{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen som vil tape sig
  • #1   9. feb 2010 Det er en lappeløsning og ændrer ikke noget i sidste ende.
    Been there done that, man tager det hele på igen lynhurtigt, da man jo ikke får ændret på sine gamle kostvaner...

Det eneste der virker er at omlægge sin kost stille og roligt - mindre portioner og mere grønt, samt mere motion.

• #2   9. feb 2010 Helt enig med Ditte D (:

• #3   9. feb 2010 Hvad er det sundeste man kan spise.. hvis det skal være nemt???

• #4   9. feb 2010 hvordan med mel og sådan??

• #5   9. feb 2010 det er genialt med udskårne frugter, såsom meloner, pære, agurker og gulerødder. mit problem er bare at jeg gider stå og lave det smiley hehe, så er det nemmere at hælde slik op i skål. doven det er jeg SQ lidt, men har heller ikke brg for at tabe mig smiley

• #6   9. feb 2010 jeg laver tit smootihie kun med frisk frugt og frísk presset juice. æble eller appelsin.. mums.,

• #7   9. feb 2010 Oka.. lyder fedt..

• #8   9. feb 2010 må man egentlig spise leverposteg?

• #9   9. feb 2010 Man skal ikke være fanatisk, så bliver det simpelthen for kedeligt...
    Man må jo spise, hvad man vil, bare man tænker på fedtindhold og kalorieindtag.
    Leverpostej er sjældent fedtfattigt, så med mindre du spiser den fra f.eks. den grønne slagter med 3% fedt i - så nej, leverpostej er ikke sundt.

Jeg spiser følgende i løbet af en dag:
    Hverdag:
    Morgen - havregrød af 1 dl. gryn/1 dl mælk/1 dl vand med 1 tsk sukker på samt en kop the
    formiddag - 1 stk levebrød rugbrød med mager ost, en kop kaffe
    frokost - 1 stk levebrød rugbrød med fiskepålæg (tun/makrel/fiskefrikadelle) og et stk. grønt (gulerod eller f.eks. en avocado) ½ ltr. vand
    eftermiddag - 1 stk levebrød rugbrød med skinke og mager skiveost, en kop kaffe
    aften - 'normal' aftensmad, men med flere grøntsager i/til og kun én portion

Hvis jeg er sulten ud over dette, spiser jeg frugt, nødder eller fedtfattig youghurt.
    Jeg bør drikke mere vand, men glemmer det lidt...

Jeg tillader mig selv at synde lidt ind imellem uden af få dårlig samvittighed, da jeg ellers synes det kan blive for surt.

Jeg rider dressur 3 gange om ugen og træner i fitnesscenter 2 gange om ugen.

Jeg har siden 1. januar tabt ca. 3 kg - ikke meget, men det er et fint tempo for mig, hvor min krop kan følge med også.

• #10   9. feb 2010 Jeg har også ændret mine vaner.

Morgen: Havregryn m. skummetmælk, og et stykke frugt.
    10 min. pause (mellem hver time) gullerød, peberfrugt, frugt, riskiks
    Dvs., jeg spiser et af disse slags imellem hver time! ^
    frokost: rugbrød m. kylling eller andet magert kød, frugt, grønsager, riskiks og andet af den slags.
    Inden jeg rider: knækbrød (sport)
    aftensmad: 60 % grøntsager, magert kød og kartofler.

Det vigtigste når du skal tabe dig er at du sørger for at få mange grøntsager. 60% af din aftensmad skal bestå af grøntsager, derudover kartofler (det bliver du mæt af) og kød.

Jeg har været igang i 4 uger ca. og har tabt mig 5 kg.

• #11   9. feb 2010 Hov glemte det vigtigste ! Jeg rider hver dag og shipper 30 min ca smiley

• #12   10. feb 2010 Jeg sys den kur på 7 dage virker som om det ikke er så sundt for kroppen, og man tager jo bare på når man er færdig med kuren :o(

Men derimod sys jeg, at jer som har skrevet hvad i spiser virker sundt og lækkert :o) det er i hvert fald noget jeg vil tage til mig :o)))

Knus Liv

• #13   12. feb 2010
    Nu var det jo ej for at fortælle at dette var løsningen men klar om man
    ville tabe sig så virke denne nu alså på selv den fedest smil

og læse man i teksten så er der jo en del som kommenet denne atikkel
    og finde den positiv nok ..

jeg hade tænkt mig at prøve den selv .. smil

Kommentér på:
Nogen som vil tape sig

Annonce