{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.043 visninger | Oprettet:

Super nem kur mod mug! {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har så lige gjort mig en fantastisk opdagelse som jeg lige synes jeg vil dele smiley
Kiara havde riiigtig meget mug. Jeg fik et tip af min veninde om at man kunne fjerne muggen ved hjælp af helosan, og så bagefter behandle med noget middel mod mug.
Jeg tog så det første skridt, hvilket bestod i at smøre dejligt meget helosan oven på muggen, komme husholdningsfilm udover, stramt og lufttæt naturligvis, og derefter bandager udover. Så lod jeg hende stå med det i et par dage, uden at tage det af og efter et par dage tog jeg bandagerne af og kunne pille muggen helt og aldeles væk. (Husk at sørg for at det er helt blødt, alt muggen, da det kan være skide farligt hvis man piller det af og der går hul på huden og de får bakterierne i blodet).
Jeg fik fjernet alt muggen og tænkte at det nok var ligegyldigt med at behandle med det der mughalløj og det var det også, nu er hun helt fri for mug..

Kan godt være det ikke er nogen ny opdagelse jeg har gjort mig, men jeg troede i hvert fald ikke at det kunne lade sig gøre smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Super nem kur mod mug!
Kommentér på:
Super nem kur mod mug!

Annonce