teskster ude af salgsannoncerne, så man kan bruge søgefunktionen optimalt.

Kommentér på:
Bøn til markedet

Annonce