{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
331 visninger | Oprettet:

Jeg er f.. skuffet - Google Chrome {{forumTopicSubject}}

Ja... jeg er lige blevet meget skuffet over Googles webbrowser Chrome.

Jeg har en gang i mellem brugt den på min mors computer (bl.a. når jeg gik på HG) for at 'mine' hjemmesideadresser ikke skulle irritere hende i oversigten.

Jeg ved ikke hvad der er i vejen med min internet explorer men det fungere af en eller anden mystisk grund ikke optimalt længere, nu var det nok og jeg ville ha' en ekstra browser, jeg hentede chrome fordi jeg gerne ville se det fungere i dagligdagen og den skulle jo også kunne gå på YouTube, ja det tænkte jeg fordi der står noget i retningen af "prøv YouTube i Google Chrome", jeg henter det og går på YT da der er et link til en video om Chrome der.

Fedt, så kan jeg se om det er så godt og hurtigt som de siger:
SLEEEEM skuffelse. Der skal hentes flashplayer (som jeg allerede har og jeg prøvede at starte explorer op og der virkede det fint), Fair nok, reklamen var god nok, men flashen skal lige opdateres til Chrome. trykker på linket til Flash Player på YT og vil hente det selvom jeg har det.

Flash player kan ikke fås til Chrome. FEDT! Og det er jo lige derfor i reklamerer for at men skal prøve YT i Google Chrome.

Ren brok herfra og vil MEGET gerne høre fra andre der har brugt/bruger Google Chrome.
- Sørensen

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er f.. skuffet - Google Chrome
Kommentér på:
Jeg er f.. skuffet - Google Chrome

Annonce