Hvordan er det folk opfører sig!? {{forumTopicSubject}}
Hej alle HG'er jeg har lige lidt fortvivelse jeg skal ud med, så på forhånd undskyld hvis det bliver lidt lagt.
Her i lørdags var jeg i byen med 5 af mine veninder. Vi var i Rolskide og alle var fulde og havde det sjovt. Pludselig er der en af pigerne (kl. halv 2) der siger hun gerne vil hjem, og da ingen andre er opsatte på at tage hjem spørger jeg hende pænt om hun ikke kan vente en time så vi alle kan følges hjem og igen defor skal gå alene.
Til det skriger hun op i mit hoved at jeg "skal lukke røven".
Hva' fan' er det for en opførelse når jeg prøvede at hjælpe!? fuldstendig chorkeret blev jeg!?
Hun skrev så til mig dagen efter at jeg havde en "alvorligt forklaringens problem" og at jeg skule forklare mig.
Det gad jeg besment ikke, og valgte i stedet at konfontere hende med de "ting" jeg så som et problem omkring hende. Det skal lige siges at hun har en meget negativ holdning til alle ting, og jeg kender faktisk ikke andre end mig og en anden veninde der har været veninder med hende i en længere periode.
Jeg har hørt fra andre at hun taler meget grimt om mig bag min ryg. Det blev jeg simpelthen så træt a at få afvide i lægden så jeg spurgte hende om hun ikke kunne fortælle mig til mit ansigt hvad hendes problem var.
Og at jeg derudover var træt af at hører hende snakke grimt om alle andre mennesker, både mine andre veninder og folk hun ikke kender
Jeg synes det er for nedladende og kan ikke se hvad hun får ud af det.?
Ja nu er hun så meget tosset på mig, og siger at jeg har ødelagt vores venskab!? - det skal lige siges at alle andre der kende hende oplever samme problemer.
En anden historie handler om hvordan min lillebror (17 år) i dag til aftensmaden gik "amok" på mig.
Vi sad stille og roligt og spise aftensmad alle 4, og snakkede om den nye minister rokalde, om at jeg gik i skole dengang den nye gymnasiereform trådte i kraft og hvilke problemer det skabte.
Hvor min lillebror pludselig skriger ind i mit ansigt at jeg overhoved ikke har forstand på noget, jeg har jo ikke engang haft et rigitg job!!!, - jeg bliver fuldsendig chorkeret af hans opførsel, og tænker bare <b>what!?</b>, og svare for det første "hvor kom den fra?", for det andet " Øh jo jeg har da!".
Det skal siges at jeg har arbejdet i både Fakta, på min gamle rideskole, i et medicin firma, og som sommerferie afløser i Jakon A/S.
Det er godt nok rigitg at jeg ikke har haft noget job de sidste år jeg gik i skole da jeg valgte at priotere hesten højrer og godt menete jeg kunne "leve" af min SU, og at jeg ikke laver noget for tiden da det er umuligt at få et job, men dette er jo ikke noget jeg selv har valgt, så hvorfor gå til angreb på den måde?
Endvidere sage han også at han havde det så hårdt fordi han knoklede løs som malerdreng i sin ferie fra skolen - men INGEN har bedt ham om det, det er udelukkende hans eget valg at han ville abrjede i sin ferie, så hvorfor give mig skylden??
Ja som sagt, hvad sker der for folk for tiden. Er uldstendig måløs over deres behandlig. Andre der har oplevet noget lignede, eller er det bare mig der er emsig?
- Isabella
mar 2006
Følger: 106 Følgere: 103 Heste: 1 Emner: 94 Svar: 239
Folk idag er virkelig blevet skøre i bolden!
Men jeg håber da bare at du finder dig en ny veninder, der ik skider sådan på dig
Din lillebror kan du jo nok ik skifte ud men held og lyk
aug 2007
Følger: 179 Følgere: 187 Heste: 4 Emner: 1.012 Svar: 8.121
aug 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Heste: 1 Emner: 33 Svar: 422
Omkring min "veninde" så er det værste ved hele den historie nok at jeg er fuldstendig ligeglad med at hun er sur på mig og siger at jeg har ødelagt vores venskab. For det her jég bestemt ikke, det har hun gjort min sin dårlige behandlig af mig gennem flere år. Skal lige neævnes at vi har været venner siden børnehavne men nu er det bare nok, kan ikke have en veninde jeg ikke stoler på og der taler dåligt om mig og alle andre uden at have "bollerne" til at erkende det når jeg konfontrerer hende med det,
Min lillebror bliver jeg som i siger nok nødt til at lave med, men for fan' hvor blev jeg chorkeret over hans opførelse i dag. Altså hvad er meningen!? blev så overresket at jeg aldrig nåede at bliver rigitg sur.
feb 2008
Følger: 149 Følgere: 150 Heste: 3 Emner: 51 Svar: 2.051
Hvordan er det folk opfører sig!?