sidste hjælp til job ansøgning. {{forumTopicSubject}}
I selve ansøgningen står der hele mit navn,adresse, email + der er et billed af mig.. Hvad synes I??
Søger du en sød og smilende tjener, som tager sig godt af gæsterne…… så er det lige mig, du mangler. (Fed skrift)
Jeg er en frisk og positiv ung pige på 20 år, som er færdigudlært som tjener den 1. marts 2010 fra Bromølle kro på Vestsjælland. ( www.bromoelle-kro.dk)
I min læretid har jeg lært mange sider af tjenerfaget at kende. Dels de år i min læretid, hvor jeg dagligt har haft tæt personlig kontakt med gæsterne og ikke mindst køkkenet. Jeg har haft mulighed for at lære at køre selskaber helt op til 150 personer, servering i A la carte restaurant og håndtering af konferencer. Desuden har jeg betjent telefonen med reservering af borde og booking af værelser. Jeg har valgt tjenerfaget, fordi jeg nyder at opvarte gæsterne.
Privat bor jeg sammen med min kæreste Kasper, som jeg har været sammen med i 2½ år. Vi bor i en lejlighed i Holbæk. Fritiden bruger jeg på min hest Tio.
Såfremt min ansøgning har vagt jeres interesse, ser jeg ser frem til at høre fra jer.
Med venlig hilsen
okt 2005
Følger: 99 Følgere: 100 Heste: 1 Emner: 219 Svar: 875
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 58 Heste: 12 Emner: 179 Svar: 561
Du skal også skrive noget om dine fritidsinteresser.
og til sidst skriver du :Jeg har valgt tjenerfaget, fordi jeg nyder at opvarte gæsterne.
Måske skulle du skrive at du nyder den kontakt man har med gæsterne.
Du kan også skrive noget om - om du er go til at improviserer, og løse opgaver.
det er noget de kikker meget på ved en ansættelse.
Held og lykke med det..
okt 2005
okt 2005
Det er skrevet i den rigtige...
dec 2003
Følger: 33 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 69 Svar: 1.455
Evt. uddyb hvad du mener med håndtering af konferencer.
Motivation og alt andet bør komme før det praktiske med læretid. Det personlige er hvad der skiller dig ud fra alle de andre ansøgninger, så det børe være det de ser først.
sidste hjælp til job ansøgning.