{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vi mangler nogle gode fredagsjokes! :D
  • #1   26. feb 2010 deværre, kan igen jokes smiley

  • #2   26. feb 2010 *ingen smiley

  • #3   26. feb 2010 Nej puha, det var da noget af en lyseslukkende meddelelse xD

  • #6   26. feb 2010 Det er fysisk umuligt at få sine albuer til at mødes på ryggen. Det er også fysisk umuligt at slikke sin albue.

    98% af dem der læste dette prøvede det.

    Vidste du at mere end 50% af alle mennesker i hele verden, aldrig har foretaget eller modtaget en telefonopringning.

    Over 70% i Danmark kigger i andres folks toiletskabe mens de sidder på toilet.

    Elefanter er de eneste dyr der ikke kan hoppe?
    (OK, det er jo nok meget godt........)

    Hvis du bærer hovedtelefoner i mere end en time, vil du forøge antallet af bakterier i dine ører 700 gange.

    Haha :DD


  • #7   26. feb 2010 Ikke en joke men et super sjovt klip:P

    http://www.youtube.com/watch?v=pQX6-iqfHiI&feature=related


  • #8   26. feb 2010 Hvad får man hvis man parrer en kylling og et tusindben?--- Kylingelår til alle

    Julemanden, påskeharen, en klog dreng og en klog pige mødes til 100 m løb.... Alle løber samtidig. Hvem kommer først i mål?--- Den kloge pige - de andre findes ikke smiley

    Hvad kalder man en der ligger og sover i en hjørnesofa ?
    - En vinkel-sleeper

    Dr. Holm kæmper med dårlig samvittighed efter sex med en patient. En stemme i ham siger: "Følg dit begær". En anden stemme siger: "Husk du er dyrlæge" smiley

    To skotter i togkupe, den ene siger: Må jeg byde på en forfriskning? - Jo tak, svarer den anden, hvorpå den første rejser sig og åbner vinduet smiley

    Hvad får man, hvis man krydser en bakterie og en komiker ????? ...... En syg humor smiley ......

    Hvad for man hvis man krydser et menneske og en skraldespand? En møgunge!

    Hvad så med en ko og et får? En formue!

    Hugorm og pindsvin? Pigtråd!

    Har du hørt om ham der stjal en kalender???...nej hvad skete der med ham???...han fik 12 måneder

    Jeg blev altid drillet som lille, fordi jeg gik med aviser.....--- Hvorfor?---- De andre gik med almindeligt tøj

    En dame ringede til elselskabet og klagede:-- "Nu har jeg klaret mig med et stearinlys i 3 dage, så nu må I godt snart sende en mand."



  • #9   26. feb 2010 En lille pige og hendes mor var ude at handle. I køen står de så bag en tyk dame. Mens de venter på det bliver deres tur går den tykke dames personsøger igang, og den lille pige siger til sin mor; pas på mor, hun bakker smiley

    HAAH jeg synes den er lidt sjov ;p


  • #10   26. feb 2010 Haha, gode vittigheder - men har dog den bedste i kontekst;

    En veninde og jeg (begge blonde) er til fest, hvor snakken går på spiseborde, da hun er ved at flytte hjemmefra. Hun har set et glas-spisebord, som hun godt kunne tænke sig, hvor jeg siger, at det skal hun holde sig fra - for det er jo ikke fedt, at man kan se sine egne fede ben, når man spiser. Desuden har jeg et glassofabord, så jeg får også sagt, at det gør afsindigt ondt, når man hamrer ind i kanten.

    Dertil er der lige en fra studiet, der skal tilføje en vittighed:
    "Hvordan brækker man næsen på en blondine? Man holder en dildo under et glasbord!"....

    Hvorefter jeg dum som jeg er - stadig i det gamle emne - udbryder: "Det gør FANDME også ondt med et glasbord"..... -> Grineflip og mobning et par uger efter ;-P Ahh, hvor man dummer sig nogle gange....


  • #11   26. feb 2010 Haha, i er sgu så herligt morsomme alle jer hestepiger smiley Dejlige platte smiley
    Især den med den grundige kattevask morede mig - men "Bumzen"s herlige diskriminerende indlæg, var da heller ikk helt af vejen xD


  • #12   26. feb 2010 Haha, ja man dummer sig nogen gange xD Og det er altid sjovest BAGEFTER smiley Meeen, at kunne grine af sig selv, er ingen dårlig kunst smiley

Kommentér på:
Vi mangler nogle gode fredagsjokes! :D

Annonce