hva skal jeg gøre? {{forumTopicSubject}}
hej HG
nu er det sådan at jeg d. 30 november bestilte et par pioneer støvler hos GoHorse.
der går 2 uger, og vi prøver at ringe der ind; jamen de ville lige finde ud a hvor i landet de var, og sende os en mail, men vi modtager ingen mail.
vi ringer ofte der ind og hører, men så har de pludselig ingen? og man kan jo ikke sælge en vare de ikke har, hvilket de egentlig har gjort?
men fair nok, jeg var villig til at vente.
der går endnu en uge, og jeg skriver til dem og spørger hvor pokker de bliver a?; jamen de havde håbet på de ville komme netop denne dag, men det gjorde de ikke, så de ville tilbyde os den nye model. fint, den ville jeg da gern ha?
men så går der endnu nogle dage, så ringer min mor der ind, for nu gad vi sq ikke vente længere, for så kunne vi købe dem et andet sted, og så ville vi ha vores penge igen !
men damen siger de sender mig et par af den nye slags samme dag, det var så bare helt iorden!
men da støvlerne kommer efter 3 dage, er det den gamle model der kommer. jeg tænker, det kunne nok godt gå, men de havde jo lovet mig de nye?
men jeg beslutter mig for at beholde dem.
dagen efter, skulle jeg have dem med ud til min veninde, og opdager så at noget a læderet er skrabet a på den ene støvle foran?! og de har bare lagt?
har ALDRIG redet i dem?
hva syntes i jeg skal gøre? ringe ind og klage, eller bare beholde dem?
HJÆLP ! (:
undskyld det blev så langt xD
dec 2006
Følger: 89 Følgere: 87 Heste: 10 Emner: 100 Svar: 611
dec 2007
Følger: 150 Følgere: 174 Heste: 3 Emner: 55 Svar: 2.083
aug 2007
Følger: 129 Følgere: 128 Heste: 5 Emner: 45 Svar: 297
antihero: hvad er det der www.trustpilot.dk ?
aug 2007
Følger: 129 Følgere: 128 Heste: 5 Emner: 45 Svar: 297
hva skal jeg gøre?