{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
246 visninger | Oprettet:

Adopterer 2 "slagtehamstre", link :o) {{forumTopicSubject}}

Heeeej HG-natteravne (og til jer der læser det når I står op igen ;p) smiley

' jeg bliver i dag ringet op af en veninde, om jeg vil overtage hendes søsters to dværghamstre. Hvis ikke, vil de lukke dem ud i sneen o.O !
- jeg siger selvfølgelig straks ja, for de skal da ikke fryse ihjel i sneen ;s

Så nu har jeg to hamstre, Flæske Jonas og Trolle smiley
se; http://www.hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=210897

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Adopterer 2 "slagtehamstre", link :o)
  • #1   31. dec 2009 eller, dvs. at jeg blev ringet op i går, altså 30. december, da kl. jo er over 24 xD

• #2   31. dec 2009 haha flæske jonas xD Har lige fortalt det til min søster og hun flækkede af grin d:

Ej det er herre søde, og sikke en ond måde at aflive dem på o: Omg. De ville jo ikke engang klare 5 min. derude.

• #3   31. dec 2009 Hvor er de flotte.. Og tillykke med dem.
    Sikke noget! at ville lukke dem ud i sneen. Det er da det værste jeg længe har hørt. Hvor grusomt! smiley Godt du reddede dem.

Kan nu bedst lide Trolle .. har selv tre dværghamstre, som jeg skal have hjem, så snart katten har fået sit nye hjem efter nytår. Dog er der kun én af dem der er tam (eller vil snakke sådan rigtigt) men det er jo meget hyggeligt som selskab og sidde og se på, hvad de fortager sig smiley

Held og lykke med de små.

• #4   31. dec 2009 Hvis de virkelig mente de ville have lukket dem ud i sneen, så skal jeg skizme komme og lukke dem ud i sneen! xD sådan noget gør man bare ikke med dyr, kun med små søskene! x) men godt du har taget dem til dig, virkelig sådan noget verden kunne bruge mere af ! smiley men hvem kunne dog også sige nej? de er da bare for kære! smiley

• #5   31. dec 2009 Ja, det er såå grusomt at lukke dem ud i sneen, og helt seriøst, de havde gjort det, hvis ikke jeg havde sagt ja o.O
    - jeg er udseendesmæssigt også mest vild med Trolle, men det er ham der er mest vild xD En værre bandit. Bider ikke, men har såååå meget krudt i numsen, og vil sleeeet ikke sidde stille :b Også ham der laver en masse larm i dette sekund smiley

Flæske Jonas sover som han plejer, dovne skid ;p

• #6   31. dec 2009 hahahahaha ;o))

ville slet ikke kun klare at "være venner" med dem hvis de lukkede dem ud i sneen.. ja underligt, men jeg kan ikke klare nogen som f.eks drukner killinger, el. lignende s:

- tillykke med dem... jeg tror jeg holder mig til de dovne skider.. er overbevist om at jeg selv er blevet en efter ferien.. GG

• #7   31. dec 2009 Nårrhhh...hvor er de bare kære :o) Tillykke med dem, og godt nytår :o)

• « SAtRiX
    « SAtRiX Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Svar: 1
    #8   31. dec 2009 Jeg har også lige redet 7 dejlige ørkenrotter. Ejeren havde bare sat buret ud i frost og sne, mens det var minus grader, dog var der to der allerede var døde, nu er de ved mig og de render rundt alle sammen, de har fået mad og vand, hvilket han heller ikke gav dem .. De nyder en frisk start på livet, lige nu ligger de og sover smiley

• #9   31. dec 2009 - Rotterne er kommet ind i et stort fuglebur hvor de får lov til at kravle alt det de vil rundt, over det hele. De spiser som de skal og de drikker som de skal. dog tisser og skider de ikke helt regelt mæssigt endnu, men det kommer nok nu når de er kommet ind i varmen.

Kommentér på:
Adopterer 2 "slagtehamstre", link :o)

Annonce