Mit elendige kærligheds liv. {{forumTopicSubject}}
Jeg er lige ved, at sprænge.
Ja, på rigtigt godt gammeldaw's jysk, så er det rigtig træls.
Jeg er for 3-4 mdr. gået fra min kæreste igennem næsten 4 år. Vi er stadig venner, og enige om at vi ikke fungerer som kærester mere.
Det fungerer rigtigt godt mellem os nu.
Men men men men.
Jeg har altid syntes vores tidl. udbringer i forretningen var noget særligt. Vi har altid snakket utroligt godt samen og de bedste vagter jeg har haft er dem, hvor han også var på vagt.
Min søster spurgte mig, for 1 års tid siden om han ikke var noget for mig? Jeg svarede: Jo, hvis ikke jeg havde Andres ville han have være noget.
Min søster er nu begyndt at lege Kirsten giftekniv. Hun har snakket med ham om, han da ikke skulle invitere mig ud på en date, hvilket han gerne ville, men han troede jeg havde Andreas, så nu havde han lidt med anden, men han ved ikke hvor seriøst det er.
Nu står jeg så tilbage og ville egentligt ikke i første omgang have ønsket en date med vedkommende, men efter in søster har prikket lidt til mig, ville jeg hellere end noget andet ud på den dumme date. Han har bare ikke lagt op til noget endnu. og jeg er som sagt ved, at sprænges.
Hvis han dog bare kunne tage sig sammen eller min (dumme) søster ikke havde blandet sig, så ville jeg ikke gå med sommerfugle i maven over noget som måske ikke bliver til noget alligevel. Og så ville jeg ikke bliver skuffet.
Jeg beklager hvis i syntes det er langt, men har bare ru for luft. Hehe.
jul 2005
Følger: 55 Følgere: 62 Heste: 5 Emner: 359 Svar: 4.362
aug 2009
Følger: 48 Følgere: 78 Heste: 4 Emner: 479 Svar: 4.404
kærligheden har været skyld i er jeg røg på depertionsmedicin...
og at jeg også i dag er lidt trist
jul 2005
mar 2006
Følger: 83 Følgere: 99 Heste: 2 Emner: 94 Svar: 1.067
Hvis man vil have noget, må man række ud efter det.
God fornøjelse :o)
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 37.031
Kærlighed er elendigt hvis man gør det til noget elendigt og sidder og klynker er hvad jeg har lært efter at det gav mig en depression og cutting :o).
Så her er det bare videre...
jul 2005
mar 2006
Forstår selvfølgelig godt dine betænkeligheder og hvis du havde skrevet at han var i fast forhold, forlovet eller gift, ville jeg aldrig have skrevet som jeg gjorde.
Men, at han "måske" har noget kørende med en anden, kan du altså ikke bruge til noget....
Hvis det "måske" er seriøst fra hans side, så vil han helt sikker, på en pæn måde, fortælle dig at du seværre er kommet for sent.... i så fald må du bare videre.
Hvis det ikke er serøst, eller der slet ikke er noget med en anden, så har du måske forspildt chancen for at opleve dit livs kærlighedseventyr....
Du bestemmer :o)
mar 2006
jul 2005
Jeg mener, han er ikke dum,en idiot eller andet. Han er faktisk lidt af en gentleman.
Mit elendige kærligheds liv.