598 visninger
|
Oprettet:
Tag jer nu sammen! {{forumTopicSubject}}
Helt ærligt hg'er vil I ikke godt tage jer sammen?!? Jeg synes virkelig det er nogle strenge kommentare, I giver til folks videor, og jeg er ærlig talt ved at være lidt pissed over at læse det. Hvis I har en anden meningen end ejeren af en video, kan I så ikke bare skrive jeres mening, og forklare hvorfor I lige mener det, i stedet for at I skal lave en kæmpe diskussion ud af det? Det er jo fuldstændig skudt i hovedet!
Tag jer dog sammen!
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.676
apr 2009
Følger: 45 Følgere: 74 Heste: 2 Emner: 130 Svar: 1.241
mar 2007
Følger: 48 Følgere: 45 Heste: 3 Emner: 115 Svar: 735
Det er bare folk med for meget fritid
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 3 Svar: 5
mar 2009
Følger: 98 Følgere: 102 Heste: 6 Emner: 531 Svar: 1.757
Jeg giver Sarah B ret, at NOGLE er vildt stride, og ikke helt er med på hvordan man bedst begår sig, nå man skal give sin mening, for mange forstår ikke, at det ikke er deres mening der er den rigtige, og at de ikke kan ændrer andre folks meninger ved at være ubehøvlet.
I stedet burde de skrive pænt og argumentere for der holdning.
Så ro i trussen, som jeg siger, og lad være med at hidse jer op, uanset hvad!
Og hvis man skal ytrer sin mening, så hold det på et pænt niveau, så vi alle kan have det rart her inde, uden at en brugere evt. skal få det skidt over en video de har lagt ind, fordi det ikke lige passer andre.
Men som sagt, det er min mening, og der er sikkert andre med anden holdning, og den er de velkommen til at have, for vi skal være forskellige, ellers lige denne verden være kedelig.
God aften til alle.
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.676
Tror heller ikke at nogen gør det med vilje, de er bare uvidende..
Synd for dem, men de ved jo ikke bedre.. Tror på ingen måde at nogen er sure og bedrevidende, de ved bare ikke bedre - det tror jeg på
sep 2005
Følger: 77 Følgere: 74 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 480
Folk er ofte grove og helligere sig deres måde at udføre ting på. Desuden er det umuligt for folk at gøre ting ens, da der hverken findes to ens ryttere eller heste. Holdningen blandt ryttere kan dog være ens, men stadig kan hesten have en anden mening.
Sarah bliver nødt til at generalisere dette "problem" , da hun jo næppe kan og vil udpeje de 117 af 300 personer, der starte endeløse diskussioner.
Men ja, jeg er enig i, at hvis man ikke er tilfreds med video(billeder), kan man skrive sin mening og eventuelle måder at løse dette på.
jan 2004
Følger: 74 Følgere: 75 Svar: 236
der er ytringsfrihed.. væn jer til det eller lad være med at poste noget herinde..
feb 2010
jan 2004
Der er sgu i fovejen alt for mange mennesker herinde der bare fyrer alt for meget sukkersødt bræk af :S og hverken det eller de negative kommentarer kan man bruge til en flyvende fis..
mar 2009
Og vil også dele din tro på at NOGLE bare ikke ved bedre, men andre skal skal bare hæve sig over andre. Eller de findes i hvert fald, og det er i hvert fald dem der skal tænke lige en ekstra gang.
Mener alle lige skal tænke over hvad de skriver, for ikke at lave ''ballade'' eller ødelægge det for andre. Jeg tænker fx. meget over hvordan jeg formulere denne tekst, selvom jeg ikke er ude på at lave ''dumme'' sager. Alt med måde. Sarah B, kunne måske have skrevet det anerledes, men vil mene hun ikke skriver noget forkert, da hun ikke skriver ALLE et eneste sted i teksten.
mar 2009
Men dem der ytrer sig ved andres videoer, eller for den sags skyld andre ting, så kan man godt skrive pænt, for nogle er ubehøvlet. Man kommer måske til at såre folk, der måske er stolt over noget de gerne vil dele.
feb 2010
jan 2004
jo jo self kan mandet..
men det hjælper bare nada at brokke sig og blive sur.. man kan ikke bruge andre kommentare til noget alligvel.. og herinde vil folk så utrolig gerne lege klog og smarte.. lad dem dog..
feb 2005
Følger: 111 Følgere: 107 Heste: 5 Emner: 135 Svar: 1.157
mar 2009
Og dem der så ''overfuser'' dig nu, hjælper jo ikke, og et eller andet sted, giver dig bekræftigelse i, at sådanne folk er her inde.
Men de har selvfølgelig lov at sige hvad de mener (ligesom jeg), og det må man jo forvente, når man opretter en tråd.
Men fordi nogle har andre meninger, kan jeg jo godt ''modsige'' dem, uden at hidse mig op, og det er en bedre måde at blive hørt på, efter mit hoved.
mar 2009
Og dem der vil lege kloge, gode og bedre, må for min skyld gøre hvad de vil, for jeg er ligeglad med hvad de siger, da jeg ikke ændrer mening. Men desværre er der nogle, som tager andres kommentare lidt for nært, og de ''bedre-vidende'' er ''kloge'' på disse personer bekostninger.
Og ja, så kan de lade være med at ligge video her ind, men det er heller ikke fair, for HG skulle gerne være for alle.
feb 2007
Følger: 34 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 205 Svar: 2.428
Og kommer der en diskussion er det fordi ejeren af videoen kun synes hun/han selv har ret og ikke kan tåle kritik
dec 2004
Følger: 313 Følgere: 289 Heste: 2 Emner: 951 Svar: 10.115
mar 2009
jul 2005
Følger: 55 Følgere: 62 Heste: 5 Emner: 359 Svar: 4.362
Tag jer nu sammen!