759 visninger
|
Oprettet:
Australien Shepherd (hund) {{forumTopicSubject}}
Hej Hg(:
Min 11 årige hund, skal aflives i næste uge. på grund af sygdom :'(. Vi skal have en ny hund efter.
imorgen skal vi ringe til kenneler der avler Australien Shepherd. Vil hører om der er nogen af jer, der har sådan en hund, eller kender sådan en og kan fortælle noget om dens temp. osv. har læst en del bøger om den, men ville lige hører fra andre der har elller har mødt sådan en hund?(: håber i kan hjælpe! (:
nov 2008
Følger: 150 Følgere: 180 Emner: 397 Svar: 5.880
Følger: 6 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 194 Svar: 4.163
Hun er bare det dejligste, racen er meget klog og har brug for mange øvelser og udfordringer hvor den kan tænke meget.
Udover dette er de ikke helt så overaktive som feks boardercollien. Det kan dog ske, da det jo er en hyrdehund, at de gør meget. Men det kommer helt an på hundens personlighed.
De knytter sig meget til kun 1 person, men samtidig vil de altid have hele familien samlet. Er man afsted med hunden skal man passe på hvor man træder, den er altid bag, ved siden eller foran en
okt 2007
Følger: 27 Følgere: 26 Heste: 1 Emner: 15 Svar: 51
» Because I'm different «:
kigger lige derinde(:
sara T:
er også rigtig ked af det:'(
har læst en del bøger om det, lige nu har vi Aiko, (som skal aflives:'( som er hovawart ( skøn hund) før havde min mor og far to schæfere. Men vi vil gerne have noget lidt mindre, sådan en mellemstor hund(: også faldt vi bare for Australien Shepherd:D
okt 2007
Hjælpe-Administrator:
det lyder som lige en hund for vores familie, dejligt at hører fra nogle som har en, så man får det bekræftet der står i bøgerne(: hvor købte du din henne?(:
Følger: 6 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 194 Svar: 4.163
Du kan se min hund her
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=17290&ipc=64215
okt 2007
Australien Shepherd (hund)