{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

Forkælede unger :s {{forumTopicSubject}}

Hehe ja vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde emnet, men nu fik jeg lige brug for at komme ud med noget luft (håber jeres "øre" kan holde til det)

Kender en pige som egentlig i sig selv er en sød nok pige, MEN! Hun er bare knald hamrende forkælet :s

For at starte emnet ordentligt, må jeg nok hellere forklare at jeg kommer fra en (pengemæssigt) fattig familie, og vi har måtte kæmpe for alt hvad vi havde... Det er jeg heldigvis overbevist om, den dag idag, at det har givet mig nogle rigtig gode værdier med på vejen...

Men men men... Hende jeg kender sætter tilsyneladende intet højere end penge :s Har i et halvt år gået på skole med hende, og har hver dag måtte lægge øre til hvad hun nu har fået af hendes stenrige far, fyr eller svigerfamilie... Det startede med små ting som tasker, trøjer og ligende, og derefter købte hendes far så en hest til hende - fordi hun syntes at det var fedt at jeg fik "opmærksomhed" i klassen for at være ridepige :s Kort efter solgte hun hesten igen, fordi den åbenbart var blevet skør smiley Nu rider hun så for nogen istedet, og wupti, så fik hun nye sadler og halløj istedet :s ...

Se nu kan jeg godt sidde og ligne en gammel sur og gnaven fattigpot (er jeg vel også), men egentlig har jeg mest af alt ondt af hende.. Hun har åbenbart ikke forstået at der er andet i verdenen som er vigtigere end penge smiley Sidste udskejelse var at hun sad (foran så mange som muligt) og pralede med hendes families mange penge og at hendes fyr var fra (ifølge hende) en meget meget velhavende familie.. Ak ak, kan da godt være at hun er heldig på det punkt, men synes ikke at hun kan tillade sig at opføre sig overfor mig som hun er begyndt på... Efter jeg fejede hende af, er hun nu begyndt at nedgøre mig overfor andre på skolen og overfor lærerne, tiiltrods for at hun har skrevet samtlige af mine afleveringer af ):-@

Arrrrgh! Fik nok ikke det hele med, men tror ikke at i gider at læse længere smiley

Hvordan ville i reagere? Tror mest at af alt at jeg føler mig trampet på for at være fattig studerende :s men i det mindste har jeg mine værdier i orden! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forkælede unger :s
  • #1   10. feb 2010 Jeg syntes det er synd for hende hun ikke har andet at snakke om end penge smiley

Og jeg vil mene at hvis man er studerende og har hest, så er man ikek fatiig smiley (Siger hende der ikke bor hjemme og har "hest" (ja man kan vel ikke kalde Tallulah hest med hendes højde ;)), barn og desuden også går til babysvømning, er på SU og uden fritidsjob :))

• #2   10. feb 2010 Hmm-- Mange af mine veninder har redet i få år og så fik de en hest og en til hest og alt hvad de ville have? Jeg har redet siden jeg var 2 dog kun undervisning i 9 år og jeg har først fået pony nu som 14 årig og jeg skal betale næsten ALT`++ Jeg sad uden hest i 3 måneder og jeg kunne brække mig over hver dag når mine venner fortalte at nu var den så dum og så træls-- De skulle satme vide hvordan jeg havde det der ;s

• #3   10. feb 2010 mh .. det er det samme med en på vores årgang .. En af mine veninder fik plukket øjenbryn engang for at se hvordan det var, så kommer hun "Ej, jeg bliver klippet hver 2 måned, får plukket øjenbryn 2 gange om måneden, får voks på benene osv" DIT OG DAT -.- Luk nu .. Hun opfører sig som en dronning, ALLE skal gøre hendes ting og tage hendes ting for hende osv .. der er alt for mange forkælede unger for tiden!

• #4   10. feb 2010 Ja...det har du, og det har hun ikke. Vend den om og tænk på, at hun ikke kender til andet, og hvordan hun har/vil få det, i det øjeblik hun virkelig har brug for en ven. Det bliver ikke nemt, for dem kan man ikke købe sig til.

Det er mere værd at kunne klare sig med bare en smule end at være en, der snylter sig til det hele - tro på det :o)

• #5   10. feb 2010 Jeg tror bare jeg ville lade hende være, også lade det venskab glide stille og roligt ud smiley

• #7   10. feb 2010 Argh ja, kender det. Os der virkelig har kæmpet og brugt lang tid fordi vi vil noget... Og så kommer der bare en snotforkælet unge og vupti, så har hun det hele og mere til.

Det handler ikke mere om hvem der er bedst til nogle ting... Det handler om hvem der har flest penge og kan skrige højest.

• #9   10. feb 2010 Ihh er da rart at jeg ikke er den eneste der har det på den måde... Så behøver jeg ikke sidde og føle mig olm smiley

Synes at jeg er velsignet på mange måder. Har mand, datter, og hest smiley

• #10   10. feb 2010 hehe sådan er der jo bare nogen der er..

man må jo bare lukke ørerne smiley

• #11   10. feb 2010 ak ja, hun lærer måske aldrig at begå sig normalt blandt andre mennesker ):

• #12   10. feb 2010 haha ;D det er ligesom en fra min ngamole klasse, hun fik en rød pony, hun blev sur, for den var ikke sort. Gæt hvad hendes forældre gik ud og køøbte dagen efter? En frieser vallak,som alligevel bare står på deres fold som et statusmærke på de har mange penge.

Men godt du er positiv smiley Du har den rette holdning smiley

Kommentér på:
Forkælede unger :s

Annonce