{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
485 visninger | Oprettet:

Det Paranormale {{forumTopicSubject}}

Tror I på spøgelser/genfærd/ånder?
Jeg må indrømme at jeg selv er lidt af en realist, der kun tror på det jeg selv kan røre og se, så herfra er det ihvertfald et nej. Jeg har mødt mange der mener de har set "noget" og hørt en masse.

Har I oplevet noget 'paranormalt', eller noget i den retning?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det Paranormale
  • #5   16. dec 2009 Jeg tror fuldt ud på det..
    Har oplevet rigtig meget..
    Den ene dag jeg sad og lavede lektier, røg dørhåndtaget ud af min dør. Jeg er hunderæd når jeg skal sove!

• #7   16. dec 2009 Føler også jeg bliver 'iagttaget' på mit værelse, og har set en skikkelse med kort, gråt hår i mit spejl..

• #12   16. dec 2009 ved ikke om jeg tror på det. har nogle gange oplevet mystiske ting, men har bare altid sagt til mig selv at det ikke var noget

• #13   16. dec 2009 jeg tror på det, for jeg føler også der er en, nogle gange. virkelig scary.

• #15   16. dec 2009 Tror bestemt på der er mere mellem himmel og jord :] Især efter at have set at hvidt lys galopere rundt ude på folden i mørket om aftnen .. Det var faktisk min veninde der opdagede det XD

• #16   16. dec 2009 skræmmende, har aldrig selv oplevet en eneste ting, og vil heller ikke - for jeg kan helt sikkert ikke håndtere det.

• #17   16. dec 2009 Jeg tror fuldt og fast på det...

Men har også oplevet en del ting efterhånden smiley

• #18   16. dec 2009 fortæl om det i: det er nice.

• #19   16. dec 2009 Det meste er forgået i mit barndoms hjem..

Har feks hørt folk gå rundt ovenpå, mens vi sad nede i stuen, det er sket et par gange, vi have en lampe, der vippede lidt, når man gil lige oven over den, har set den vippe, mens alle har været nedeunder, samt hørt skridt..

Har hørt nogen komme op af vores trappe op il loftet, og hørt folk komme ned..

Der bliver tændt lys i huset, selvom man har tjekket at der er slukket, inden man kører hjemmefra, og nej vi har ikke bare glemt det, har seriøst gået rundt og tjekket alle rum, da vi brugte for meget strøm, og vi måtte ikke forlade huset uden at tjekke... Og andre har også sagt at der altid er lys hos, osse om natten (en vognmand, der kørte om natten, har fortalt dette)..

Min søster har prøvet en nat hun skulle på wc, så blev der pludseligt skruet op for lyn kogpladen, da hun lige er gået forbi, hun turde ikke slukke den selv, så måtte gøre det for hende..

Vores telefoner virker ikke ordentligt til tider, selvom tdc har været ude og reparere mange gange, tjekket ledninger osv, de fatter ikke hvad der er galt...

• #20   16. dec 2009 fik helt gådehud i: det er bare skræmmende sådanne nogle ting.

• #21   16. dec 2009 Det værste jeg har oplevet, var da jeg var lille og legede nede i det værelse, der engang har været butik.. Pludselig er der noget der knurre af mig.. Meget dybt og meget vredt.. Det kommer fra et af skabene, og jeg tror måske det er en meget vred kat, men der er intet i skabet, og det bliver ved, så bliver jeg bange og får min mor derned.. Hun har senere fortalt mig at hun også hørte det, men turde ikke vise mig, hvor bange hun var..

Min mor ringer så til en af deres venner (min far var på arbejde, lang væk, og kunne ikke komme) så han kommer ud, og undersøger alt, både bag skabe og det hele, der var intet i rummet... Det er virkeligt noget af det mest skræmmende!!!

• #22   16. dec 2009 ja, fuck. hahaha, jeg er helt bange i:

• #23   16. dec 2009 He he, min lillesøster vil helst ikke tro på at der findes spøgelser, men det er sgu lift svært, når sådanne nogle ting sker hele tiden...

• #24   16. dec 2009 ja det kan man godt sige smiley

Kommentér på:
Det Paranormale

Annonce