{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
326 visninger | Oprettet:

Dressur m eller uden galop? {{forumTopicSubject}}

Jeg kan ikke bestemme mig. Skal starte dressur for første gang på min islænder. Det er bare et lille klubstævne på den lokale rideskole her i slutningen af december, og det er kun for hyggens skyld..
Men jeg ved ikke om jeg skal tage et program med galop. Er nemlig ikke begyndt på anspringstræning med hesten endnu (har ikke haft hende så længe) så jeg er nervøs for at hun vil tölte i overgangene. Hvad synes i? Skal jeg bare begynde at træne det nu, eller er det bedre at vente med det ? Hvad synes i?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dressur m eller uden galop?
  • #1   17. dec 2009 Hvis du er nervøs, så lad være med at tage med galop i DENNE omgang smiley

• #2   17. dec 2009 ville også vente med at gøre det, til næste gang fx.
    fordi hvis du ikke har haft hende så længe, hvorfor så gøre det første stævne til en dårlig oplevelse?

også ville jeg træne gallop anspringene, så du har dem på plads, også tage til et stævne og stille op i en klasse med gallop smiley

god fornøjelse.

• #5   17. dec 2009 Tak for svarene allesammen smiley Ved nu ikke om jeg kommer til at starte så meget dressur fremover, det er mest for hyggens skyld. Alle ridepigerne i området kommer nemlig, og så tænkte jeg at jeg da godt kunne være med selvom jeg er islænderrytter smiley

Kommentér på:
Dressur m eller uden galop?

Annonce