{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
805 visninger | Oprettet:

ØV ! :'( {{forumTopicSubject}}

Hm, ja jeg har en kæreste som har fået en rigtig stor operation i ryggen og ligger på Århus Universitets sygehus, og vi bor normalt på Mors, han skal være væk i rigtig lang tid, og skal under kniven igen på tirsdag, Det værste er at jeg har det elendigt og er ikke god til at være fra ham af personlige årsager (Psykisk relateret). Og patienthotel er virkelig bare så dyrt smiley ØVØV ! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ØV ! :'(
  • #1   19. mar 2010 stakkel...

• #3   19. mar 2010 Jeg føler virkelig med dig for min kæreste skal også opereres i Odense hvor de skal sætte hans hofte på plads igen, og vi bor i Esbjerg smiley Det er også langt, men jeg har heldigvis familie på fyn så kan bo ved dem indtil han kommer hjem igen.. Men hvad har han lavet siden han skal opereres i ryggen??

• #4   19. mar 2010 De mener de er noget medfødt smiley
    Den nederste ryghvirvel var forskudt for de andre, en operation på 6 timer + klargøring, men da de så operede var det faktisk meget værre en en de troede hele de nederste knogle stykke sad helt løst, så de blev ikke færdige og det var i tirsdags, så han skal opereres én gang til og det kan de først på tirsdag smiley Så det giver nok en uge mere på sygehuset smiley !!
    Synes det er fair nok patienthotel koster penge, men det koster 425kr. i DØGNET + mad og hvis man vil have eget toilet er det 570, og fordi jeg har en baby (På 2.5måned) koster det yderligere 50kr. i døgnet ! .. Synes godt nok det er nogle vilde priser !

• #5   19. mar 2010 hold da op jeg troede slet ikke det var så dyrt at bo på patienthotel.. Træls med din kæreste og at de skal ind igen er heller ikke det sjoveste.. Kender selv godt til angsten for at noget skal gå galt og når det er ryggen det handler om er det ikke bare lige sådan.. Men når i har barn sammen så ved han vel også godt at økonomien ikke er til at du er ved ham hele tiden. Hvor langt væk bor dine forældre? Kan du evt. være ved dem så de kan hjælpe dig i den vanskelige situation du er i? Du har brug for al den støtte du kan få.. Håber det bedste for jer

• #6   20. mar 2010 Tror det er sværest for mig at jeg ikke er ved ham end det er for ham .. ):
    Men ja, det er godt nok dyrt at bo der ! .
    Mine forældre bor helt i Ebeltoft, men jeg snakker ikke så godt med dem, heldigvis er kærestens forældre super skønne til at hjælpe mig og de bor ikke langt herfra .. Men det godt nok hårdt at være væk fra ham /:

Kommentér på:
ØV ! :'(

Annonce