949 visninger
|
Oprettet:
Vi mangler nogle gode fredagsjokes! :D {{forumTopicSubject}}
Hej derude
Er der nogen af jer, der har et par gode, sjove, platte jokes, som vi i fællesskab kan grine af??
Det er jo altid en god måde, at gøre stemningen lidt munter på
apr 2009
Følger: 45 Følgere: 74 Heste: 2 Emner: 130 Svar: 1.241
apr 2009
Følger: 45 Følgere: 74 Heste: 2 Emner: 130 Svar: 1.241
jul 2006
Følger: 79 Følgere: 77 Heste: 8 Emner: 52 Svar: 382
sep 2008
Følger: 23 Følgere: 26 Heste: 2 Emner: 54 Svar: 252
98% af dem der læste dette prøvede det.
Vidste du at mere end 50% af alle mennesker i hele verden, aldrig har foretaget eller modtaget en telefonopringning.
Over 70% i Danmark kigger i andres folks toiletskabe mens de sidder på toilet.
Elefanter er de eneste dyr der ikke kan hoppe?
(OK, det er jo nok meget godt........)
Hvis du bærer hovedtelefoner i mere end en time, vil du forøge antallet af bakterier i dine ører 700 gange.
Haha :DD
okt 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 41 Svar: 100
http://www.youtube.com/watch?v=pQX6-iqfHiI&feature=related
nov 2008
Følger: 127 Følgere: 122 Heste: 6 Emner: 246 Svar: 2.054
Julemanden, påskeharen, en klog dreng og en klog pige mødes til 100 m løb.... Alle løber samtidig. Hvem kommer først i mål?--- Den kloge pige - de andre findes ikke
Hvad kalder man en der ligger og sover i en hjørnesofa ?
- En vinkel-sleeper
Dr. Holm kæmper med dårlig samvittighed efter sex med en patient. En stemme i ham siger: "Følg dit begær". En anden stemme siger: "Husk du er dyrlæge"
To skotter i togkupe, den ene siger: Må jeg byde på en forfriskning? - Jo tak, svarer den anden, hvorpå den første rejser sig og åbner vinduet
Hvad får man, hvis man krydser en bakterie og en komiker ????? ...... En syg humor ......
Hvad for man hvis man krydser et menneske og en skraldespand? En møgunge!
Hvad så med en ko og et får? En formue!
Hugorm og pindsvin? Pigtråd!
Har du hørt om ham der stjal en kalender???...nej hvad skete der med ham???...han fik 12 måneder
Jeg blev altid drillet som lille, fordi jeg gik med aviser.....--- Hvorfor?---- De andre gik med almindeligt tøj
En dame ringede til elselskabet og klagede:-- "Nu har jeg klaret mig med et stearinlys i 3 dage, så nu må I godt snart sende en mand."
aug 2007
Følger: 103 Følgere: 120 Heste: 2 Emner: 664 Svar: 3.105
HAAH jeg synes den er lidt sjov ;p
jun 2005
Følger: 25 Følgere: 23 Heste: 3 Emner: 43 Svar: 1.415
En veninde og jeg (begge blonde) er til fest, hvor snakken går på spiseborde, da hun er ved at flytte hjemmefra. Hun har set et glas-spisebord, som hun godt kunne tænke sig, hvor jeg siger, at det skal hun holde sig fra - for det er jo ikke fedt, at man kan se sine egne fede ben, når man spiser. Desuden har jeg et glassofabord, så jeg får også sagt, at det gør afsindigt ondt, når man hamrer ind i kanten.
Dertil er der lige en fra studiet, der skal tilføje en vittighed:
"Hvordan brækker man næsen på en blondine? Man holder en dildo under et glasbord!"....
Hvorefter jeg dum som jeg er - stadig i det gamle emne - udbryder: "Det gør FANDME også ondt med et glasbord"..... -> Grineflip og mobning et par uger efter ;-P Ahh, hvor man dummer sig nogle gange....
jul 2006
Især den med den grundige kattevask morede mig - men "Bumzen"s herlige diskriminerende indlæg, var da heller ikk helt af vejen xD
jul 2006
Vi mangler nogle gode fredagsjokes! :D