{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.809 visninger | Oprettet:

Oh god, første køretime i dag ö {{forumTopicSubject}}

Hej hej
Hold op hvor er jeg bare nervøs. I dag skal jeg for første gang ud og køre rigtigt, uden for øvebanen... føler mig bare overhovedet ikke klar til det xD Syntes det gik forfærdeligt stærkt på øvebanen da jeg nåede op på de dér 27 km i timen, så tror da slet ikke jeg kan styre det når jeg når op på de 40 og derover, som man jo skal xD

Og som en ekstra bonus har det selvfølgelig lige valgt at sne hele dagen, og det sner sikkert stadig når jeg skal af sted om et par timer...

Wow hvor er jeg altså bare nervøs! Har virkelig brug for nogle der kan komme med nogle trøstende ord og fortælle mig det ikke er så slemt ;D Så bare gå i gang, haha xD

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oh god, første køretime i dag ö
  • #1   16. feb 2010 Det er overhovdet ikk slemt smiley Det er ganske stille og roligt i starter ikke med at køre midt inde i byen ..

Men held og lykke.

• #3   16. feb 2010 Hejsa

Det er ikke så slemt.... Jeg er også i fuld gang med at tage kørekort.
    Jeg er helt færdig med min teori mangler kun lige teori prøven og så har jeg haft en 9 lektioner/køretimer samt selvfølgelig kravlegård. Det er jo egentlig fint nok at man får lov at køre nu mens der er sne, - så lærer vi jo bare at være gode og forberedte til næste vinter. Jeg håber det går godt for dig - men op med humøret det skal nok gå.....

• #5   16. feb 2010 Det er ikke så slemt, når først du kommer ud. Du kommer jo til at køre på landevejene. Altså ikke inde i byen. Så det er jo ikke de vilde manøvre til at starte med.
    Kan huske da jeg selv tog kørekort. Syntes det gik vildt stærk i starten, når jeg skulle op og kører 80 km/t, men man vænner sig hurtigt til det. Og specielt efter at du har været på motorvej første gang, så synes du det går vildt langsom, når du kommer tilbage på alm. vej xD

Trøst dig selv med at kørelæreren har pedaler i hans side også, så hvis der går noget galt har han kontrollen over det :b Det er slet ikke så slemt. De har som regel også meget tålmodighed første gang man er ude og køre. Det er jo ikke meningen man skal være utryg ved det. Og jeg var virkelig en kylling og hader at køre bil ;b

• #6   16. feb 2010 Hm. 40km/t i en traktor og 50km/t i en bil som 16 årig. jeg glæder míg faktisk til at komme ud og køre stærker og til vejene er fri for sne så jeg kan komme ud og køre noget mere hjemme ved min mormor smiley

• #7   16. feb 2010 Hehe, tak for de opmuntrende ord smiley

• #8   16. feb 2010 Det er faktisk ikk slemt, bortset fra alle de ting man lige pludselig skal til at holde øje med, xD

• #9   16. feb 2010 Jeg bor på landet, så allerede den første køretime skulle jeg op at køre 80 - det var skræmmende men også fedt, da man lige havde vænnet sig til det (:

Synes det værste var, når man holdt i et kryds og tænkte: 'PINLINGT, hvis jeg går i stå nu. Bliv nu grønt og kør søde bil' smiley

Men det er slet ikke så slemt smiley

• #10   16. feb 2010 Det er slet slet ikke så slemt :o)
    Du lærer det lyn hurtigt. Der er intet at være bange eller nervøs for. Din kørelærer er jo liiiige ved siden af dig ;o)

- Rigtig meget held og lykke med kørekortet, du bliver så glad den dag du får det..

• #11   16. feb 2010 det er ikke slemt og det kommer til at gå fint smiley Din kørelærer vil sidde og vejlede dig smiley

det er slemmere med mig. Jeg kan ikke huske en skid fra glatbanen og nu har vi mega sne herover smiley

• #12   16. feb 2010 Tak for de søde ord allesammen smiley Nu har jeg været derude, og jeg overlevede x)

• #13   16. feb 2010 Og Stina og Lana, kender godt til det, jeg bor selv ude på landet xD Det var lige ned ad villavejen, over et par bump, og så skulle jeg ellers bare have bilen op på 80 i timen. Pænt skræmmende når jeg overhovedet ingen erfaring havde, det er alligevel mange kræfter og ansvar at overlade til en som mig xD Men farten viste sig slet ikke at være et problem (andet end når jeg kom til at køre for stærkt ud ad landevejene, haha) det var mere når man skulle gøre mange ting på en gang. Blinke af, skifte gear, bremse, køre, alt sådan noget smiley

Kommentér på:
Oh god, første køretime i dag ö

Annonce