{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

"Markedsundersøgelse" opstaldning {{forumTopicSubject}}

Hej alle hesteglade folk smiley
Jeg bor på gård i nordsjælland med min mor. Da jeg ikke rider ponystævner mere og vi ikke avler som vi har gjort før, er vi nu begyndt at få opstaldninger.

I den forbindelse er vi ret nye i branchen. Vi har selv været opstaldet inden vi købte gård(for mange år siden), men har ikke haft så mange opstaldninger selv, som vi regner med at vi få fremover.
Det er vigtigt for os at vores opstaldninger har det godt, og at standarden er iorden.

Vores gård er stor og fin, vi har ridehus og fuldpas stald(alt inkl) prisen for en boks er 2000 kr.

Så spørgsmålet lyder. Hvad vil opstaldninger gerne have? Hvad vægter i og hvad vægter i ikke? smiley Andre gode råd er mere end velkomne!

På forhånd tak! smiley
Mvh Julie Arvé.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  "Markedsundersøgelse" opstaldning
  • #1   24. jan 2010 Godt foder.. Hvis man sef ikke selv skal have det med.
    Men syntes det er vigtigt der bliver taget godt hensyn til hvad den enkelte hest har brug for.
    Og så gode muligheder for fold hver dag med andre heste.

• #2   24. jan 2010 Altså jeg har lige fået min første pony. Derfor er jeg begyndt at lægge mærke til de irreterende små detaljer ved der hvor hun står nu (;
    Den perfekte opstaldning for mig:
    MASSER af fold tid både sommer og vinter.
    Døgnfold så længe vejret tillader det - med masser af græs!
    store lyse bokse - gerne med vindue som kan åbnes og lukkes
    godt foder som bliver tilpasset hestens behov
    ejere af gården er åbne for "klager"/ris og ros.
    ridehus (det har vi ikke, ville døø for et! ;D)
    hestene bliver behandlet ordenligt - dvs, ikke slået råbt af osv
    hesten skal have adgang til vand 24/7, uanset temp. på vejr. (så hvis der er frost må man sparke den i stykker ofte.
    og så skal hestene have mulighed for at gå i gode flokke som de alle trives i (:

Hvis alle de krav var opfyldt ville jeg blive opstaldet med det samme! smiley

• #3   24. jan 2010 - og det er vigtigt at der bliver muget ud godt og grundigt, selvom det er fuldpas! smiley

• #4   24. jan 2010 Isa - lykkepigen smiley : Vi tilbyder faktisk det hele.

Lige i øjeblikket har vi kun en enkelt opstaldning. Men nu flere der kommer, endnu flere "krav" vil der jo også være at opfylde smiley

• #5   24. jan 2010 hvor i landet ligger det? :o) det lyder da for lækkert! smiley

• #6   24. jan 2010 Mellem hillerød og frederikssund. smiley
    Vi er også rigtig glade for stedet. Men ønsker jo selvfølgelig altid at gøre det bedre!

• #7   24. jan 2010 Nice! smiley Hvor langt tid tager det at tage derop med offentlig transport fra kbh? (:

• #8   24. jan 2010 Der hvor jeg står er jeg glad for

toilet
    Sadelrum, med 2 bomme pr hest og plads til udstyr
    Varmt vand i sadelrum
    Indvendigt vandspiltorv
    Solarie
    Dækkenrum, med plads til ophæng

Foder så hesten er dækket ind
    Foder automater
    Masser af hø og wrap
    Hø/halm ud på foldende hver dag (her om vinteren)
    Bliver trukket ind og ud
    Kun 2 på hver fold måske 3

Ridehuset bliver ordnet
    Mulighed for egen underviser

Ingen ponyryttere andet end de små børn på 3-4 år, som altid er ifølge voksen
    Ingen rideskole
    Stor hesteviden af indehaveren
    Ro
    20*60 ridehus og udendørsbane og springbane

Det er noget af det jeg er rigtig glad for der hvor jeg står og min hest skal bestemt ikke flyttes man bliver hurtigt forvendt (:

Vi skal dog selv muge, men hvis man er forhindret kan andet aftales

Gode redskaber, greb med mange tænger og de dyre bredde koste

Det giver vi 2200.- det eneste der mangler er en kaffemaskine, men det er på vej.

• #9   24. jan 2010 Glemte lige

Vaskemaskine 20,. pr vask

og man kan også vælge selv at blande foder

• #10   24. jan 2010 isa - lykkepigen smiley - Hmm.. Ca 1 time.

• #11   24. jan 2010 Camilla F : det lyder super lækker. Det er sådan sted vi gerne vil skabe. Synes dog at 2-3 heste per fold er for lidt, hvis der er mulighed for en større flok.

• #12   24. jan 2010 okay (;
    lyder super læksi! smiley

• #13   24. jan 2010 For mig er det vigtigt at boksen er som de skal være og at hesten kan komme på fold smiley

Jeg behøver ikke ridehus eller noget, og ffoder syntes jeg selv man skal sørge for, så er man sikker på hvad ens hest får indenbors smiley

• #14   24. jan 2010 altså jeg har min hest stående herhjemme sammen med min venindes. hun betaler 400/måned.

hun får; vand, halm, ind & udlukning, nogle gange mugning, jeg sørger for <b>alt</b> det hendes hest har brug for morgen & aften (altså henter vand, foder, wrap, halm osv). vi har en strand i nærheden, og om sommeren gode mark og tur muligheder. vi har ingen skov, og kun en bette ridebane. folden er god stor i forhold til der kun er to heste. hestene står på fold så længe vejret tillader det. om sommeren står de ude døgnet rundt, og i den koldere kommer de ud kvart i otte (hverdag) og mellem ti og et (weekend. har brug for min søvn xD). de blir lukket ind, når de nærmest selv beder om det. smiley

hun skal selv sørge for; wrap/hø og foder.
    nogle gange i vintertiden betaler hun 100 kr ekstra for gulerødder. tror vi henter omkring et ton til deling mellem heste, får, kaniner og en enkelt hund ;).

vores sted er langt fra prof. men! min veninde og jeg ser sådan på det, at intet stortset ik kan være dårligere end tidligere opstaldningssted. smiley

• #15   24. jan 2010 plus hun får en boks som er dejlig stor. ik specielt lys, men vi ik er færdige med 'stalden' endnu :).

Kommentér på:
"Markedsundersøgelse" opstaldning

Annonce