Kender i det når drømmehesten er .... {{forumTopicSubject}}
lige foran næsen af jer, og man MÅ bare have den??
http://www.hestegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=191043
suk, jeg vil have ham :(..
før jeg stoppede med at ride sidste år i maj, red jeg ham til, men så holdte han pause til der i juleferien hvor han blev sat i gang igen.. jeg er på efterskole, men har fået lov til at ride ham her i vinterferien :'D..
og så får man lige en deeejlig kommentar, at af de få rytter der nu har været oppe på ham, har jeg nu kunnet ride ham bedst :'DD.. iiiiih!! og jeg har ikke redet i over et ½ år xD og vælger bare at ride her i ferien, så meget jeg nu kan ..
JEG ER SÅ GLAD FOR HYPPERHESTER ..
anyways, hvad laver I ?
jul 2008
Følger: 74 Følgere: 65 Heste: 10 Emner: 529 Svar: 2.833
Fandt min drømmehest her i juleferien, dagen inde jeg skulle ud og se ham. Og havde siddet og savlet over ham hele ugen, og var smask forelsket i ham. Ja så bliver jeg ringet op dagen inden og for at vide at han var blevet solgt. Jeg var fuldkommen mundlam´;/
dec 2005
Følger: 75 Følgere: 80 Heste: 1 Emner: 200 Svar: 1.948
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.032
Drømmehesten har jeg part på
Anyways jeg sidder og skrive fysik rapport eller rettere nasser lidt her og der og aner ikke hvad det er jeg selv skriver ind.
Det eneste jeg mangler for at jeg syntes at jeg kan tillade mig og aflevere opgaven er beregninger, fik forklaret det ( første gang i år jeg prøvet at sætte mig ind i hvad indholdet i en fysik rapport er ) men har smidt papiret med det væk på... FLOOOOT Maria...
Så skal ha' fat i en der er villig til at udlevere beregninger....
Så hvis der er nogen der har skrevet om lysbølger og lavet et forsøg med laser & gitter, så sig endelig til xD
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 8 Emner: 304 Svar: 1.450
Men skøn, skøn hest, din drømmehest! Er det dig, der rider den i videoen?
okt 2004
Følger: 118 Følgere: 123 Heste: 3 Emner: 1.088 Svar: 12.061
sangen hedder DJ alphabeat
jun 2006
Følger: 80 Følgere: 76 Heste: 4 Emner: 30 Svar: 207
Jeg for drømmeponyen hjem til efteråret! yaay, har gået og sukket efter ham i 2 år. Hehe. Men endelig!
jan 2004
Følger: 42 Følgere: 35 Heste: 6 Emner: 224 Svar: 2.589
Desværre er det snart slut..
dec 2007
Følger: 68 Følgere: 66 Heste: 5 Emner: 63 Svar: 655
Hende får jeg hjem til april eller tidligere hvis ham jeg har nu bliver solgt før (:
Min drømmehest:
http://www.hestegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=138896&ipc=429033
Kender i det når drømmehesten er ....