{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
537 visninger | Oprettet:

~okay ad! {{forumTopicSubject}}

jeg syntes at piercinger og tatoveringer er møg seje og vil også gerne selv have begge dele, to af mine venner har stretch i ørene, der hvor man gør hullerne større og større, ved at putte større øreringe i..
nu er jeg saa i gang med at sidde og skrive dansk stil om fordomme mod rockere og jeg fandt saa det her billede på google.dk!
det virkelig saadan lidt; jeg elsker alfer og elver, saa derfor vil jeg også være saadan!
jeg er selv en freaxxx når det gældre fantasy film og bøger, det vil sige harrypotter og twilight, men det er altsaa at gå over stregen syntes jeg o:

http://www.geekologie.com/2008/08/08/elf-ear.jpg

~kirababykaos<3

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ~okay ad!
  • #4   20. jan 2010 HI HI... det må da være totalt nederen hvis han fortryder det!!!! så kan han jo ikke bare lige lave dem om igen... HI HI nogen mennesker går altså bare til yderligheder, hvad er der nu galt med lim på øre??, dem kan man jo også fortryde igen smiley

• #5   20. jan 2010 hahaha smiley fuck hvor er det nice gjort ! smiley

• #6   20. jan 2010 Respekter ham dog - når man får lavet noget så ekstremt, så er det nok fordi det er en livsstil og han synes det er kønt/sejt - og så gør han det self for at skille sig ud. Så giv ham dog lov til det - vi lever i et frit Danmark, og man har lov til at se ud som man vil.
    Der er tit folk der 'eew'-er mig fordi jeg har stretch, men come on, så flip dog ned? Jeg kan ikke se det ulækre, hverken i mit stretch eller i det der - bare fordi han har det, betyder det jo ikke at I er tvunget til at få det.
    Synes generelt det er latterligt for utolerante og generaliserende at ungdommen er (jeg er selv 14). Også dem der er såkaldt 'alternative', de taler altid meget højt om at man ikke skal dømme på udseende osv osv., men hvad gør de selv? Når de ser den nærmeste tøs med popstil og foundation i ansigtet råber de jo højt af hende og siger hun er en klam 'popdååååzzzee'. Helt ærligt. Man har lov til ikke at forstå - men man har ikke lov til at diskriminere.

• #7   20. jan 2010 "kender" også en der har fået lavet horn i panden, det er altså for underligt!

• #8   20. jan 2010 jeg tror han kommer til at fortryde det når han bliver ældre...

• #9   20. jan 2010 Kristine P: Jeg kan godt se din pointe osv osv. Og ja man skal have lov til at se ud som man gør - men MIN mening er at nogen går over stregen - bare for at være anderledes og skille sig ud.

Og nogle synes jeg er direkte frastødende og kigge på. Jeg bryder mig overhovedet ikke om ekstremerne - såsom horn i panden og fe-ører. De der stretch-øreringe er bare slet heller ikke mig - jo de små kan være fine nok. Men kommer de op i de større kan jeg slet ikke være med længere.
    Og frit DK eller ej så bryder jeg mig altså ikke om og kigge på det - og lige så vel som I har lov til at fylde i hovedet og på hele kroppen med mærkelige dimser og dutter, har vi andre lov til at udtrykke vores mening om dem.
    Og vi kan jo ikke bare kigge den anden vej. Den slags er blikfang, og det ved dem der får det lavet - og det er langt de fleste gange også tilfældet.

• #10   20. jan 2010 Self har man lov til at have sin holdning, men at pege fingre, bedømme folk eller holde folk 'uden for' pga. det, er ikke rigtigt.

• Kamilla C
    Kamilla C Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 13 Svar: 59
    #11   20. jan 2010 Jeg synes det ser SÅ fedt ud. og har stor respekt for folk der tør gøre sådan noget :)!

• #12   20. jan 2010 Enig med Camilla.

• Kamilla C
    Kamilla C Tilmeldt:
    nov 2007

#13   20. jan 2010 Jeg har selv stretch i ørerne og har generelt kun oplevet at folk er nysgerrige og spørger til det, udover lige min mor d:

• #14   20. jan 2010 jeg synes at "utraditionelle " piercinger og tatoos og alt i den boldgade er klamme, og det er kun tabere, freeks, ludere mm der får den slags...

min holdning smiley

• Kamilla C
    Kamilla C Tilmeldt:
    nov 2007

#15   20. jan 2010 Og det er kun mainstream duller der får madonna piercing og tatovering på ankel/fod/håndled med deres navn og stjerner smiley

• #16   20. jan 2010 Marie-Louise: Vil du virkelig dømme en person efter hvilket udseende de vælger at have? Kan du ikke selv se hvor forkert det er?
    Så kunne man også vende det om og sige at jeg synes det er klamt at nogle skal putte en halv meter tyk foundation i deres ansigt - det synes jeg udstråler at man er 'luder' og modeslave.

• Kamilla C
    Kamilla C Tilmeldt:
    nov 2007

#17   20. jan 2010 Enig med Kristine!

Kommentér på:
~okay ad!

Annonce