{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

Vær glad for hvad du har .. {{forumTopicSubject}}

For en dag er det væk ..

Bliver du nogensinde sur og træt af at have for mange opgaver? At skulle ryde op? At vejret er trist? At du ikke lige har råd til nyt tøj?
Hvad med at fokusere på det vigtigste du har? Tænk på den du elsker. Tænk på hvor heldig du er at have vedkommende hos dig.
Tænk på alle de glade stunder du har haft med vedkommende, og tænk på hvor mange glade stunder du endnu kan få.
Glæd dig over hvor heldig du er at have en at elske. Glæd dig over du har muligheden for at være hos den.
Bliv ikke irriteret eller vred på den når i ikke kan enes. Tag det som en udfordring.

Glæd dig over hvad du har, og lad vær at brokke dig, hvis det har mangler .. En dag har du det ikke længere, og så vil du gøre hvad som helst for at få det tilbage.

Enormt rodet skrevet ja, men tænk over det ..
Ikke alle er så heldige at have det de elsker.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vær glad for hvad du har ..
  • #1   31. jan 2010 lige præcis! flot skrevet.
    man opdager det bare altid først når det er.. ''væk'' /: men godt du husker os på at man skal værdsætte det man har.

• #2   31. jan 2010 CMP

Tak og ja nemlig ..
    Det var nu ikke pointen.

Pointen er at man bør droppe at blive irriteret over alle de små ting i hverdagen, og istedet vær glad for den ting der betyder mest for en.
    Kunne jeg rette i teksten ville jeg ændre det sådan:

Bliver du nogensinde sur og træt af at have for mange opgaver? At skulle ryde op? At vejret er trist? At du ikke lige har råd til nyt tøj?
    Hvad med at fokusere på det vigtigste du har? Tænk på den du elsker. Tænk på hvor heldig du er at have vedkommende hos dig.
    Tænk så på hvordan det ville være at miste den. Kan du forestille dig den følelse, er de andre ting pludselig ligegyldige.

• #3   31. jan 2010 okay, jeg fik bare tanken at man skulle værdsætte det man har.. smiley

men stadig, flot skrevet.

• #6   31. jan 2010 Deschain:

Jamen skønt at det er slut nu ..

Synes det er sært at i alle forstår det som om man skal nyde nuet .. Det var ikke hvad jeg tænkte da jeg skrev det, men okay =D

• #7   31. jan 2010
    Får stress af folk der klynker (;.
    Ja, det gør ondt - men livet gør generalt ondt, det er bare videre. Hvis man bliver siddende og klynker så kommer man ikke videre, man skal sku sparke sig selv i røven og komme videre.
    Man har fået et liv for at leve det, ikke for at sidde og klynke - og hvad fanden, ingen slipper fra det i live.

• #8   31. jan 2010 Godt skrevet :o)
    Man skal sætte pris på det man har, og ikke være så negativ på så mange små ting..

• #9   31. jan 2010 Der skal skisme meget til at ødelægge min hverdag... mit liv kører generelt bare på skinner for tiden.
    Alt virker til at flaske sig præcis som jeg gerne vil det....
    Ved ikke om jeg er født med "12 guldskeer i røven" som min kæreste plejer at sige, men jeg er ihvertfald oven ud tilfreds med mit livs forløb....

• #10   31. jan 2010 Tror det der med at fokusere på alle de små negative ting i hverdagen er ret typisk for teenagere. Hormonerne gør at alt virker mere uoverskueligt, og de sure ting virker endnu værre end de egentlig er smiley

• #11   31. jan 2010 Org Andrea /:

• #12   31. jan 2010 du har ret, man skal nye hvad man har, ikke savne hvad man har haft.

• #13   31. jan 2010 A&A

Det kræver man har noget.

• #14   31. jan 2010 smiley

• #16   31. jan 2010 Den bidløse vegetar! - Goodbye my angel .. !: Man har vel altid noget... selvom du ikke længere "har" Lille Lyn, så har du jo en masse andre ting. En familie der elsker dig, dit helbred osv osv.

• #17   31. jan 2010 ANNA F:
    Sjovt at du kan udtale dig om hvad jeg har uden at kende mig ..

• #20   31. jan 2010 Katrine

Ja du har ret ..

• #21   31. jan 2010
    ©KSL' - Bruger ordet som jeg vil (: Jeg ved godt at stress er en psykisk tilstand men nu bruger jeg det også i en anden sammenhæng. Ord opstår nu og da, ordet nolller bruger jeg også om alt " kæft hvor er det nolller " " det er sku da noller " og Tøsinge folk bruger ordet most om alt, " DET SKU MOST! " " ej han er most! ".
    Også bruger jeg ordet stress om mange ting, at jeg får stress at det = det irritere mig (: - beklager, men sådan er det.

• #23   31. jan 2010
    Aigh? Altså... Nej jeg flipper ikke over folk ikke udtaler tingene rigtigt eller bruger de rigtige ord? Det er sku ikke noget der kan pisse mig af, der skal mere til smiley
    Men ja, respektløst - så må det være det (;. Det er alle teenagere også der bruger ordet " depri " og " deprimeret " om når de er kede af det, men det genere sq ikke mig selvom jeg selv har haft en depression, de finder nok selv ud af det ikke er så alvorligt (:.

Men jaja, vær glad - var det ikke det emnet var om? smiley
    Og jeg er skide glad lige netop idag smiley

• #24   31. jan 2010 Tjaa. Har da også lært at værtsætte tingene mens de er der.
    Følle flytter hjemmefra idag, så jeg kommer måske ikke til at se hende mere? Men jeg har nydt den tid jeg har haft sammen med det lille pus.
    Er glad for at jeg har set et lille føl vokse op og blive stor. Devine er nok det sødeste lille væsen jeg nogensinde har mødt

• #25   31. jan 2010 flot skrevet andrea. den tekst burde alle have i baghovedet når man er nede! du kommer altid med gode "tekster og fortællinger". Ting man tænker over og ting som husker en på de fantastiske ting osv. (':

- Krikken. Det er da virkelig "tåbeligt" at skrive "får stress af at folk de klynker". Hvem klynker? Andrea skrev bare at man skulle huske at være glad, man skal huske det/den man elsker mest. Fordi en dag er de borte, men derfor skal du stadig tænke på de gode minder! Det ser jeg intet klynkeri i smiley for at være ærlig har jeg i ALLE de indlæg <b>jeg</b> har <b>læst</b> set kommentaren "folk klynker for meget.. jaja, pivpiv.." osv s: - stress kan du på en måde bruge på flere måder og på en måde ikke. Ordet stress i sætninger vil altid føre til at du HAR og FÅR mere stress af alt sådan noget. Ikke noget man skal joke med på dén måde. smiley

• #26   31. jan 2010 • Camilla - R.I.P Krølle, nu er du væk :'/ • .: Jeg kunne ikke være mere enig !

Kommentér på:
Vær glad for hvad du har ..

Annonce