Oh god, første køretime i dag ö {{forumTopicSubject}}
Hej hej
Hold op hvor er jeg bare nervøs. I dag skal jeg for første gang ud og køre rigtigt, uden for øvebanen... føler mig bare overhovedet ikke klar til det xD Syntes det gik forfærdeligt stærkt på øvebanen da jeg nåede op på de dér 27 km i timen, så tror da slet ikke jeg kan styre det når jeg når op på de 40 og derover, som man jo skal xD
Og som en ekstra bonus har det selvfølgelig lige valgt at sne hele dagen, og det sner sikkert stadig når jeg skal af sted om et par timer...
Wow hvor er jeg altså bare nervøs! Har virkelig brug for nogle der kan komme med nogle trøstende ord og fortælle mig det ikke er så slemt ;D Så bare gå i gang, haha xD
jan 2007
Følger: 42 Følgere: 42 Heste: 6 Emner: 318 Svar: 1.271
Men held og lykke.
jan 2010
Følger: 63 Følgere: 69 Heste: 1 Emner: 11 Svar: 207
Det er ikke så slemt.... Jeg er også i fuld gang med at tage kørekort.
Jeg er helt færdig med min teori mangler kun lige teori prøven og så har jeg haft en 9 lektioner/køretimer samt selvfølgelig kravlegård. Det er jo egentlig fint nok at man får lov at køre nu mens der er sne, - så lærer vi jo bare at være gode og forberedte til næste vinter. Jeg håber det går godt for dig - men op med humøret det skal nok gå.....
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 173 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
Kan huske da jeg selv tog kørekort. Syntes det gik vildt stærk i starten, når jeg skulle op og kører 80 km/t, men man vænner sig hurtigt til det. Og specielt efter at du har været på motorvej første gang, så synes du det går vildt langsom, når du kommer tilbage på alm. vej xD
Trøst dig selv med at kørelæreren har pedaler i hans side også, så hvis der går noget galt har han kontrollen over det :b Det er slet ikke så slemt. De har som regel også meget tålmodighed første gang man er ude og køre. Det er jo ikke meningen man skal være utryg ved det. Og jeg var virkelig en kylling og hader at køre bil ;b
mar 2007
Følger: 94 Følgere: 126 Heste: 4 Emner: 668 Svar: 2.619
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 8 Emner: 304 Svar: 1.450
jul 2006
Følger: 42 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 590 Svar: 5.099
aug 2008
Følger: 46 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 75 Svar: 1.213
Synes det værste var, når man holdt i et kryds og tænkte: 'PINLINGT, hvis jeg går i stå nu. Bliv nu grønt og kør søde bil'
Men det er slet ikke så slemt
jun 2006
Følger: 63 Følgere: 64 Heste: 9 Svar: 1.626
Du lærer det lyn hurtigt. Der er intet at være bange eller nervøs for. Din kørelærer er jo liiiige ved siden af dig ;o)
- Rigtig meget held og lykke med kørekortet, du bliver så glad den dag du får det..
sep 2004
Følger: 53 Følgere: 68 Heste: 2 Emner: 107 Svar: 926
det er slemmere med mig. Jeg kan ikke huske en skid fra glatbanen og nu har vi mega sne herover
jun 2007
jun 2007
Oh god, første køretime i dag ö