{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
598 visninger | Oprettet:

Tag jer nu sammen! {{forumTopicSubject}}

Helt ærligt hg'er vil I ikke godt tage jer sammen?!? Jeg synes virkelig det er nogle strenge kommentare, I giver til folks videor, og jeg er ærlig talt ved at være lidt pissed over at læse det. Hvis I har en anden meningen end ejeren af en video, kan I så ikke bare skrive jeres mening, og forklare hvorfor I lige mener det, i stedet for at I skal lave en kæmpe diskussion ud af det? Det er jo fuldstændig skudt i hovedet!

Tag jer dog sammen!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tag jer nu sammen!
  • #1   26. feb 2010 Tag dig selv sammen og lad være med at generalisere. Det er BESTEMT ikke alle der er sådan.

• #2   26. feb 2010 ^enig!

• #3   26. feb 2010 Det synes jeg heller ikke..

Det er bare folk med for meget fritid

• #4   26. feb 2010 Jeg siger heller ikke det er alle, der er sådan, men der er stadig MANGE herinde, der er, og det er dem, jeg henvender mig til. Hvis I selv ved, I ikke er sådan, er det heller ikke jer, jeg henvender mig til smiley

• #6   26. feb 2010 trine og figaro (: .: Hun generalisere heller ikke, men henvender sig til folk, der måske er lidt ubehøvlet med kommentarer under andres videoer.
    Jeg giver Sarah B ret, at NOGLE er vildt stride, og ikke helt er med på hvordan man bedst begår sig, nå man skal give sin mening, for mange forstår ikke, at det ikke er deres mening der er den rigtige, og at de ikke kan ændrer andre folks meninger ved at være ubehøvlet.
    I stedet burde de skrive pænt og argumentere for der holdning.

Så ro i trussen, som jeg siger, og lad være med at hidse jer op, uanset hvad!
    Og hvis man skal ytrer sin mening, så hold det på et pænt niveau, så vi alle kan have det rart her inde, uden at en brugere evt. skal få det skidt over en video de har lagt ind, fordi det ikke lige passer andre.

Men som sagt, det er min mening, og der er sikkert andre med anden holdning, og den er de velkommen til at have, for vi skal være forskellige, ellers lige denne verden være kedelig. smiley

God aften til alle.

• #7   26. feb 2010 Men det er stadig at generalisere.
    Tror heller ikke at nogen gør det med vilje, de er bare uvidende..
    Synd for dem, men de ved jo ikke bedre.. Tror på ingen måde at nogen er sure og bedrevidende, de ved bare ikke bedre - det tror jeg på smiley

• #8   26. feb 2010 Jeg er enig med Sarah OG Trines bemærkning med, at det ikke er alle, der gør dette.

Folk er ofte grove og helligere sig deres måde at udføre ting på. Desuden er det umuligt for folk at gøre ting ens, da der hverken findes to ens ryttere eller heste. Holdningen blandt ryttere kan dog være ens, men stadig kan hesten have en anden mening.
    Sarah bliver nødt til at generalisere dette "problem" , da hun jo næppe kan og vil udpeje de 117 af 300 personer, der starte endeløse diskussioner.

Men ja, jeg er enig i, at hvis man ikke er tilfreds med video(billeder), kan man skrive sin mening og eventuelle måder at løse dette på.

• #9   26. feb 2010 og jeg er knaldhamrende træt af at alle herinde forventer rosenrøde ord og bliver pigesure hver eneste gang det ikke er noget positivt de få at vide..

der er ytringsfrihed.. væn jer til det eller lad være med at poste noget herinde..

• #10   26. feb 2010 trine og figaro , du har ret i at det sikkert bare er uvidenhed, når det kommer til stykket, men når de så begynder at diskuterer og fastslår at deres mening er den rigtige frem for ejerens mening, så er det, at det pisser mig af. For jeg synes ærlig talt ikke, at de kan være det bekendt. Så skal de lige tænke sig om to gange, før de skriver en kommentar smiley

• #11   26. feb 2010 vær dog det fornuftige menneske og lad folk lege klog hvis det er det de vil..

Der er sgu i fovejen alt for mange mennesker herinde der bare fyrer alt for meget sukkersødt bræk af :S og hverken det eller de negative kommentarer kan man bruge til en flyvende fis..

• #12   26. feb 2010 trine og figaro (: .: Hun skriver jo ikke ALLE skal tage sig sammen, men det er en udmelding alle kan se.
    Og vil også dele din tro på at NOGLE bare ikke ved bedre, men andre skal skal bare hæve sig over andre. Eller de findes i hvert fald, og det er i hvert fald dem der skal tænke lige en ekstra gang.
    Mener alle lige skal tænke over hvad de skriver, for ikke at lave ''ballade'' eller ødelægge det for andre. Jeg tænker fx. meget over hvordan jeg formulere denne tekst, selvom jeg ikke er ude på at lave ''dumme'' sager. smiley Alt med måde. Sarah B, kunne måske have skrevet det anerledes, men vil mene hun ikke skriver noget forkert, da hun ikke skriver ALLE et eneste sted i teksten.

• #13   26. feb 2010 Ovenpå-manden!! : Enig med dig, med at man må acceptere at andre har andre holdninger, uden at blive sur og diskutere.
    Men dem der ytrer sig ved andres videoer, eller for den sags skyld andre ting, så kan man godt skrive pænt, for nogle er ubehøvlet. Man kommer måske til at såre folk, der måske er stolt over noget de gerne vil dele.

• #14   26. feb 2010 Team Decoyit , jeg kunne muligvis have skrevet det lidt anderledes, men jeg kunne ikke lige finde andre måder at skrive det på, og som du selv skriver, skriver jeg jo ikke alle nogen steder i teksten smiley Jeg er heller ikke ude på et skænderi, men jeg vil bare gerne have, at folk skal tænke sig om en ekstra gang, inden de sætter en kommentar (:

• #15   26. feb 2010 Team decoyit:

jo jo self kan mandet..

men det hjælper bare nada at brokke sig og blive sur.. man kan ikke bruge andre kommentare til noget alligvel.. og herinde vil folk så utrolig gerne lege klog og smarte.. lad dem dog.. smiley

• #16   26. feb 2010 Peace, love and harmony!

• #17   26. feb 2010 Sarah B: Synes det er fint, at du netop vil sige til andre, at de burde tænke sig om, for HG er ikke ligefrem så behageligt længere som det har været.
    Og dem der så ''overfuser'' dig nu, hjælper jo ikke, og et eller andet sted, giver dig bekræftigelse i, at sådanne folk er her inde.

Men de har selvfølgelig lov at sige hvad de mener (ligesom jeg), og det må man jo forvente, når man opretter en tråd.
    Men fordi nogle har andre meninger, kan jeg jo godt ''modsige'' dem, uden at hidse mig op, og det er en bedre måde at blive hørt på, efter mit hoved.

• #18   26. feb 2010 Ovenpå-manden!! : Kunne ikke være mere enig med dig i, at dette hjælper nada. smiley For denne tråd, går nok de fleste over hovedet og andre kaster en ''hvad-så''- tanke efter vores henvendelser her.
    Og dem der vil lege kloge, gode og bedre, må for min skyld gøre hvad de vil, for jeg er ligeglad med hvad de siger, da jeg ikke ændrer mening. Men desværre er der nogle, som tager andres kommentare lidt for nært, og de ''bedre-vidende'' er ''kloge'' på disse personer bekostninger.
    Og ja, så kan de lade være med at ligge video her ind, men det er heller ikke fair, for HG skulle gerne være for alle.

• #19   26. feb 2010 sådan er alle herinde langtfra.

Og kommer der en diskussion er det fordi ejeren af videoen kun synes hun/han selv har ret og ikke kan tåle kritik

• #20   26. feb 2010 din tråd er da mindst lige så useriøs som de der kommentare...HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH BLEV DER SAGT!!

• #21   26. feb 2010 Moe: Den er da overhovedet ikke useriøs! Du sidder jo netop og bekræfter, at nogle folk bare er ubehøvlet. Synes ikke det er pænt at være hoverende på den stygge måde. Og specielt ikke når du mener tråden er useriøs.

• #22   27. feb 2010 Er så enig med: Ovenpå-manden.

Kommentér på:
Tag jer nu sammen!

Annonce