{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
383 visninger | Oprettet:

sasha r
sasha r
Tilmeldt:
11. maj 2009
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8

Efterlysning: Mesika Tulle & Shogun {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen...
Jeg skriver her fordi jeg savner mine gamle heste!
Jeg havde 3 heste stående i knabstrup som jegselvfølgelig elskede rigtig meget...
Mine forældre ville have dem solgt, så de blev solgt til en dame en god veninde af vores, der lovede at tage sig af dem og lade dem blive sammen samme sted, som altid... der gik 14 dage så var alle 3 væk... hun fik dem for 15000 af os, og solgte dem videre for meget meget mere...
Jeg vil gerne se om jeg kan finde dem, mere fordi jeg ikke fik lov at sige farvel eller noget så vil da bare høre hvordan de har det...
Mesika er en lys broget / Skimmel hoppe, hun er lang, fik jeg altid afvide, hun var lidt stædig på sine ture men ellers en skøn hest... 2 hvirvler i panden smiley
Tulle er en blanding af en Welxh og en Shetter og hun tølter i sit trav.. skøn lille pony... hun var min første pony... hun var da jeg gik af med hende omkring de 13 år.
Shogun er en pensioneret travhest, kendte forældre på charlottenlund travbane, så vidt jeg husker 4 sorte sokker eller os var det 2 sorte sokker 2 sorte sko... og en hvid stjerne... stor flot rødbrun / brun hvallak....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterlysning: Mesika Tulle & Shogun
Kommentér på:
Efterlysning: Mesika Tulle & Shogun

Annonce