13. jul 2009 Følger: 24 Følgere: 21 Heste: 5 Emner: 171 Svar: 998
Forkælede unger :s {{forumTopicSubject}}
Hehe ja vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde emnet, men nu fik jeg lige brug for at komme ud med noget luft (håber jeres "øre" kan holde til det)
Kender en pige som egentlig i sig selv er en sød nok pige, MEN! Hun er bare knald hamrende forkælet :s
For at starte emnet ordentligt, må jeg nok hellere forklare at jeg kommer fra en (pengemæssigt) fattig familie, og vi har måtte kæmpe for alt hvad vi havde... Det er jeg heldigvis overbevist om, den dag idag, at det har givet mig nogle rigtig gode værdier med på vejen...
Men men men... Hende jeg kender sætter tilsyneladende intet højere end penge :s Har i et halvt år gået på skole med hende, og har hver dag måtte lægge øre til hvad hun nu har fået af hendes stenrige far, fyr eller svigerfamilie... Det startede med små ting som tasker, trøjer og ligende, og derefter købte hendes far så en hest til hende - fordi hun syntes at det var fedt at jeg fik "opmærksomhed" i klassen for at være ridepige :s Kort efter solgte hun hesten igen, fordi den åbenbart var blevet skør Nu rider hun så for nogen istedet, og wupti, så fik hun nye sadler og halløj istedet :s ...
Se nu kan jeg godt sidde og ligne en gammel sur og gnaven fattigpot (er jeg vel også), men egentlig har jeg mest af alt ondt af hende.. Hun har åbenbart ikke forstået at der er andet i verdenen som er vigtigere end penge Sidste udskejelse var at hun sad (foran så mange som muligt) og pralede med hendes families mange penge og at hendes fyr var fra (ifølge hende) en meget meget velhavende familie.. Ak ak, kan da godt være at hun er heldig på det punkt, men synes ikke at hun kan tillade sig at opføre sig overfor mig som hun er begyndt på... Efter jeg fejede hende af, er hun nu begyndt at nedgøre mig overfor andre på skolen og overfor lærerne, tiiltrods for at hun har skrevet samtlige af mine afleveringer af ):-@
Arrrrgh! Fik nok ikke det hele med, men tror ikke at i gider at læse længere
Hvordan ville i reagere? Tror mest at af alt at jeg føler mig trampet på for at være fattig studerende :s men i det mindste har jeg mine værdier i orden!
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.410
Og jeg vil mene at hvis man er studerende og har hest, så er man ikek fatiig (Siger hende der ikke bor hjemme og har "hest" (ja man kan vel ikke kalde Tallulah hest med hendes højde ;)), barn og desuden også går til babysvømning, er på SU og uden fritidsjob :))
jul 2007
Følger: 209 Følgere: 213 Heste: 8 Emner: 58 Svar: 1.147
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.699
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 5 Heste: 1 Emner: 10 Svar: 354
Det er mere værd at kunne klare sig med bare en smule end at være en, der snylter sig til det hele - tro på det :o)
jul 2005
Følger: 136 Følgere: 151 Heste: 2 Emner: 272 Svar: 4.248
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 65 Heste: 2 Emner: 14 Svar: 806
Det handler ikke mere om hvem der er bedst til nogle ting... Det handler om hvem der har flest penge og kan skrige højest.
jul 2009
Følger: 24 Følgere: 21 Heste: 5 Emner: 171 Svar: 998
Synes at jeg er velsignet på mange måder. Har mand, datter, og hest
dec 2006
Følger: 74 Følgere: 84 Heste: 4 Emner: 526 Svar: 5.254
man må jo bare lukke ørerne
jul 2005
Følger: 58 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 41 Svar: 743
jan 2007
Følger: 90 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 316 Svar: 2.122
Men godt du er positiv Du har den rette holdning
Forkælede unger :s