{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
391 visninger | Oprettet:

Er det for groft el...? {{forumTopicSubject}}

Hvad mener I når en person som giver lav og ikke gider svarer hvorfor hun giver lav... kan man være det bekendt....? og oven i købtet slette de beskeder til hende hun lader somom hun ikke har set dem....
Når det er nogen der spør mig får de ihervtfald et erlig svar.....!
Hvad sys I.....?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det for groft el...?
  • #1   9. dec 2005 Synes det er temmelig groft!

• #2   9. dec 2005 jjah... man ville da gerne vide hvorfor man for lav om man skal rette noget....el... det er sådan lidt sys jeg...!

• #3   9. dec 2005 Nu er der jo ikke nogen regler om at man skal begrunde nogen som helst karakter. Så hvorfor ikke bare lade hende være i fred?

Måske er hendes grund en du ikke vil bryde dig om at høre. Måske er der ikke noget du kan gøre bedre. Måske synes hun hesten er grim. Vil du virkelig tvinge hende til at sige det?

Karakterskalaen er der for at man kan bruge den. Det er tilladt at bruge den hele. Og det er også tilladt at gøre det uden at give en begrundelse.

Så nej. Jeg synes ikke det er groft.

• #4   9. dec 2005 " Hvis du er utilfreds med en hestens profil, kan du undlade at give karakter og eventuelt skrive hvorfor."

Dette står i retningslinjerne, men det synes jeg ikke rigtig der er nogen brugere der g¢r.

• #5   9. dec 2005 hmm..ja det er groft, men jeg syns os at hævn karakter er groft, og kan se du os har givet hendes hest lav 2 eller 3 dage efter hun gav dig....
    jeg har os fået en lav, men har da ikk givet hende lav p.g.a det...
    så syns egentlig i er lige gode om det....

Kommentér på:
Er det for groft el...?

Annonce