{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dræberhunde.
  • #1   26. dec 2009 Haha, hvor er det nice (: Fedt at der er nogen som også VISER de gode hende frem smiley

• #2   26. dec 2009 Så læste jeg lige beskrivelsen til videoen.
    - Gud hvor jeg hader, når folk ikke kan indse at de hunde er <b>avlet</b> til at dræbe smiley

• #3   26. dec 2009 hvor er de søde... jeg kender også sådan et par muskelhunde der ikk kan finde ud af at gøre en fluge fortræd. de to er verdens bedste familie hunde de to jeg kender

• #4   26. dec 2009 J K B, her er jeg dog uenig med dig. Ja de er avlet til det, men det handler også om opdragelse smiley Vi kender selv "kamp"hunde/muskelhunde som er racen, bulldog, boxer osv. og det er næsten det at de er sødere end min hund? oO

Så det hele handler slet og ret om god og opdragelsen er under kontrol.

• #5   26. dec 2009 JKB: Mange hunde er avlet til at dræbe. Gravhunde fx smiley Og alle jagthundetyper..

• #6   26. dec 2009 Gravhunde er avlet til jagt ikke tilæ kamp, som de fleste af "dræber hundene".

• #7   26. dec 2009 Stort set alle Muskelhunde er søde overfor mennesker. De er dog MEGET dominerende over for andre hunde. Det er her det ofte går galt.
    En rottweiler er jo også en muskelhund, og du ser altså ikke hele holdet løbe og lege.. De store hanner kan for det meste slet ikke sammen. Og det er mennesker der har stor fortand på Rottweiler.... Så det er ikke altid et spørgsmål om opdragelse...

• #8   26. dec 2009 Synes bare stadig det er ret vildt. Det der på videoen er 2 hanhunde og de er IKKE kastrerede. Der er sgu ingen af dem der flyver på hinanden frivilligt...

• #9   26. dec 2009 søde hunde ;D mine er skam mere dræberagtige xD og de er en labrador og en grandois blanding smiley

• #10   26. dec 2009 men giver dig fuldstandig ret ikk alle hunde er sårn! folk skal jo bare ha noget at brokke sig over smiley

• #11   26. dec 2009 Nøj hvor må det dog være irriterende for de hunde at få noget i hovedet hver gang i falder hen igen -.- ..

Men ud over det hvad folk siger, det er det avlet til kamp og det er de, de kan sikkert godt opdrages til familie, men hvis først deres instinkt kommer op i dem går det galt..

Som tidligere nævnt er de meget dominerene og hvis først en anden hanhund prøver at dominere dem går det galt!

• #12   26. dec 2009 øhhhhm lad dog folk selv bestemme om de vil have hund eller ej man kender selv risikoen

____________________________________________________________________________________________________________________

derfor skal hundene ikke være i sofaen hahaha smiley

• #13   26. dec 2009 åååååh jo x) hunde og katte skal være i sofaen og sengen ! x) skøøøøøøøøønt..

• #14   26. dec 2009 • NHL - når en engel siger farvel :'/ • .

ja men man skal osse selv kunne ligge i sengen når de store og små dyr kommer haha smiley

• #15   26. dec 2009 mh du har ret! x) nogen gange kan de fylde LIDT for meget x) sidste gang jeg sov med en KÆMPE hund så faldt jeg ud af sengen ! d: haha

• #16   26. dec 2009 Nu kan jeg ikke se fjæset på hunden til højre, men hunden til venstre er en mastif af en art. Det er en hund hvis grundstamme er Sankt Bernhard og Rottweiler, altså avlet ud af to racer, hvor den ene er en redningshund og den anden er en rottejæger.
    Alle de store molosere er ikke avlet beregnet til kamp oprindelig, og man vil da også kunne se, at der gennemgående er en rød tråd i de episoder man altid hører om i nyhederne, 90% af de omtalte hunde i nyhederne, er ikke moloserne, men dem der er avlet på terrierblod.
    Men det kan da også kun gå galt, når man tager terrierens temperament og pumper med ren muskler.

• #17   26. dec 2009 Prøv nu engang at hør her folkens.

de VAR engang avlet til kamp, men det er dæleme langt ude i generne, de hunde er avlet i sååååå mange år nu at de er mere eller mindre avlet ud af deres kamp gener, jeg har haft adskillige muskelhunde fra bull terrier, mastiffer, bulldogs osv, jeg har aldrig og jeg mener aldrig haft en hund der opfattede andre hverken dyr eller mennesker som nogen de skulle kæmpe med, ja de er dominerende af natur, men den rette opdragelse og det er væk, min store han hun amerikansk bulldog, kan med alt og alle trods det han er 4 også selvom der både er tæver og han hunde sammen med ham,

Jeg er meget træt af at fok udtaler sig om nogen de ikke kender de præcise detaljer til.

• #18   26. dec 2009 Pia H.
    godt sagt jeg er sååå enig.

mange gange er det faktisk de små hunde der er mest sindsyge, men han hund er blevet overfaldet 3 gange af små hunde hver gang forsvarede han sig ikke engang, små hunde er bare arrige, der er intet at sige til de store muskel hunde nakker de små for de er så provokerende, og hidsige, så de indbyder direkte til selv at blive slagtet.

• #19   26. dec 2009 tsk, tsk, desværre vil mange ejere ikke indse hundenes gener, hvis bare folk ville indse generne, erkende hvad de har mellem hænderne, og ta ansvar udfra det, så er problemet løst....

• #20   26. dec 2009 Mia S, Det er nemllig rigtigt, muskelhunde bliver aldrig allemands-eje, og hvis folk forstod det, ville mange problemer værre løst.

• #21   26. dec 2009 Nemlig - kærlighed, kildevand og god opdragelse er ikke nok til den type hunde. Det kræver racekendskab, og da det desværre er blevet en modehund, er der avlet på alt med en puls, hvilket har resulteret i nogle temmelig tvivlsomme blandinger med et meget tvivlsomt sind.
    Hvis man absolut skal eje en kamp/muskelhund, så køb den hos DKK opdrættere som gør et kæmpe stykke arbejde for at bevare deres race - for dens gode egenskaber..... Støt dog dem i stedte for at købe den hos tvivlsomme opdrættere, som kun er ude på at tjene en hurtig skilling, og iøvrigt er totalt ligeglad med at det er/kan være en yderst ustabil gren de avler på......!

• #22   26. dec 2009 HAHAHAHA!!! Årha skøn video og skøn humor !! smiley

• #24   26. dec 2009 <b>• NHL - når en engel siger farvel :'/ • .</b>
    - Jeg kan godt se de kan være søde osv. men risikoen er der hele tiden.
    Fx. nogle jeg kender, en sød familie der har helt små børn, har sådan én hund. De har opdraget den fra den var helt lille, til ikke at være denne såkaldte dræberhund. Men, så en dag da deres nabo åbnede deres dør, og deres egen labrodor løb ud i deres egen have, farrede denne her muskelhund, over og angreb hunden, helt uden grund.
    - Så ligemeget hvor meget man træner med dem, vil risikoen stadig være der smiley

• #25   26. dec 2009 self vil den altid være der, men du har en mulighed for at kontrollere det så godt du nu kan !:)

• #26   26. dec 2009 JKB: Der er da også en risiko for at min hest bliver bange i skoven og jeg ryger af og kommer til skade.. Men jeg har ham da stadig smiley Tror ærlig talt at flere folk kommer alvorligt til skade hvert år ved heste end ved kamphunde..

• #27   26. dec 2009 Signe B :
    - Det tror jeg også smiley

• #28   26. dec 2009 Grunden til at skaderne ved heste/ridning er steget så markant er at mange "byboere" er kommet ud blandt hestene, og aner ikke hvad de har mellem hænderne. - Nøjagtig som med hundene.
    Uvidenhed fører altid til flere skader, uanset havd du begiver dig ud i.

Kommentér på:
Dræberhunde.

Annonce