805 visninger
|
Oprettet:
ØV ! :'( {{forumTopicSubject}}
Hm, ja jeg har en kæreste som har fået en rigtig stor operation i ryggen og ligger på Århus Universitets sygehus, og vi bor normalt på Mors, han skal være væk i rigtig lang tid, og skal under kniven igen på tirsdag, Det værste er at jeg har det elendigt og er ikke god til at være fra ham af personlige årsager (Psykisk relateret). Og patienthotel er virkelig bare så dyrt ØVØV !
nov 2007
Følger: 198 Følgere: 167 Heste: 5 Emner: 886 Svar: 3.825
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 15 Svar: 109
aug 2007
Følger: 34 Følgere: 33 Heste: 2 Emner: 8 Svar: 35
Den nederste ryghvirvel var forskudt for de andre, en operation på 6 timer + klargøring, men da de så operede var det faktisk meget værre en en de troede hele de nederste knogle stykke sad helt løst, så de blev ikke færdige og det var i tirsdags, så han skal opereres én gang til og det kan de først på tirsdag Så det giver nok en uge mere på sygehuset !!
Synes det er fair nok patienthotel koster penge, men det koster 425kr. i DØGNET + mad og hvis man vil have eget toilet er det 570, og fordi jeg har en baby (På 2.5måned) koster det yderligere 50kr. i døgnet ! .. Synes godt nok det er nogle vilde priser !
maj 2006
Følger: 29 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 15 Svar: 109
aug 2007
Følger: 34 Følgere: 33 Heste: 2 Emner: 8 Svar: 35
Men ja, det er godt nok dyrt at bo der ! .
Mine forældre bor helt i Ebeltoft, men jeg snakker ikke så godt med dem, heldigvis er kærestens forældre super skønne til at hjælpe mig og de bor ikke langt herfra .. Men det godt nok hårdt at være væk fra ham /:
ØV ! :'(