{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.111 visninger | Oprettet:

Kolapser - pas forhelvede på! :'( {{forumTopicSubject}}

Hej Hg'er..

Nu i tiden kolapser hestestalde - ridehuse - kostalde og girsehuse....
Jeg vil opfordre jer til at passe på.
De stortset alle nymoderne tage er lavet af jern.
Men de gamle stalde er lavet af træspære - træspæren er ikke lige så holdbar....
Min egen hestestald er lavet af jern, men den er bygget op af et stort maskinhus, man skal alligevel passe på... Selv jernet kan få for meget. smiley
Det er utroligt vigtigt at i orientere jer med tagene - Mange tænker " nej det sker da ikke for os " Men lige pludseligt så kan de være sket for dig - selvom om din stald er nymodens.
Min far holder grise vi har utroligt mange grisehuse xp Og min far har skovlet sne meget af dagen - både idag og igår...
selvom om det er lavet af jern?

En af mine veninders fars kostald er kolapset,- Flere malkekøer døde... ;(
Sne'en er meget tung og nu hvor det fyer så er det endnu værre, nogle er heldige at det fyer af men ikke alle tage er helt lige over det hele.
Ridehuse er lavet af det samme som grisehuse, for det meste.
Dvs at ridehusene kun har spærre også det meget "tynde" tag.
Det ville være en god idag hvis du lige tjekkede din hestestald eller det sted din hest står opstaldet det er ikke alle der har tjekket det, også selvom om nogle tænker det har de da tjekket! ;/
Jeg skal selv skovle sne ned fra vores tag - hestestalds tag i morgen...
Der er ikke overeageret meget sne, men ligepludselgt kan det, komme også er den gamle sne om ikke er blevet fjernet lægger mere vægt på...
Man vil jo blive så fandens ulykkelig hvis det dyr man jo elsker og har højt forsvinder bae fordi man ikke tjekkede taget! smiley
- Håber dette vil opfodre jer til at kigge efter en ekstra gang? (;

Christina bak.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kolapser - pas forhelvede på! :'(
Kommentér på:
Kolapser - pas forhelvede på! :'(

Annonce